sobota, 28 września 2013

Cappuccino o poranku- lakier KIKO

Dzis pokaze wam, co mam na paznokciach. W mojej mini kolekcji najwiecej mam lakierow KIKO, nie dlatego, ze sa moimi ulubionymi, bo zdecydowanie tak nie jest, ale kupilam je za €1,50 wiec nie bylo wiekszej straty. Trzymaja sie one u mnie gora dwa dni. Kolorow maja naprawde ooooogrom, wiec pewnie kazdy znajdzie co dla siebie.
Kolor 371 to kawa z mlekiem z delikatnym zloty shimmerem, ktory niestety widac glownie w buteleczce. Wystarcza dwie  warstwy, zeby pokryc ladnie plytke. Na palcu wskazujacym uzylam lakier Nails Inc Glamour Glitter.
Jako top coata uzylam Seche Vite, ktory niestety troszke sciagnal lakier i pewnie dzis pomaluje paznokcie innym kolorem ( malowalam je wczoraj wieczorem ;) ).






Skorki wolaja o pomoc, a ja tylko je maltretuje...

Co myslicie o lakierach KIKO?


Pozdrawiam
Tajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz