wtorek, 10 grudnia 2013

Nuxe Reve de Miel Lip Balm, czyli nowy ulubieniec.

Skuszona filmikiem Nissiax83 z You Tube, promocja -20% i darmowa wysylka na stronie Nuxe kupilam balsam Reve de Miel. Zaplacilam za niego £7.60. Jego pojemnosc to 15ml i mysle, ze wystarczy na naprawde dlugo, poniewaz jest bardzo wydajny. Gdy pierwszy raz go otworzylam bylam zdziwiona, bo sloiczek byl wypelniony po brzegi, a zazwyczaj firmy oszukuja dajac wieksze opakowanie, a mniej zawartosci. Balsam ten jest na bazie miodu, nie zawiera żadnych odzwierzęcych składników, żadnych konserwantów i sztucznych zapachów ani wazeliny.
Opakowany jest w sliczny sloiczek z matowego szkla, co sprawia, ze raczej nie bedziemy go nosic w torebce, a uzywac w domu. Pachnie ladnie, naturalnie, jakby cytryna z miodem.



Skład: Active Ingredients:
Acacia Honey 5%, Shea Butter 13%, Plant Oils (Chilean Rose, Sweet Almond) 9.5%, Grapefruit Essence 2.5%, Vitamin E 1%.

Inactive Ingredients:
Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea Butter Fruit), Vegetable Oil, Lecithin, Behenoxy Dimethicone, Prunus Dulcis (Sweet Almond Oil), Mel (Honey), Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate (Octinoxate), Citrus Grandis (Grapefruit Peel Oil), Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Vegetable Oil, Limonene, Glycine Soja (Soybean Oil), Rosa Moschata (Rosa Moschata Oil), Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Allantoin, Citrus Limonium (Lemon Peel Oil), Candelilla Cera (Candelilla Wax), Calendula Officinalis (Calendula Officinalis Flower Extract), Citral, Linalool.ip4.


Balsam nakladam na usta codziennie wieczorem lub jak jestem w domu i nie mam zamiaru nigdzie wychodzic i juz po pierwszej nocy sie z nim polubilam. Co prawda zostawia na ustach dosyc tlusta warstwe, ale pieknie nawilza i odkad go uzywam nie mam problemu ze skorkami. Balsam jest dosyc gesty, u mnie nie wystepuja grudki, jednak czytalam na roznych blogach ze takie moga wystepowac. U niektorych osob balsam ten zostawia bialy nalot na ustach, ja tego nie zauwazylam. Wedlug mnie cena nie jest zla jesli balsam ten wystarczy na conajmniej pol roku. W dzien i pod pomadki uzywam maselka do ust z Nivea, ktore tez jest dobre jednak Nuxe z nim wygralo. Raz nie nalozylam balsamu Reve de Miel na usta i bylo widac roznice, usta byly bardziej suche. 
Bardzo go polecam i uwazam, ze kazdy powinien go sprobowac, szczegolnie jesli macie problemy z suchymi ustami.



33 komentarze:

  1. Zgadzam się, balsam jest świetny, a cena ostatecznie nie jest taka zła, jak na początku może się wydawać. Wydajność, no i działanie przede wszystkim rekompensują koszt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką masełek Nivea i jeżeli Nuxe jest dużo lepszy od nich to muszę go koniecznie wypróbować. Ten balsam już od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie ze one sie uzupelniaja, nuxe na noc a nivea na dzien

      Usuń
  3. Też na niego poluję. Podobno ma być promocja 25% w Zico niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię, chociaż nie lubię balsamów w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest balsam typowo na noc, regenerujacy

      Usuń
  5. zzamierzam go wypróbować :] aktualnie jednak używam czegoś podobnego z Phenome

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie o nim czytam, i muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do ust mamy obecnie Regenerum i serdecznie polecamy. Z Nuxe mamy 4 kosmetyki i są na prawdę super, w tym ich słynny olejek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam do ust to moj pierwszy kosmetyk z Nuxe, ale mam tez 10ml probke olejku, trzymam na specjalne okazje eheh

      Usuń
  8. jest na mojej liście.. tyle się o nim naczytałam, że muszę sama wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj, ciekawa jestem twojego zdania na temat tego balsamu

      Usuń
  9. Koniecznie chcę kupić sobie ten balsam :-)
    Niestety tu gdzie mieszkam nie spotkałam się nigdzie z produktami Nuxe i będę musiała zrobić zakupy on-line ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo dobrze wspominam zakupy na stronie internetowej, przesylka gratis, probki, chyba mialam przesylke na 2 albo 3 dzien

      Usuń
  10. Jest rewelacyjne ! świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krążę wokół niego ale nie przepadm za taką formą balsamów i nigdy nie w czy brać czy nie brać :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierz, jak cos mozesz oddac mamie hehe albo rodzenstwu i ktos na pewno sie z nim polubi

      Usuń
  12. kusisz kochana, kusisz.... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super okazja była! :)
    Osobiście bardzo go lubię i wracam regularnie. Do stacjonarnego używania idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te bardzo polubilam, kupie pewnie ponownie ale to za sto lat jak sie skonczy

      Usuń
  14. póki działa na moje usta masełko Nivea, nie będę zmieniać :) ale czytałam już o nim sporo dobrego, więc w razie draki będę pamiętać :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zmienilam, tylko uzywam 2 na raz hehe

      Usuń
  15. Też go chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja go bardzo lubie, ale mam kilka innych tez. Najczesciej uzywam balsamu od creme de la mer. Skubany jest taki wydajny, ze mam go juz prawie rok i konca nie widac ;-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy twoich zuzyciach pielegnacji to naprawde cud eheh

      Usuń
  17. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń