poniedziałek, 30 września 2013

Bahama Mama i Chinchilly, czyli najlepsze kolory na jesien


Dzis zaprezentuje jak prezentuja sie na paznokciach moje dwa nowe lakiery Essie - Chinchilly i Bahama Mama. Obydwa kolory bardzo mi sie spodobaly. Chinchilly to szary kremowy lakier, Bahama Mama to piekny, kremowy, sliwkowy kolor. Do pokrycia plytki wystarcza dwie warstwy. Lakiery pieknie sie blyszcza. Nie wiem jak szybko wysychaja, bo ja zawsze uzywam wysuszacza ( tym razem Seche Vite). Konsystencja szaraczka jest odrobine rzadsza, a sliwki taka jaka najbardziej lubie, ani rzadka ani gesta. Naklada je sie bardzo latwo, nie robia smog, chociaz Bahama Mama jest troszke latwieksza w obsludze.  Mam je na paznokciach 3 czy 4 dzien i trzymaja sie super, tylko koncowki zaczely sie delikatnie scierac. 








Jak wam sie podobaja te kolory?
Lubicie lakiery Essie?

Pozdrawiam 
Tajka

9 komentarzy:

  1. śliczne kolory, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Essiaki!
    Mam ten w odcieniu Bahama Mama :)
    A Chinchilly kusi mnie też już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz bede kupowac tylko essie, bo jakos najbardziej mi podchodza. tzn teraz musze odwyk zrobic

      Usuń
  3. Z Essie mi nie po drodze, ale kilka sztuk mam :D Mój faworyt to Island Hopping ♥
    Twoje duo mi się podoba bo lubię tego typu odcienie, a Bahama Mama jest dobra na każdą okazję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz strasznie podoba mi sie Bahama Mama z Top Coatem z Catrice C04 Shake it! Flake It!

      Usuń
  4. mam oba i z obu jestem zadowolona pomimo, że przed Bahama musze zabezpieczac paznokcie dobra odzywka bo odbarwia płytke

    OdpowiedzUsuń