poniedziałek, 7 października 2013

Trzy za dwa- czyli nowosci z Bootsa

W drogerii Boots ostatnio byla/jest promocja 3 za 2 i oczywiscie musialam z niej skorzystac. Kupilam produkty, ktorych nigdy nie uzywalam, a bylam ich ciekawa. Chyba wszyscy juz uzywali zelu pod prysznic Soap & Glory Clean On Me. Pachnie ladnie, ale nie wiem czy wydalabym £6 na tego typu kosmetyk.
Nie jestem fanka balsamowania ciala, mialam pelno balsamow, ktore sie zestarzaly i poszly do kosza ( beda w denku;) ), ale kupilam kolejny balsam, tylko ze tym razem w sprayu, nowosc od Vaseline. Moj zel do mycia twarzy z Garnier jest juz na wykonczeniu dlatego wzielam na sprobowanie Neutrogena Visibly Clear Oil-Free, ktory wedlug opisu producenta jest stworzony dla mnie.




Soap & Glory Clean On Me- zel pod prysznic.Pojemnosc 500ml, piekny zapach i pompka... zapowiada sie dobrze, tylko cena £6.00 srednia. Ma bardzo dobre recenzje i jest ulubiencem wielu blogerek.

Neutrogena Visibly Clear Oil-Free- zel do mycia twarzy. Pojemnosc 200ml. Cena £4.49. Ciekawa jestem, czy poradzi sobie z moja przetluszczajaca cera.

Vaseline Spray & Go Body Moisturiser Cocoa Radiant- balsam do ciala w sprayu. Na razie uzylam go raz i juz wiem, ze dzieki niemu wroce do balsamowania ciala. Super sie wchlania, ladnie pachnie i dobrze nawilza. Cos dla leniuszkow. Cena £4.99. Pojemnosc 190ml. Mam nadzieje, ze bedzie wydajny.





Pozdrawiam
Tajka

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne trio wybrałaś. Balsam w sprayu chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny jest bo nie jest tlusty i szybko sie wchlania

      Usuń
  2. jak trochę pozuzywam soje zapasy, to sobie kupię wreszcie coś z Soap & Glory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Soap & Glory Clean On Me uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Clean On Me zaliczył denko:( taka okazja też by mnie skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soap&Glory kocham a Clean on me mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mó żel z Soap & Glory, czeka na swoją kolej, ale fakt pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jak byłam w bootsie to patrzyłam na ten balsam w Spray podchodziłam odchodziłam i znowu podchodziłam, wziasc czy nie i nie wzięłam :/ może następnym razem po którymś podejściu, albo promocja mnie skusi :) Neutrogena kupilam tyle ze różowego jest całkiem całkiem jak na pierwszy kontakt z moja cera :)

    OdpowiedzUsuń