niedziela, 24 listopada 2013

TAG "Co powiedziałabym nastoletniej sobie?"

Co powiedziałabym nastoletniej sobie? Widzialam ten tag na You Tube i zastanawialam sie czy go nie skopiowac na blog. Jak zobaczylam, ze ilovemakeup z blogu glamourlovemakeup zrobila ten TAG u siebie, postanowilam, ze ja tez chce.

1. Nie jestes tlusciochem, tak jestes wieksza od innych, ale nie kazdy musi byc chudzielcem.
2. Ubieraj kobiece ubrania, w bluzie dresowej wygladasz na wieksza niz rzeczywiscie jestes.
3. Nie obgryzaj paznokci, przeciez to obrzydliwe.
4. Ruszaj sie, sport to zdrowie.
5. Nie farbuj wlosow, przeciez masz alergie i po farbowaniu wygladasz jakby cie ktos pobil.
6. Co ty zrobilas ze swoimi brwiami...
7. Mysl zanim cos zrobisz.

A to ja okolo mojej 18nastki.... jedyne w miare ok zdjecie... te posklejane rzesy... i opalenizna...








11 komentarzy:

  1. Ja obgryzałam swoje paznokcie przez dobre kilka lat. Dopiero jakieś pół roku temu doprowadziłam je do porządku. Chociaż i tak są bardzo łamliwe, a podejrzewam, że gdyby nie lata trzymania ich w ustach byłyby w dużo lepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja obgryzalam 13 lat.... stan paznokci terazm mam b. dobry, ale plytke krotka

      Usuń
  2. Moim jedynym grzechem z Twojej listy były wielkie bluzy ;) No i czasami szybciej robiłam niż myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez obgryzalam kiedys paznokcie,ale mi szybko przeszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja obgryzalam chyba 13 lat.... niecale 2 lata temu przestalam... wstyd

      Usuń
  4. Bardzo fajny tag!
    Ja również bym sobie powiedziała: ruszaj się, sport to zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten tag mnie ciut przeraża :D
    pokazuje na dłoni przemijający czas
    biegnący szybciej niz nam się zdaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam, ja jeszcze mloda jestem za niedlugo dziecko mi podrosnie i bede przezywac druga mlodosc, tylko w lepszej wersji ehhehe. czekam na 30ste urodziny z niecierpliwoscia

      Usuń
  6. Fajnie by było tak móc pogadać z samą sobą... Pewnie bym sobie powiedziała, bądź pewna siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałabym sobie sporo do powiedzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń