czwartek, 19 grudnia 2013

Miss Sporty Studio Lash Instant Volume Mascara, czyli czy tansza maskara dala rade.


Hej
Jakis czas temu skusilam sie na tani tusz do rzes Miss Sporty Studio Lash Instant Volume Mascara. Nie chcialam wydawac £11 na Max Factora, a przeczytalam sporo dobrych opini na temat tej maskary. Za £2.99 dostajemy 8ml tuszu. Szczoteczka jest dosyc mala, sylikonowa, z jednej strony ma dluzsze wypustki, a z drugiej krotsze. Pierwsze tygodnie tusz byl bardzo mokry i sklejal rzesy. Jednak po jakims czasie konsystencja zmienila sie na gestsza. Tusz wydluza rzesy, odrobine pogrubia i unosi, nie sypie sie, nie rozmazuje sie, jednak troche trzeba sie namachac zeby wyczesac rzesy. Moze zostawiac grudki. Kolor ma bardzo czarny. Mysle, ze jest to dobra opcja na codzien, bo efekt nie jest jakis spektakularny. Za tak niska cene jakos jest dobra, jednak ja juz sie na niego nie skusze, bo nie mam czasu na rozczesywanie rzes przez kilka minut. Jesli kogos nie stac na drozsze maskary ta bedzie dobrym zakupem. Jest ona dostepna w wiekszoci drogerii, co jest duzym plusem. Nie moge powiedziec po jakims czasie wyschnie bo mam go od jakis 3 tygodni, ale nawet jakby mial wystarczyc na poltorej miesiaca to za ta cene nie byloby zle.


Tusz na moich lichych rzesach w pierwszym tygodniu po otwarciu. Teraz az tak nie skleja rzes.



19 komentarzy:

  1. Ladny efekt daje, jedna warstwa bardzo naturalnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam bardzo malo widoczne rzesy wiec cudow nie zrobi, ale mysle, ze na dlugich rzesach sie dobrze sprawi

      Usuń
  2. Szczoteczka ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko zwracam uwage na szczoteczke, byleby nie byla za duza

      Usuń
  3. Jedna warstwa wygląda fajnie, przy drugiej już posklajane ale rozumiem, że to przez tę świeżość tuszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, chociaz po 3 tygodniach dalej skleja ale mniej eheh

      Usuń
  4. Efekt bardzo ładny, ale na początku dla mnie odrobinę za mocno sklejał rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie tez za mocno sklejal, teraz tez troche skleja ale jakos sobie radze, pewnie go juz nie kupie. chyba ze bede splukana

      Usuń
  5. Nie wiem co Ty chcesz od swoich rzęs ? :) Są dłuuuugie, pierwsze co pomyśłam jak zobaczyłam zdjęcia, że ma Revitalsha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ale dlugie nie sa. chociaz moze jakby byly uniesione to efekt bylby lepszy

      Usuń
  6. jak na taką cenę, to bardzo spoko : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna warstwa prezentuje się ładniej niż dwie :)
    Ostatnio przekonałam się do tańszego tuszu - w moim przypadku do Colossal od Maybelline. Świetna odmiana dla mojego ukochanego, aczkolwiek droższego tuszu z Benefit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja bardzo nie lubie tej mascary od maybelline, bo ma ogromna szczoteczke i chyba mi sie rozmazywala z tego co pamietam. ja lubie mascare z max factora teraz nazwy nie pamietam, ale o niej pisalam.

      Usuń
  8. Raczej nie skuszę się na tę maskarę. Pozostawia grudki, a ja nie mam cierpliwości do wyczesywania tego typu niespodzianek...

    OdpowiedzUsuń