czwartek, 19 września 2013

Soft and Gentle- czyli perfekcyjny glow na twarzy

Dzis bedzie krotka recenzja kultowego rozswietlacza MAC w odcieniu Soft and Gentle. Czy jest tak swietny jak on sie mowi? Wedlug mnie tak. Rozswietlacz ten jest delikatnie brzoskwiniowyz domieszka szampana. Myle, ze pasuje wiekszosci karnacji. Jest bardzo drobno zmielony, nie ma jakis drobin brokatu. Mozna nim delikatnie rozswietlic buzie na codzien, albo porzadnie jak ma sie na to ochote ;). Jet swietnie napigmentowany, ale wydaje mi sie ze nikt nie bedzie mial problemu z jego aplikacja, chyba ze bedzie szalal machajac pedzelkiem w opakowaniu 3 razy. Na mojej twarzy trzyma sie dosyc dlugo. Jak wracam do domu po pracy to moje kosci policzkowe sa dalej pieknie rozswietlone. Drobinki nie przemieszczaja sie w ciagu dnia jak to jest z niektorymi rozswietlaczami.
Jeszcze nie dawno nie chcialam uzyc rozswietlacza, bo myslalam ze przy mojej tlustej cerze bede wygladac jak kula dyskotekowa, ale na szczescie takiego efektu nie ma.








Soft and Gentle swietnie odswieza nasza twarz, robi piekny blask, wygladamy zdrowiej.
Pare dni temu poszlam na poczte i kasjerki, jedna po drugiej pytaly czego  uzywam ze mam tak pieknie glow na twarzy. Poprosily, zebym im przyniosla i pokazala... wiec przynioslam, spisaly nazwe i kupily :D.
Zreszta tego dnia pytaly tez o moja pielegnacje twarzy i o kolor paznokci (ah te Essie ;P ).





Zdecydowanie polecam, a jego cena £22 nie jest taka zla jak pomyslimy, ze np mi spokojnie ten rozswietlacz starczy na dwa lata :P, a zapewniam ze uzywam go codziennie.


Pozdrawiam 
Tajka





9 komentarzy:

  1. jest piękny i od dawna mam na niego chęć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tłustą cerę i również obawiam się tego nadmiernego błysku, dlatego tego rodzaju kosmetyków nie stosuję, aczkolwiek zauważyłam, że w ostatnim czasie coraz bardziej moją uwagę przyciągają rozświetlające bazy i rozświetlacze właśnie :) Soft&Gentle jest piękny i mam na niego coraz większą chęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idz do macá i wyprobuj jak ci siie spodoba to kupisz a jak nie to nie:D

      Usuń
  3. Prześliczny ten rozświetlacz!
    ja sama dopiero niedawno przekonałam się do rozświetlaczy. Z tego napewno byłabym zadowolona! :) Tym bardziej, że MAC jeszcze nigdy mnie nie rozczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to się nazywa dobra reklama :) M am kilka rozświetlaczy z limitowanych edycji MAC. Na ten chyba musze sie w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń