niedziela, 22 września 2013

Essie- Tour de Finance oraz co na i co pod

Dzis napisze wam o moim ulubionym lakierze do paznokci, Essie Tour de Finance z wiosennej kolekcji 2012 Navigate Her. Jest to fuksja z shimmerem, ma niebieski poblask. Uwielbiam ten kolor, kupilam go w Tkmaxx w zestawie z 2 innymi (tez slicznymi) kolorami za cale £9,99.
Latwo sie z nim wspolpracuje, dwie warstwy w zupelnosci wystarcza, niektorym moze wystarczy jedna grubsza. Na moich paznokciach trzyma sie okolo 4-5 dni.

Jako base coat uzywam swietnej odzywki Rimmel 14 days nail rescue, ktora uratowala moje paznokcie po trzynastu latach obgryzania. Na gore uzywam Seche Vite lub Sally Hansen Insta Dri. Obydwa spisuja sie u mnie swietnie. Bardzo szybko wysuszaja lakier, slicznie nablyszczaja. Jak dla mnie one sa bardzo podobne.

Z gory przepraszam za moje skorki- suchary, ale mam z nimi od zawsze problem. Paznokcie tez nie sa tak fajne jak widze na innych blogach, ale przez glupi nawyk tak je zepsulam, ze chyba nigdy nie bede miala ladnego ksztaltu i dluzszej plytki.





Jesli jeszcze raz go znajde w Tkmaxx to na pewno kupie ponownie.

Pozdrawiam
Tajka

4 komentarze:

  1. kolor śliczniusi :D, nie czepiaj się swoich pazurków, ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porownaniu do tego co bylo 2 lata temuj to sa niesamowite hehe

      Usuń