czwartek, 21 listopada 2013

Male zakupy z ostatnich tygodni


Ostatnio nie robilam wiekszych zakupow kosmetycznych, jednak na kilka rzeczy sie skusilam. 
Po wyprobowaniu podkladu mineralnego z BareMinerals zdecydowalam sie na zakupienie pelnowymiarowego opakowania Lily Lolo, kosztowalo one £13,80 za 10g produktu.
Moja twarz jest w zlym stanie, pomyslalam wiec o maseczce oszyczszajacej nos cos jak plastry na wagry tylko w maseczce, cena okolo £3,80. Wpadlam na glupi pomysl i posmarowalam tym pol twarzy i plakalam  jak to sciagalam... prawie jak depilacja... glupia baba. W Debenhams byla promocja -10% na wszyskie kosmetyki, kupilam wiec cien MAC patina za £9 i mala wersje bazy UD za £7,20, poniewaz nigdy nie uzywalam i chcialam zobaczyc, czy sprawdzi sie u mnie.

Kupilam tez swieczke z Jelly Beans o zapachu Toasted Marshmallow za £2 i 5 woskow z Yankee Candle, kazdy po £0,62-£0,88.





27 komentarzy:

  1. Patina jest przepięknym odcieniem, mam nadzieję, że będzie Ci się go miło nosić :) UDPP jest moją miłością od lat. Nie wyobrażam sobie aplikacji cieni bez tego fioletowego maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patina jest fajna, ale zaczynam sie zastanawiam nad paletka naked wiec z mac bede szukala chyba bardziej kolorowych cieni

      Usuń
  2. patina mi dość szybko schodzi, jeden z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz chce mulch zeby pasowal do patiny

      Usuń
  3. Lubię bazę UD i często do niej wracam, mam nadzieję że sprawdzi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się ostatnio w woskach YC:) Patrząc na Twoje zdjęcie nabrałam ochoty na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie woski, swieczki mnie nie kreca, bo lubie zmieniac zapachy a ze swieczka trzeba dluzej byc

      Usuń
  5. Ta maseczka całkiem dobrze się u mnie sprawdzała i nigdy nie miałam problemu z ściąganiem jej z twarzy. Czekam na Twoje wrażenia co do bazy UD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam duzo dzidziusiowych wloskow na buzi i mi je wyrywalo...

      Usuń
  6. Kusisz tym podkładem Lily Lolo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja cena za baze! Z chęcią ją kiedyś wypróbuję, bo na moich tłuściochach mało co się trzyma:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mniejsza wersja 6ml. duza 11ml kosztuje 15 funtow a w tej promocji bla po 13,50

      Usuń
  8. HEJ! zapraszam na lakierowe rozdanie na naszym blogu! buziaki <3
    p.s ile płaciłaś za woski YC?

    OdpowiedzUsuń
  9. O zgrozo!!! Jakie tanie YC!!! Normalnie nie wierze :-D to byla jakas promo, czy taki fajny sklep masz u siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam w outlecie YC, nowe kolekcje sa po 1,22 a starsze 30% i 50% taniej

      Usuń
  10. Niezłe zakupy! I Ceny całkiem korzystne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna woskomaniaczka widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczuszka mnie zaintrygowała, nigdy nie słyszałam o takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W UK sa w tesco, normalnie kosztuja 4 funty ja kupilam za 2. Ladnie pachnie, ale zapach jest dosyc slaby tzn np w lazience go czuc a w salonie juz nie

      Usuń
    2. Nie lubię świeczek, które pachną tylko zanim się je zapali :) Miałam kilka takich, które pachniały bardzo intensywnie, zapaliłam je i zapach znikł na zawsze :P

      Usuń