niedziela, 22 grudnia 2013

Harmony, moj ulubiony produkt do konturowania twarzy

Hej
Roz MAC w odcieniu Harmony, mam w swojej kosmetyczce od ponad 4 miesiecy. Uzywam go do konturowania twarzy. Jego cena to £18 za 6g. Opakowanie jest standardowe jak to MAC, proste, eleganckie, czarne z przezroczystym wieczkiem i napisem MAC.  Kolor tego rozu to sredni, neutralny, matowy braz. Ja nie widze w nim pomaranczy, ale na zdjeciach wyszedl troszke ceglasto.Juz od pierwszego uzycia bardzo sie z nim polubilam. Uzywam go prawie codziennie.






Roz/bronzer jest bardzo dobrze napigmentowany, jednak ciezko sobie zrobic nim krzywde. Aplikuje sie go bardzo przyjemnie. Na twarzy wytrzymuje caly dzien. Wyglada bardzo naturalnie, ale mozna stopniowac kolor, jesli ktos lubi mocne konturowanie.
Na zdjeciu nie uzylam zadnego rozu, a praktycznie zawsze to robie. Bronzera tez tak duzo nie daje, jednak do zdjec musialam odrobine przesadzic, zeby cos bylo widac.




Nie wiem czy kupie go ponownie jak go wykoncze chociaz to pewnie zajmie mi jeszcze jakis rok /kolejny plus- wydajnosc/ , poniewaz chcialabym sprobowac kilku innych bronzerow. 

Zdecydowanie polecam. 
A wy czego uzywacie do konturowania?


Jak tam przygotowania do Swiat?


29 komentarzy:

  1. Ja jestem przezadowolona z brazera z trio Sleeka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie zastanawiam nad Narsem bo chyba moja kuzynka z USA przyleci

      Usuń
    2. Mnie Nars stopuj przez swoje gumiaste opakowanie:/ bedzie uwalone w3 minuty. I jednak wolalabym obmacac go przed zakupem;) i myslisz o Lagunie czy jakims innym?

      Usuń
    3. Mysle o Lagunie, ale jednak najwczesniej za pol roku. Ja o kosmetyki nie dbam to pewnie bedzie strasznie uwalony

      Usuń
  2. bronzer to podstawa w moim makijażu :]
    ten jest niewątpliwie piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudny jest ale cos mi blogger kolory zmienil hehe

      Usuń
  3. Uwielbiam bronzery, zaraz obok róży. Moim ukochananym jest Laguna z Nars, ale Harmony też mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle o Lagunie, ale to tak moze jak denko zobacze w Harmony.

      Usuń
  4. Na ręce wygląda przerażająco, ale na twarzy prezentuje się naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos mi blogspot zmienil kolory bo na kompie wyglada duzo lepiej...

      Usuń
  5. Ładnie wygląda, ja nie używam bronzerów ale na pierwszy taki produkt wybiorę coś zdecydowanie tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tanszych polecam Honolulu z W7, byl swietny

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja troszke zaluje bo jednak nie chodze na codzien z rozpuszczonymi wlosami a tedy najlepszy efekt

      Usuń
  7. Fajnie tak z pazurem na tych zdjęciach w włoskach:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem uzalezniona od bronzerow. Wlasciwie sa czescia mojego makijazu codziennie :-) ten wyglada bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uzywam bronzera codziennie, bardzo lubie

      Usuń
  9. Ja raczej częściej sięgam po róż, niż po bronzer. Ostatnio gości u mnie róż Rockateur z Benefit :-)
    Niemniej jednak bardzo podoba mi się ten twój bronzerek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siegam po roz i brazer codziennie. rozobrazerow nie lubie

      Usuń
  10. Świetny kolor, też nie widzę w nim pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zywo kolor wyglada troszke ladniej, probowalam urealnic kolor ale srednio poszlo

      Usuń
  11. Wygląda bardzo naturalnie! Ostatnio mam hopla na punkcie bronzerów i wolę je od róży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie bronzer to podstawa, długo szukałam swoich typów i w końcu mam. Chyba przyjrzę się mu przy najbliższej okazji, choć zakup LP zdeklasował wszystkie inne w kamieniu, bo tak prym wiedzie baza brązująca z Chanel.
    Lubię róże, bronzery i rozświetlacze a w zależności od okazji/humoru i pory dnia wybieram optymalne rozwiązanie dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam prawie taką samą fryzurę.. z pazurem! ;) tylko gdy poszłam podciąć gdy bok już był za długi, do innego fryzjera ten chyba pojechał z wyobraźnią i niemal ogolił mi głowę. musiałam zmienić przedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mi w Harmony coś nie pasuje i robiłam kilka podejść do niego i jednak za każdym razem z zakupu rezygnowałam.. ale może to też dlatego, że mam swoje ulubione konturówce, więc kolejnych nie potrzebuję? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście uwielbiam Lagunę z NARS'a więc polecam, właśnie zakupiłam sobie kolejne opakowanie i już do mnie leci :) A co do koloru tego harmony, to powiedz mi czy ma on podtony lekko czerwone? Bo takie odnoszę wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w Lagunie troche opakowanie przeraza, boje sie ze bedzie bardzo brudne.
      Na zdjeciu wyszlo troszke czerwono, blogspot jeszczsze to podbil, ale wedlug mnie jest to typowy chlodny sredni braz

      Usuń