środa, 6 listopada 2013

Jazz Funk- Rimmel Salon Pro

Jakis czas temu byl boom na lakiery Rimmel Salon Pro z kolekcji Kate Moss. Kupilam wiec na promocji dwa odcienie Hip Hop (piekna zywa czerwien) i Jazz Funk (roz wpadajacy w fuksje).
Cena  tych lakierow w Boots to £4.49, bardzo czesto sa w promocji i mozna je dostac nawet za £2.50. Kolor lakiero Jazz Funk nie jest jakis unikatowy, po prostu roz ;). Producent obiecuje 10dni bez odpryskow, u mnie mysle, ze 4 dni to maksimum. Lakier ma zelowe wykonczenie czego nie lubie, bo przez to musze malowac 3 warstwy. Rimmel Salon Pro sa dobrymi lakierami, ale nie sa moimi ulubiencami, zdecydowanie wole Essie za trwalosc i kolory.




Tak, wiem mam okropne skorki, poza tym wyjechalam poza plytke :D... coz zrobic ;)











14 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemny,ale z Rimmela wolę 60-tki :) Na skórki polecam masełko Burt Bees :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jakbym smarowala rece codziennie to by bylo latwiej ale ja len jestem;)

      Usuń
  2. Ale piękny odcień! Z Salon Pro nie mam jeszcze ani jednego lakieru, ale kilka kolorów mocno mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor, taki optymistyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taki malinowy chyba kolorek tak?
    bardzo sympatycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malinowm bym go nie nazwala chyba ze malina z odrobina smietanki ehhe

      Usuń
  5. Mam tez te odcienie:) ale stwierdzam, ze wole 60 sekund:))) i ten kolor idealny na lato:D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor ja z tej serii mam Punk Rock właśnie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń