piątek, 13 grudnia 2013

Chcialabym, chcialabym, chcialabym, chciala nr2



Hej
Dzis znowu pokaze wam moja wish list, ale troszke uaktualniona. Za niedlugo rocznica mojego zwiazku, walentynki a pozniej, juz latem urodziny, wiec mam nadzieje co z tej listy bede miec. Na swieta sie juz nie zalapie, bo prezenty sa kupione, poza tym mam tylko dwoje mikolajow.



A to moja mala lista zakupow na kolejne miesiace... mam nadzieje, ze nie kupie za duzo spoza listy(poza kosmetykami, ktore potrzebuje,bo sie skonczyly), bo ostatnio przesadzam... mimo tego, ze kupuje pewnie sto razy mniej niz wy... ale jestem jeszcze bezrobotna ;)... ale mam nadziedzieje, juz niedlugo.


A wy co planujecie kupic w najblizszym czasie?




28 komentarzy:

  1. Ja póki co intensywnie myślę o Naked 1/2, nie wiem którą no i może skuszę się na -30% w Sephorze jak chodzi o jakąś szminkę, ale to niekoniecznie. Jestem ukontentowana zawartością swojej kosmetyczki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myslalam o naked 1 lub 2 ale brakuje mi rozy w moich cieniach, cos jak w oh so special wiec naked 3 bedzie w sam raz

      Usuń
  2. oj też mam listę i zamiast się kurczyć to ciągle rośnie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie znikaja np 2 rzeczy i pojawiaja sie nowe... szkoda ze torebki i zegarek nie znikaja z listy ahah

      Usuń
  3. Dużą torebkę MK też bym chętnie przygarnęła, lubię ich minimalizm :) Plumful bardzo lubię i serdecznie Ci ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze to bedzie moja kolejna pomadka jaka kupie

      Usuń
  4. Ja również chętnie przygarnęłabym torebke ;-)
    Fajna lista, śliczne te szminki z MACa :-)
    Na Lily Lolo także mam chęć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetny i ciekawy blog! Zapraszam do mnie! Mam nadzieję, że mój blog wyda ci się interesujący i będziesz go obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygarnęłabym cienie i tą najbardziej różową pomadkę MACa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekne sa, ale musze sobie dawkowac 1 cien albo 2 na miesiac....

      Usuń
  7. Zegarek sama bym przygarnęła :) Obyś dostała to co chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja MK nie za bardzo lubie, ale ta torebka, ktora Ci sie podoba jest bardzo fajna i jeslibym miala kupic jakas od niego to wlasnie taka bym przygarnela. Dzisiaj sobie slodziutka taka kupilam z dune, bo maja teraz duze obnizki :-). Honey wiesz, ze mam. Caly czas go uzywam teraz. Hihi. Naked 3 wlasnie do mnie przybyla dzisiaj, ale jeszcze nie mazialam sie nia ;-)
    Teraz juz wiem, po tym jak mi napisalas, co to jest ta pro paleta z MACa (glupia ja ;-p). Widzialam je dzisiaj u nas. Wlasnie dowiezli. I zastanawiam sie nad ta 15-ka ;-) cienie, ktore chcesz sa sliczne a i pomadki tez :-D
    Buziam ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Korsa nic nie mam, ale te modele mi sie bardzo podobaja i mam nadzieje na urodziny dostac chociaz ta najmniejsza torebke ... albo zegarek chociaz bo nie jest taki drogi
      Naked pewnie kupie jak tylko wroce do pracy, a honey chodzi za mna od miesiecy... moze namowie faceta i kupi na walentynki. paletke z mac dostane na swieta od sis, w koncu bede miala gdzie schowac moje 8 cieni, bo jak sa w opakowaniach to mi sie nie chce ich wyciagac, bo wklady mam.

      Usuń
    2. To swietnie!!! Ja wlasnie mysle nad tym czy by tej paletki nie kupic, ale jeszcze zobacze.

      Usuń
    3. jak kupisz jeden cien to przepadniesz heheeh

      Usuń
  9. przyjemniasta ta Twoja lista :) MACzkowa lista super! niech się wszystkie spełnią :) Majkelowa Selma jest boska! gdybym nie miała Bedforda, który jest podobnym modelem, na pewno bym sobie kupiła.. ale póki co zdrowy rozsądek nakazuje, by się wstrzymać i znaleźć coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maczki na pewno kupie, gorzej z torebkami,... ale dam rade hehe powoli powoli i bedzie

      Usuń
    2. dokładnie, powolutku do celu, a na pewno zostanie osiągnięty :)

      Usuń
  10. Piękne zestawienie :) kolory pomadek piękne! trzymam kciuki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki...
      ide sprawdzic czy w totka nie wygralam bo wczoraj zagralam

      Usuń
  11. Ja czekam na Naked 3, kiedy będzie moja, chociaż podobno róż nie jest moim kolorem, ale tak bardzo ubóstwiam ich cienie, że kompletnie podzielam wszystkie ochy i achy skierowane pod ich adresem :) Z Korsa chciała zegarek, ale bardziej urzeka mnie mimo wszystko owalny CK na delikatnej metalowej bransolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naked 3 chciałabym oj chciała.... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory pomadek cudowne:) w ogóle bardzo ładnie tu u Ciebie, buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Girl about town jest śliczna, bardzo Ci ją polecam!
    Naked 3 już mam ale jeszcze nie miałam okazji się nią pobawić :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka Plumful trafiła w moje posiadanie na początku grudnia i jestem nią oczarowana:) Naked3 mnie nie kusi, ale za to wciąż jestem chora na dwójkę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nono, torebeczki cudne, chętnie bym też takie otrzymała :) A co do cranberry, to od jakiegoś czasu chodzę do MAC'a i nie go i nie ma. Chyba zdecyduje się kupić przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń