wtorek, 1 października 2013

Steamy i Vex,czyli kolejne MACzki do kolekcji

Zdecydowalam sie, ze bede zbierala cienie MAC, zeby utworzyc paletke 15 cieni. Dokupilam wiec dwa, steamy- piekny turkus o wykonczeniu frost i vex- perlowy bez z rozowym i zielonym polyskiem o takim samym wykonczeniu. Na mojej mini liscie mam troszke cieni m.in. patina, expensive pink, tilt, club i woodwinked. Za miesiac mialam zamiar kupic paletke pro na 15 cieni, ale myslalam, ze kosztuje £ 6,5, a to sam insert...teraz sie zastanawiam. Chyba sobie ja odpuszcze chwilowo, ana swieta zazycze ja sobie w prezencie od siostry ;). Cena tych cieni to  £10.










Jak wam sie podobaja te kolory?

Pozdrawiam
Tajka

19 komentarzy:

  1. Podobają mi się. Widzę je do wiosennych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie pora roku nie ma znaczenia :D

      Usuń
  2. Mam Vex :) jest śliczny:) widzę, że powiększa Ci się kolekcja , super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar zebrac 15 ( nie wiem ktore dokladnie tzn czesc wiem) ale powoli 1-2 na miesiac ;)

      Usuń
  3. mam oba i bardz lubię, więc dobry zakup :D
    namieszali z tymi paletkami nowymi :/ wolę te stare!

    OdpowiedzUsuń
  4. Vex mi się marzy ale odkąd mam Naked 2 stwierdziłam, że wystarczy mi cieni do końca życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myslalam o naked ale stwierdzilam ze bede zbierac maczki ale teraz nie wiem czy dobrze czy zle zrobilam, bo naked tansze.... chociaz wtedyn dokupilabym kolory z mac

      Usuń
  5. Przymierzałam się do skompletowania zestawu, ale do palet Inglota bo ja lubię sobie przekładać itd. Finalnie kupiłam cienie MUG, potem paletę Naked 2 i.... już sama nie wiem ;) Mam jedną paletę z LE i dobrze mi się jej używa także szybciej kupię chyba jakiegoś gotowca, tylko z drugiej strony wkłady nie są drogie więc może jakąś 6-tkę na początek? :D

    Ten turkus/zieleń nie bardzo, ten drugi dość ciekawy i uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojecia co to zacienie MUG ;). Ja zrobie sobie mala paletke inglota i wieksza mAC i starczy mam 11 paletek Sleek. co do zieleni to ja lubie troszke koloru na powiekach :)

      Usuń
    2. Make Up Geek :) Wiele osób za nimi szaleje.
      Zieleń także lubię, ale u siebie wybieram odcienie w stylu szmaragdowej zieleni, choć dawno już nic nie nosiłam takiego. Chyba poza to zmienić ;)))

      Usuń
  6. Ładne kolory, turkusowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń