sobota, 5 października 2013

Chcialabym, chciaaalabym, chcialabym... chciala ;)

Nie wiem dlaczego, ale ostatnio wiekszosc rzeczy, ktore mi sie podoba sa na razie poza moim zasiegiem finansowym, ale dzielnie czekam, az cos sie zmieni :D. Na razie sobie marze...

Moje male marzenia... czesc pewnie szybko sie spelni a czesc predzej czy pozniej ;P.

MK5653

zapelnion paletka MAC

Selma studded messenger bag

Selma large top-zip satchel

zapelniona paletka Inglot

Timberland Rudson

i pewnie znalazloby sie milion innych rzeczy, ale to taki podstawowe ;)

Teraz musze isc zagrac w lotka :)

Pozdrawiam
Tajka

10 komentarzy:

  1. tez marzy mi sie Selma studded messenger bag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Selma large top-zip satchel jest boska, a Rudson to jeden z najwygodniejszych modeli butów jakie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedziec, bo ja za duzo na obcasach nie chodze a a chce wygodne buciki :D kupìe za miesiac albo dwa

      Usuń
  3. Dokładnie nie pogniewalabym sie żebym wszystko mogła mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zegareczek mi się podoba, ale ja wezmę sobie cały w złotym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chce na zareczyny hehe jak kiedys beda :P

      Usuń