niedziela, 8 września 2013

Male zakupy

Znowu troszke nowosci. Moja siostra byla w Polsce, wiec w koncu zaopatrzylam sie w kilka polskich pedzli. Niedlugo, po trzech latach polece do Polski, nie moge sie doczekac. Na pewno zaopatrze sie w jakies kosmetyki, ktorych nie moge dostac w UK. Dzis bylam w Boots, bo polowalam na tusz z Max Factor i jakis korektor (nie jestem jeszcze pewna czego chce ;) ), ale niestety nie bylo czarnego tuszu, a ze byla promocja kup dwa kosmetyki, drugi za pol ceny to nie kupilam nic...
Ostatnio w Tkmaxx znalazlam odzywke micro cell 2000 za 7 funtow, o ktorej czytalam na blogu Marti, ale glupia jej nie wzielam i teraz zaluje, bo nie moglam juz jej znalezc...

O pedzlach Hakuro bardzo duzo czytalam, ale jakos nigdy nie bylo okazji ich kupic. Zamowilam pedzel do rozu H24 i do podkladu H54, bo moje staruszki nie do konca mi odpowiadaja. Jutro na pewno je wyprobuje.


W moim malym zbiorku pedzli brakowalo porzadnego pedzla do eyelinera i czegokolwiek do rozcierania cieni. Moj makijaz zawsze wydawal mi sie niedokonczony. Mam nadzieje, ze dzieki tym pedzelkom to sie poprawi. 

Moja baza Artdeco jest juz na wykonczeniu, wiec stwierdzilam, ze sprobuje czegos innego. Troszke wkurza mnie, ze w bazie artdeco zawsze ciezko mi cokolwiek wyciagnac, bo opakowanie daje duzo do zyczenia. Hean ma wieksze opakowanie, wiec mam nadzieje nie bede sie juz meczyc i bedzie mi odpowiadac. 
Mam kilka brazerow, ale nic porzadnego do konturowania, po obejrzeniu kilku filmikow na YT zdecydowalam sie na MAC blush harmony. Na razie jestem bardzo zadowolona.

 Koreanski peeling do stop TONYMOLY juz raz mialam w swoim posiadaniu i uwazam go za swietne wyjscie dla lenia :D, czyli dla mnie. Jak w koncu go zrobie to sfotografuje moje stopy przed i po i napisze krotka recenzje.


edit:
No i kupilam ;)

Pozdrawiam
Tajka

5 komentarzy:

  1. Interesująco wyglądaqją te pędzle :)
    Ja w Polsce kupiłam sobie pędzel Inglota i jestem z niego bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z inglota teraz nie mam nic, kiedys mialam 3 cienie. musze sie zaopatrzyc.

      teraz poluje na mac 217 i chyba w niedziele kupie:P

      Usuń
  2. ten peeling do stóp planuję właśnie kupić, bo naczytałam się samych pozytywów na jego temat, że cuda działa itepe ;)

    co za dziad Ci MicroCellka wykupił? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. microcell widzialam w Cardiff a w Londku nie bylo, no ale za glupote sie placi.

      peeling polecam, mysle ze dzis go zrobie i pokaze fotki przed(o¡bleah i po ;) )

      Usuń