piątek, 29 listopada 2013

THE FAB PORE maska z Soap and Glory i zdjecia ze spotkania z Youtube'rkami w Londynie

Od jakiegos czasu mam problemy z porami, tradzikiem itp. Szukalam czegos co mi w tym pomoze i natrafilam na maseczke z Soap and Glory The Fab Pore Facial Peel. Producent obiecuje, ze maseczka oczyszcza, zmniejsza pory i wygladza. Za £10 otrzymujemy 50ml produktu. Zapach jak dla mnie przypomina troche delikatna paste do zebow. Nakladamy ja na twarz na 5 lub 15 minut dla lepszych efektow, rozcierajac tak, aby zielone drobinki sie rozpuscily.  Maseczka jest bardzo wydajna, mam ja chyba rok, a jeszcze mi jej zostalo. Co prawda nie uzywam jej tak jak zaleca producent raz na tydzien, a bardziej raz na dwa, czasami czesciej, pozniej o niej zapominam na miesiac. Niestety nie jestem regularna w stosowaniu pielegnacji. The Fab Pore Facial Peel jest swietna opcja przed jakims wielkim wyjsciem. Efekty widac od razu po zmyciu jej z twarzy. Rzeczywiscie oczyszcza, wygladza, a pory stana sie mniej widoczne. Nie jest to jakis WOW, ale efekt widac golym okiem. Dalej mam problemy ze skora twarzy, ale wyglada ona lepiej niz kiedys. U osob, ktore bardziej przykladaja sie do pielegnacji efekty beda duzo lepsze, to oczywiste. Chce zaznaczyc, ze nie mam zaskornikow i nie wiem jak sobie z nimi poradzi.




Skład: Aqua / Water, Stearic Acid, Kaolin, Titanium dioxide, Glycerin, Glyceryl stearate, Triethanolamine, Mannitol, Phenoxyethanol, Cellulose, Allyl methacrylates crosspolymer, Salicylic acid, Butylene glycol, Corylus avellana (hazel) seed oil, Pyridoxine HCl,Parfum / Fragrance, Tetrasodium EDTA, Methylparaben, Fomes officinalis (mushroom) extract, Propylene glycol, Butylparaben, Ethylparaben, PEG-8, Ascorbyl palmitate, Tocopheryl acetate, CI 77289 / Chromium hydroxide green, Isobutylparaben, Propylparaben, Laminaria saccharina extract, Tocopherol, Crataegus monogina flower extract, Hydroxypropyl methylcellulose, Amyl cinnamal, Butylphenyl methylpropional, Sorbitol,CI 17200 / Red 33, PEG-40 Hydrogenated castor oil, CI 19140 / Yellow 5, Ascorbic acid, Citric acid




*****

W srode bylam na spotkaniu w Westfield Stratford City z dziewczynami z You Tube- Karolina z kanalu  Stylizacje2, Kornela z kanalu Kornela55 i Paula z kanalu Boogiesilver. Bylo fajnie, tylko szkoda, ze dopadla mnie migrena i czulam sie okropnie. Mysle, ze nastepnym razem tez pojde, musze pogromic swoja niesmialosc w stosunku do nieznajomych, bo jak juz kogos znam to w zyciu by nie powiedzial, ze jestem niesmiala...




Ja nie robilam zadnych zdjec, nie mialam na to sily, podkradlam kilka z Facebooka.



9 komentarzy:

  1. Juz ktorys raz czytam o tej masce... Szkoda, ze niedostepna jest tutaj:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mozna ja zdobyc przez kogos, teraz wiele ludzi jezdzi zwiedzac uk

      Usuń
  2. świetnym preparatem na zminimalizowanie por, porów:) jest kosmetyk Sisley, drogi ale rezultaty widziałam i jestem pod wrażenie,sama nie walczę z tym problemem i ciężko mi osobiście coś doradzić :) dobrze, że Ci się sprawdza:) i fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze jakbym byla bardziej regularna w uzywaniu tej maski efekty bylyby swietne... ale nie jestem. Moze kiedys skusze sie na sisley pol na pol z partnerem bo mu sie sprzyda bardziej niz mi

      Usuń
  3. Ciekawa ta maska się wydaje. Ja w kategorii masek oczyszczających najbardziej lubię glinkę zieloną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna glinka jaka uzywalam to maseczki z Ziaja. Musze sie skusic na jakas glnike, ktora pomaga walczyc z tradzikiem, tylko nie wiem jaka

      Usuń
  4. Kochana a próbowałaś maseczek na bazie glinki? Bo sporo dziewczyn sobie je chwali :)
    Soap and Glory to marka, która zaczyna podobać mi się coraz bardziej! Ciesze się, że jest ona dostęna w Austrii :)
    Zazdroszczę spotkania! :) Szkoda tylko, że samopoczucie ci nie sprzyjało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzywalam tylko maseczek z Ziaji, musze kupic jakas glinke ale nie wiem jaka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wzięłaś udział w tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń