wtorek, 17 grudnia 2013

Kiko 392- czyli zgnila zielen na jesien

Hej
Dzis pokaze wam czym mam pomalowane paznokcie. Totalnie zapomnialam o tym lakierze, ale jak zobaczylam ciemna zielen u kleopatre od razu siegnelam po niego. Lakier Kiko 392 mam juz od dluzszego czasu, kupilam go za 1,5£. Jest to bardzo ciemna zielen z delikatnym shimmerem, ktory widac tylko w sloncu. Pojemnosc buteleczki to 11ml. Aplikacja jest w miare dobra, jednak trzeba uwazac zeby nie zalac sobie skorek. Mam go na paznokciach trzeci dzien i nie zauwazylam zadnych odpryskow, a koncowki nie sa starte. Musimy pamietac o pomalowaniu paznokci base coatem, poniewaz lakier ten moze je odbarwiac.
Na 3 paznokciach lakier pokrylam top coatem z Nails Inc. Glamorous Glitter.






Z flash'em.





18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak, ale teraz malo slonca wiec raczej wyglada tak jak bez lampy

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zmylam po 4 dniach i dalej wygladal jak dopiero co pomalowany

      Usuń
  3. Podobają mi się takie ciemne kolory zieleni :) Z tym topem wygląda jeszcze ładniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiscie z topem wyglada lepiej

      Usuń
  4. Bardzo ładny lakier :-)
    Mam calkiem podobny ale z Inglota.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką zielenią nie przepadam, ale mimo to, podoba mi się to jak połączyłaś obydwa lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie przepadam, ale jak mam to uzywam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. :) jak dla mnie sredni, ale musze zuzyc

      Usuń
  8. mi on się bardzo podoba, lubię takie ciemne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń