środa, 11 grudnia 2013

Essie Orange It's Obvious, jesienna pomaranczka


Essie Orange It's Obvious to jeden z moich ulubionych lakierow. Kupilam go jakis rok temu w TKmaxx, 3 lakiery za £9,90. Jest on z wiosennej kolekcji 2012 Navigate Her. Aplikacja jest bardzo prosta, jednak ja mam dosyc biale koncowki paznokci, wiec maluje je trzema cienkimi warstwami. Orange It's Obvious to jak sama nazwa mowi to zywa, kremowa pomaranczka, ktora ma w sobie troszke z czerwieni. Nie ma zadnch drobinek. Jesli wiem, ze w tygodniu nie bede miala czasu na czeste malowanie paznokci siegam po niego. Wytrzymuje on u mnie spokojnie 6/7 dni. Niestety farbuje paznokcie, wiec musimy miec pewnosc, ze uzyjemy bazy. Lakier schnie dosyc szybko, jednak ja zawsze uzywam wysuszacza. 







Cos sie stalo z jakoscia zdjec, wiec nie wygladaja za ladnie.....

Lubicie pomarancze jesienia


20 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczny kolor :) Mobilizuje do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie niestety nie zmobilizowal... siedze i baki zbijam hehe

      Usuń
  2. Energetyzujący kolor na pochmurne dni:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś w TKMAXXXX oglądałam lakiery z ESSIE 3 za 9.99 takie jesienne ale odstawuiłam bo mam tyle lakierów że musze zużyć najpierw te co mam.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez czesto stoje nad tymi 3kami i pol godziny mysle, a pozniej odkladam.

      Usuń
  4. Mam i bardzo lubię :)
    Jeszcze lepiej wygląda nałożony na warstwę kremowej bieli i wtedy nie przebarwia tak paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam bieli w swojej kolekcji... musze kupic

      Usuń
    2. Mleczna odżywka tez daje radę :)

      Usuń
    3. nakladam na eveline 8 w 1. tak czy siak lubie ten lakier... mam nadzieje ze jak go zmyje w weekend to pazurki beda normalnego koloru

      Usuń
  5. Ale intensywny, energetyczny odcień! Idealny do kolorowego bikini :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do bikini najpierw musze schudnac, ale mam nadzieje do lata zejdzie 10kg eheheh.....
      ide po lody ahah

      Usuń
  6. piękny kolor, mam bardzo podobny z Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, taki pełen energii poprawiacz nastroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. na lato;) ja mam też mega białe końcówki i często przy 2 jeszcze coś tam prześwituje:/

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się, że idealny na lato, chociaz ja ostatnio dobieram pomarańczowe dodatki do wełnianych szarości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie pomarancz jest jesienny, kojarzy mi sie z liscmi, a zreszta nosze te same lakiery caly rok

      Usuń
  10. Ładnie wygląda na Twoich paznokciach, u mnie taki soczysty pomarańcz mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor ale u Ciebie wygląda pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń