niedziela, 29 września 2013

Mimozami jesień się zaczyna... Złotawa, krucha i miła...

Zainspirowalam sie jesienia i oto ten makijaz pojawil sie na moim oku. Niestety swiatlo tego dnia bylo srednie, szczegolnie wczesnie rano. Ja poznaje swoj nowy aparat i srednio mi idzie.... autoportrety w szczegolnosci ;).



Do makijazu uzylam:
- podkladu Healthy Mix Bourjois w odcieniu 53
- korektora Skin79 The Oriental line cover concealer
- puder MAC Mineralize Skin Finish Natural w odcieniu light plus
 - roz Sleek Pomegranate
- brazera Bourjois Paris Bronzing Primer
- rozswietlacz MAC Mineralize Skin Finish soft and gentle
- kredka do brwi Rimmel
- cienie z paletki Sleek oh so special (do brwi)
- tusz Max Factor False Lash Effekt
- kredka nude Rimmel Scandalize
 - pomadka Sleek Cherry
 - cienie Sleek z paletek Storm, Sunset  i Au Naturell
- eyeliner  Maybelline Lasting Drama 


Wczoraj macalam paletke Naked 1 i 2 z Urban Decay i tak sie zastanawiam, bo w planach mialam kupowac 2 cienie MAC na miesiac, plus stworzyc paletke 10 cieni Inglot, ale paletka UD kosztuje 37 funtow a jeden cien MAC 10 i mysle co jest lepsze, bo raczej wszystkiego na raz miec nie bede ;). 

Wolicie cienie MAC czy paletke Naked 1 albo 2 ??

Pozdrawiam
Tajka


9 komentarzy:

  1. Nie mam porównania akurat tych firm, bo używam M.A.C. i Inglot z cieni. Sam makijaż jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż świetny:) Inglota z tego co wiem za granicą nie opłaca się kupować. mnie bardziej kusi NAKED niż cienie z M.A.C ale to jak wolisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! :)
    zdecydowanie MAC! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje

      dzis dokupilam MAC zki 2 do kolekcji

      Usuń
  4. A jaki rodzaj wykończenia cieni używasz najczęściej? bo może w taki sposób będzie łatwiej podjąć decyzję?
    Mam Naked 2 ale cienie Mac'a i tak mi chodzą po głowie. Nie wiem w sumie po co, bo powinnam mieć bana, ale... jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktycznie nie uzywam matowych bo ciezko mi sie z nimi pracuje a ja tego nienawidze.
      juz chyba za pozno mam 4 cienie mac a to tyle co kosztuje paletka naked wiec na razie sobie odpuszcze. moze kiedys bedzie mnie stac na inglota mac i urban decay razem:P

      Usuń