czwartek, 14 listopada 2013

Aussie 3 Minute Miracle Miracle Shine- cudo?

Hej
Dzis bedzie krotka, jak zwykle na moim blogu, recenzja odzywki do wlosow Aussie 3 Minute Miracle Miracle Shine. O firmie Aussie slyszalam bardzo duzo dobrego i dlugo chcialam sprobowac ich odzywki Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor, ale jakims trafem wzielam wersje Shine.
Za £4,99 dostajemy 250ml odzywki, jednak bardzo czesto sa promocje 3 za 2. 
Uzywam tej odzywki od jakis 2 miesiecy, ale na zmiane z olejowaniem i z inna odzywka i praktycznie juz sie skonczyla, wiec wedlug mnie jest bardzo malo wydajna. Opakowanie jest dosyc praktyczne bo nie musimy meczyc sie z odkrecaniem zakretki po prysznicem. Wystarczy nacisnac na butelke. Zazwyczaj trzymalam ta odzywke na wlosach tyle ile zaleca producent, czyli 3 minuty, ale czasami trzymalam przes cala kapiel i nie zauwazylam roznicy. Wlosy lsnia, ale nie jest to jakis super blask, ktorego nie bylo zanim zaczelam uzywac tej odzywki. Nie zauwazylam zadnej regeneracji wlosow ani nawilzenia. Odzywka ulatwia rozczesywanie, ale... tak czy siak musze uzyc odzywki do rozczesywania jesli nie chce sie meczyc z czesaniem. Od jakiegos czasu wlosy bardzo mi sie pusza i ta odzywka na to nic nie pomogla. 
Produkt ten niestety cudow nie czyni i na pewno nie kupie go ponownie. Firma Aussie juz mnie nie kusi.

Tutaj mozecie sprawdzic sklad, wystarczy powiekszyc.



18 komentarzy:

  1. Czyli potwierdziły się moje przypuszczenia, że tylko wygładza zamiast regenerować :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie powiedzialabym ze wgladza eheh mam strasznie napuszone wlosy. musze to dopisac eheh

      Usuń
  2. nie miałam tej odżywki, jakiś czas temu chciałam kupić, ale spotkałam się z wieloma negatywnymi komentarzami, a moje włosy są wymagające..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dobra, ale szału nie robi. Nie podoba mi sie tez jej konsystencja, bo wolę te bardziej gęste. Tez juz raczej jej nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie robi praktycznie nic. poza minimalna pomoca przy rozczesywaniu

      Usuń
  4. Na razie używałam duetu Miracle Moist i niestety byłam nim zawiedziona. Na moich włosach kompletnie się nie sprawdził :/ 3minutowa odżywka czeka w zapasach i mam nadzieje, że będzie przynajmniej odrobinę lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uzywam szamponu head and shoulders bo przy innych mam masakre na glowie przez moje problemy skorne

      Usuń
  5. nie miałam okazji jeszcze niczego wypróbować z tej firmy, wiele dobrych opinii czytałam, ale jakoś nie wiem za bardzo co mogłabym kupić, szampon ulubiony mam, a po odżywki rzadko sięgam bo olejek arganowy stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwazam ze nie ma sensu probowac heh

      Usuń
  6. Ja już czytałam tak skrajne opinie o produktach Aussie, że jakoś nawet nie chce mi się niczego od nich spróbować ;-)
    Szkoda, że odżywka się do końca nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli to odzywka do stosowania przed odżywką :P
    skrajne opinie mają produkty Aussie, dlatego mnie do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ja zuzylam bo jak kupilam a nic zlego nie robila to po co wyrzucac, ale kupic jej ponownie nie zamierzam

      Usuń
  8. Niestety to raczej produkt nie dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Gdy tylko odżywka Aussie pojawiła się w Rossmanie od razu sięgnęłam po ten 3 minutowy cud, ale czuje rozczarowanie. Zużyłam całą buteleczkę (a raczej wymęczyłam, bo zapach kompletnie mi nie leżał), a cudownego efektu na włosach nie zauważam. Jeżeli chodzi i drogeryjne odżywki wolę już zdecydowanie Nivea Intense Repair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sprobuje odzywke nawilzajaca z dove bo ponoc jest ok a a kurat na promocji dwie za 2.69

      Usuń
  10. Na moje włosy te kosmetyki pomogły.Cena troszkie wysoka ale za dobre się płaci.Szamopn wydajny,włosy po nim zdrowsze i pachnące.Po użyciu Aussie włosy układają się dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń