poniedziałek, 28 października 2013

Jak moim panzokciom pomogla odzywka Rimmel Nail Rescue 14 Day Nail Treatment

Wstyd sie przyznac, ale przez wiele lat (mysle ze z 13) obgryzalam paznokcie. Tak okropny nawyk, wiem ale jakos zawsze nie moglam sie zebrac w sobie w z nim wygrac. Jednak niecale dwa lata temu zaczelam ogladac duzo kanalow urodowych na You Tube i stwierdzilam, ze kobiecie w moim wieku nie wypada miec tak okropnych dloni. Z dnia na dzien przestalam...
Szukalam jakiejs dobrej odzywki i dosyc szybko trafilam na Rimmel Nail Rescue 14 Day Nail Treatment. To bylo moje wybawienie. Jak mozecie sie domyslac po tylu latach maltretowania paznokci nie byly one w najlepszym stanie, lamaly sie i oczywiscie plytka byla baaardzo krotka.
Producent zaleca nakladac kolejne warstwy przez tydzien ( pierwszy dzien 1 warstwa, drugi dzien kolejna itd.) pozniej zmyc i kolejny tydzien robic to samo. Mniej wiecej trzymalam sie zalecen, tylko odzywka zostala ze mna jako base coat. Wysycha bardzo szybko, jest przezroczysta. Moje paznokcie staly sie mocniejsze i praktycznie sie nie lamia (pewnie jak skoncze pisac tego posta to je zlamie :P), jak na moje mozliwosci sa dlugie. Niestety plytka jest bardzo krotka i mysle ze nie wydluzy sie.




Sklad:
ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, TOSYLAMIDE/FORMALDEHYDE RESIN, ISOPROPYL ALCOHOL , ACETYL TRIBUTYL CITRATE , ALCOHOL DENAT., AQUA/WATER/EAU, FORMALDEHYDE , CAMPHOR, ETOCRYLENE, POLIVINIL BUTYRAL, STYRENE/ACRYLATES COPOLIMER.

[May Contain/Peut Contenir/+/-: D&C RED NO. 6 BARIUM LAKE (CI 15850), D&C YELLOW NO. 11 (CI 47000)]


Rimmel zmienilo szate graficzna tej odzywki i nazwe na Rimmel London Nail Nurse Rescue. Nowej wersji jeszcze nie mialam, wiec nie wiem czy cos w niej zmienili.
Cena w Boots to okolo £4,59. Odzywka ma 12ml.

Pokaze wam moje paznokcie zanim zaczelam uzywac tej odzywki... widoki sa okropne wiec delikatni niech zamkna oczy:P. Fragmenty wyciete ze starych zdjec, wiec jakosc beznadziejna.


I zdjecia moich paznokci obecnie. Tutaj zmylam bardzo ciemny lakier ( Essie- Bahama Mama) i troszke mi zafarbowal plytke. 




Paznokcie pomalowane odzywka Rimmel Nail Rescue.



Zdecydowanie polecam. Teraz dla odmiany sprobuje odzywki Eveline 8w1, ale na pewno wroce do tej z Rimmel.

Pozdrawiam
Tajka

14 komentarzy:

  1. U mnie najlepiej sprawdza się NailTek i staram się być mu wierna. Piszę "staram" bo obecnie zdradziłam ją z Kinetics :P Rimmelowej nie próbowałam, ale efekty które widzę bardzo zachęcają do zakupu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mialam potrzeby kupowania innej odzywki, bo Rimmel dzialala. Wiadomo, nie bede miala pieknych paznokci jak inni bo jednak to obgryzanie jest doszczetnei zniszczylo, ale i tak jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  2. Nigdy o niej nie słyszałam. Jak zużyję kolejną buteleczkę mojego ulubionego Nail Teka to poszukam jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie nie boisz formaldehydu to probuj.

      Usuń
  3. Osobiście nie mam potrzeby używania odżywek do paznokci co bardzo mnie cieszy, jednak nie zdecydowałabym się na nią ze względu na formaldehyd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nic nie zaszkodzila ta odzywka tylko bardzo pomogla;)

      Usuń
  4. piekne sobie pazurki wyhodowałaś :) mi ostatnio jeden dziad się złamał i musiałam wszystkie skrócić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz nie pracuje to mi sie tak nie lamia ;) ale wspolczuje straty:P

      Usuń
  5. U mnie najlepiej sprawdza się Micro Cell, ale widzę ,że u Ciebie ta odżywka świetnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam ta odzywke w reku za cale 7 funtow... ale glupia nie wzielam ;)

      Usuń
  6. wow jaki efekt, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie dostanę tą odżywkę?
    Szukałam na allegro i sklepie rimmela i nigdzie jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń