wtorek, 3 grudnia 2013

Double Decker Red od Rimmel

Lakier Rimmel z serii I Love Lasting Finish dostalam jako gratis przy zakupach w Boots. Cena regularna to £2.99 za 8ml lakieru. Kolor, ktory posiadam to Double Decker Red, czyli piekna czerwien, ktora w buteleczce wyglada na krwista, a na paznokciach jest troszke pomidorowa, szkoda bo krwistej czerwieni brakuje w moim malym zbiorku. Paznokcie pomalowalam dwoma warstwami lakieru, jednak mysle, ze lepiej wygladalyby z trzema warstwami. Pedzelek jest taki jaki lubie, czyli dosyc szeroki. Konsystencja lakieru jest rzadka, wiec troszke mi sie rozlal po skorkach, ale ktos kto ma wieksza wprawe w malowaniu paznokci na pewno nie zrobi takiego balaganu jak ja. Nigdy nie mialam lakieru z tej serii firmy Rimmel i pewnie sie nie skusze na wiecej, bo moja miloscia sa Essiaki, ale za ta cene lakier ten jest dobrej jakosci. Double Decker Red ma srednia trwalosc, czyli okolo 3-4 dni. Nie wiem ile wysycha poniewaz zawsze uzywam wysuszacza.


Lakier na paznokciach przykryty Seche Vite.




Jesli mozecie go kupic na promocji i kolor wam sie podoba to kupcie, chociaz mysle, ze w Polsce macie duzo tanszych lakierow, ktore sa lepszej jakosci.



9 komentarzy:

  1. Ma ładny kolorek , mam podobny odcień z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze wiele firm ma ten odcien czerwieni

      Usuń
  2. Ładny kolor :) Miałam z tej serii jeden lakier, ale nie byłam do końca zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie do konca jestem zadowolona, ale dostalam go jako gratis to po pierwsze, a po drugie jest naprawde tani, przynajmniej u mnie

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba! Ostatnio mam hopla na punkcie czerwonych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie bardzo podoba w opakowaniu na paznokciach troszke mniej, ale ogolnie lakier dla mnie jest neutralny

      Usuń
  4. Kupiłam bo szalenie podobał mi się kolor i niestety wszystko byłoby OK gdyby nie żelowa konsystencja :/ Na dodatek przy dłuższych paznokciach musiałam dołożyć jeszcze dodatkowo 2 warstwy, bo widać było płytkę paznokcia :( Szkoda... Gdyby był kremowy.... Za to mam fajne czerwienie z OPI i Ciate :) a teraz planuję dokupić jeszcze jedną z Orly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko dwie czerwienie ta z Rimmel i z Essie i jak na razie nie znalazlam idealu, ale tez czerwienie mnie bardzo nie kreca, wole roze

      Usuń