środa, 23 października 2013

Zdobycze z Polski

Wczoraj wrocilam z urlopu w Polsce, nie bylo mnie tam prawie 3 lata, wiec odrobinke sie stesknilam. Tydzien minal baaardzo szybko, szczegolnie ze pojechalam na wesele. A juz w lipcu kolejne :).
W planach mialam wieksze zakupy kosmetyczne, ale jako ze od niedawna jestem bezrobotna to musialam skrocic sobie liste o 2/3 ;). Zazwyczaj blogerki przywoza z Polski duzo pielegnacji, ale ja fanka smarowania, scierania, wklepywania itp nie jestem, wiec kremy i peelingi mnie srednio kusza.

Przejdzmy do zakupow...


Na lotnisku wstapilam do MAC. W przyszlym miesiacu planowalam kupic Blot Powder, ale wzielam teraz, bo zawsze to zaoszczedzone £2,5. Chcialam kupic cien Patina, ale niestety nie mieli. Kupilam wiec ulubiony cien Tanya Burr z YT ;) Sketch. Puder kosztowal £17,50 a cien £10,50.

Nigdy nie mialam lakierow Wibo, wiec wzielam jeden na wyprobowanie. Eyebrow Stylist wzielam, zeby uzywac go jak nie mam czasu na bawienie sie cieniami. O odzywce 8 w 1 bylo tak glosno w blogosferze, ze musialam ja wyprobowac. 

Odrobine pielegnacji ;)


Kupilam tez grzebien do tapirowania wlosow, bo teraz jak ogolilam bok mysle, ze mi sie przyda. Swieczka miala byc na prezent dla kogos ale jakos wyszlo, ze zostala u mnie.


I najwazniejszy zakup :D. Paletka cieni Inglot. Pokaze ja dokladniej na blogu juz niedlugo.


Pozdrawiam
Tajka

8 komentarzy:

  1. Fajniutkie zakupy!
    Zwłaszcza te cienie Inglota :-)
    Ja za 5 dni lecę do Polski, więc też pewnie coś mi tam wpadnie do koszyka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda, ja z PL głównie przywożę pielęgnację! a kolorówkę z lotniska :P
    MACzki świetne! wiadomix ;) ale widzę też ładne Inglotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jetem zbyt leniwa na pielegnowanie sie:P

      Usuń
  3. Świetne zakupy. Cień sketch uwielbiam, pięknie prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietny jest, ale musze poszukac jakiejs bialej i czarnej bazy bo na zwyklej kolor nie jest tak intensywny jak w opakowaniu... albo znalezc lepsza baze ;)

      Usuń
  4. świetne łupy :), chodzi za mną ten sketch, a patinę koniecznie dorwij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny jest sketch w sam raz na jesien, a patine na pewno kupie ;)

      Usuń