czwartek, 24 października 2013

Corka ogolila mi glowe? ;)

Od dobrych kilku lat nie robilam nic z wlosami, podcielam je moze 3 razy i tyle. Ostatnio chcialam jakis zmian w moim wygladzie... niestety 10kg nie strace bez pracy, a z wlosami zawsze mozna cos zrobic na szybko ;) . Na wszelkie farby mam uczulenie, wiec od 4 lat nie farbuje wlosow. Krotkie wlosy strasznie mnie denerwowaly, musialam je ukladac, prostowac itp. Wpadlam wiec na pomysl ogolenia boku glowy tak jak Cher Lloyd ;). Wyszlo jak wyszlo, nie jest zle... chyba.




Jest OK, czy kupic peruke :P??

Pozdrawiam
Tajka

18 komentarzy:

  1. Mnie się podoba taka fryzurka :-) Sama chętnie bym się tak ścieła, ale na taką fryzurkę mam za cienkie włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jakis super grubych nie mam. teraz mnie fryzura zmusi do chodzenia w rozpuszczonych wlosach ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To tylko wlosy ;) 4 lata i beda takie same (jesli sie zdecyduje zapuszczac ;) )

      Usuń
  3. Ale odważne posuniecie. Myślę , że nawet jak ogolisz się cała na zapałkę to ładna twarz się obroni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że pasuje Ci .Masz odpowiedni kształt głowy do takiej fryzury. Choć ja nie przepadam za nią, za często ją widzę naulicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mieszkam w Polsce i praktycznie nie widzialam nikogo ze zgolonym bokiem ;) w UK to bylo popularne chyba kilka lat temu ,)

      Usuń
  5. Moim zdaniem całkiem nieźle wyglądasz w tym cięciu :)

    OdpowiedzUsuń