piątek, 4 października 2013

KIKO Sugar Mat 641 Strawberry Pink

Latem w blogosferze panowala moda na lakiery piaskowe. Pewnego dnia weszlam do salonu KIKO zobaczyc co ciekawego maja w ofercie i znalazlam tam kolekcje 16 piaskowych lakierow, kilka naprawde bardzo mi sie spodobaly. Kupilam dwa 641 Strawberry Pink i 639 Golden Mandarin. Cena byla swietna, bo akurat byly w promocji po £2,50. Kolor 641 to troszke neonowy roz ze zlotym shimmerem. Lakier ma 11ml.  Pedzelek nie do konca mi odpowiada, bo jest cienszy niz Essie, ale jakis roztrzepotany jak miotla ;). Konsystencja lakieru jest ok, z lakierem dobrze sie wspolpracuje. Do pokrycia plytki wystarczy jedna grubsza warstwa, ale ja zawsze maluje dwa razy. Wysycha bardzo szybko, po 10 minutach poszlam myc wlosy i z lakierem nic sie nie stalo. Utrzymuje sie dosyc dobrze, bo 3 dni czasami 4,mimo tego, ze nie uzywa sie do niego top coatu. Kolor w sam raz na lato, ale ja czasami lubie sobie ozywic szara jesien mocnym akcentem.








Bardzo lubie ten lakier, jest taki inny niz wszystkie, chociaz troszke denerwuje mnie jego faktura, bo jestem przyzwyczajona do gladkich paznokci.

Pozdrawiam
Tajka

8 komentarzy:

  1. Kolor jest prześliczny :-)
    Natomiast co do tekstury, to piaski mają swoich zwolenników i przeciwników. Ja na piaski jakoś się jeszcze nie skusiłam. Chyba wolę tradycyjne lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wole tradycyjne, ale dwa piaski od czasu do czasu sa ok;)

      Usuń
  2. Mam chrapkę na ten lakier, jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go właśnie na paznokciach :))) Szalenie mi się podoba, ale czekał na mnie całe lato :D
    Uważam, że Sugar Mat to bardzo udana seria bo generalnie lakierów Kiko nie lubię za bardzo, by nie określić tego dosadniej ;) Piaskowe wykończenie szalenie lubię, lecz ja należę do zwolenniczek wszystko co w łatwy sposób daje inne mani niż tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie za bardzo lubier lakiery Kiko ale moje dwa piaski to wyjatki

      Usuń