poniedziałek, 9 grudnia 2013

Moj maly mikolajkowy prezent ode mnie dla mnie

Hej
Wiedzialam, ze na Mikolajki nic nie dostane, poza tym prezent kupilam tylko swojej corce, bo to jak dla mnie bardziej swieto dla dzieci niz dla doroslych. Jednak stwierdzilam, ze mi tez cos sie nalezy i zrobilam malutkie zakupy na stronie internetowej  The Body Shop. Przy zakupie 4 produktow dostawalo sie 50% znizki. Wzielam dwa zele pod prysznic po 250ml, jeden jagodowy, a drugi z serii Honeymania. Poza tym kupilam tonik z serii Tea Tree i mini zestaw muffinkowy z seri Chocomania. Tonik mam nadzieje pomoze mi w walce z niedoskonalosciami cery, a mini zestaw upominkowy dodam do rozdania, ktore planuje zrobic, jesli kiedys dojde do 100 subskrybentow.


Za zele zaplacilam po £2, za tonik £2,5, a za mini zestaw £2.
Przesylka byla gratis. Chcialam serum do twarzy, ale chyba sobie daruje na razie, bo mam duuuzo swiatecznych wydatkow. 






18 komentarzy:

  1. ja tez sobie sama musiałam zrobić prezenty hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie zycie, ale chociaz na swieta dostane prezenty

      Usuń
  2. Ja kupiłam sobie choinkę na mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ochote na jakis zel pod prysznic, ale jakos mi nie po drodze do niego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie tez zele ale tylko w cenie promocyjnej

      Usuń
  4. Bardzo fajny prezent sobie sprawiłaś :-)
    Ja również sama sobie zrobiłam Mikołaja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maly prezent a cieszy... i tak bede sie dzielic z mezem hehe

      Usuń
  5. Super okazja Ci skę trafiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze wiecej kasy nie mialam to bym kupila jeszcze kilka rzeczy moze za rok albo po swietach

      Usuń
  6. tez sie okupilam na 50% off w TBS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jakies masla kupilas... ja jestem za leniwa na smarowanie ciala

      Usuń
  7. Świetne rozwiązanie na prezent :) I jak uroczo się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna okazja. Piekne kolorki. Czekoladke to bym schrupala :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się wybieram do TBS od tygodnia i jakoś nie mogę znalez czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie prezenty to ja rozumiem, szczególnie w korzystnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurka, tanio :) musze zerknac na strone TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhh 50% off i darmowa wysylka :) nigdy nic nie mialam z tej firmy ale na tonik jestem skuszona!

      Usuń