czwartek, 28 listopada 2013

Pozazdroscilam promocji w Rosmannie... czyli zakupy


Ostatnio na blogach pojawialy sie posty z zakupami z Rosmanna, pozazdroscilam i wybralam sie do Boots skorzystac z promocji 3 za 2. Chcialam sprobowac szminek z Rimmel z kolekcji Kate Moss. Kupilam 2 szminki i kredke do brwi dostalam za darmo, dodatkowo jak kupilo sie 3 produkty z Rimmel mozna bylo dostac lakier w slicznym czerwonym kolorze. Poza tym na stronie Nuxe byla niedawno promocja o ktorej pisalam i dzis z rana dostalam paczke z balsamem do ust i gratisami. Skonczyly mi sie tez szampon do wlosow i odzywka. Przez dlugie lata uzywalam Head and Shoulders, zobaczymy czy Dove da rade. Moj Seche Vite juz sie praktycznie skonczyl, zamiast niego kupilam Insta Dri z Sally Hansen, ktory sprawuje sie u mnie lepiej, bo nie sciaga lakieru. Moj tusz do rzes z Max Factora tez jest na wykonczeniu, ale jako, ze ida swieta musze troszke przystopowac z zakupami to kupilam tansza maskare z Miss Sporty, poniewaz miala bardzo dobre recenzje na stronie Boots. A na koniec slicznie pachnace mydlo z Carex, mam tez o zapachy coli... luuubie.
 






14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mysle, ze tak za 2/3 dni dam, ale musze je ponosic na ustach

      wzielam numerek 5 i 16

      Usuń
  2. Też byłam z Insta-Dri zadowolona, teraz mam Poshe i z tych dwóch wolę chyba jednak Insta-Dri :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne co mnie wkurza w insta dri to to ze gestnieje jak zostaje1/3 produktu

      Usuń
  3. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam adresu kontaktowego na blogu.
    Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy.
    Proszę o kontakt na: kontakt@blog-media.pl zaznaczając w wiadomości adres bloga.
    pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma adresu kontaktowego, poniewaz nie myslalam o wspolpracach, szczegolnie na tym poczatkowym etapie mojego bloga. Mozliwe, ze dodam taka informacje na pasku bocznym.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. ale fajne nowości! :) Nuxe uwielbiam. Mam olejki oraz małe opakowanie kremu do twarzy i jestem zachwycona. Dove daje sobie radę, aczkolwiek nie jest moim nr 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moj pierwszy kosmetyk z Nuxe. Z Dove dawno nic nie mialam, zobaczymy jak sie sprawdzi

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. jedna jest fajna druga chyba nie moj kolor, ale o tym napisze w krotce

      Usuń
  6. Fajne zakupy! :)
    A balsam z Nuxe jest na mojej liście Must Have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupilam od razu po filmiku nissiax83, na razie jest ok. zobacyzmy za niedlugo

      Usuń