wtorek, 5 listopada 2013

Zapachy do domu na zimne jesienne wieczory


Niedawno bylam w outlecie Yankee Candle, pewnie wiekszosc osob w takim sklepie siegnela by po swieczki, ale ja jednak wole woski, poniewaz sa tanie, a jeden wosk wystarcza mi na okolo 5 razy, czasami pale je dwukrotnie, wiec wychodzi 10 uzyc na wosk. W   kolekcje sa za pol ceny, tak wiec za 3 woski zaplacilam po £0,62 a za Salted Caramel z nowej kolekcji £1,25.
Kupilam 4 woski Beach Flowers, Blissful Autumn, Christmass Cupcake i Salted Caramel.
Beach Flowers to jak sama nazwa wskazuje piekny kwiatowy zapach. Czuc glownie lilie. 

Blissful Autumn pachnie dla mnie grzanym winem i gruszkami.

Salted Caramelspecyficzny zpach, podoba mi sie chociaz mysle, ze jak dluzej bedzie sie palic to zapach carmelu przejdzie w rosolek... jak powacham raz to super pachnie a jak bede wachac 5 min to czuje rosol;)

Christmass Cupcake bardzo slodki cukrowow-smietankowy zapach. Jedynie dla fanow slodkosci.


Nie potrafie opisywac zapachow... :D Ja te woski bardzo lubie i wszystkim polecam. Co prawda nie probowalam innych, ale nie mam takiej potrzeby:)

Pozdrawiam
Tajka

9 komentarzy:

  1. Christmass Cupcake mam w formie dużej świecy i go absolutnie uwielbiam. Salted Caramel cały czas czeka na pierwsze palenie, jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. salted caramel w wosku niestety pachnie bardzo krotko

      Usuń
  2. Christmass Cupcake i Salted Caramel muszę sobie kupić, bo ostatnio wąchałam u znajomej i spodobały mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos ten salty caramel krotko pachnie <(

      Usuń
  3. YC kusi z kazdej strony, chociaz nie mam poki co zadnego, to i tak juz mam kilka zapachow wytypowanych, ktore koniecznie musze zakupic :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dluzszego czasu mam zamiar wyprobowac woski ( ogolnie, nie konkretne yankee ) ale jakos nie potrafie sie do tego zabrac, za duzo wszedzie wyboru i zabardzo nie wiem jak to uzywac.
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  5. mam już kilka ze świątecznej oferty ale to nie koniec, dopisuję na listę kilka Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiatowy jest super, moze troche wiosenny no ale

      Usuń