poniedziałek, 30 grudnia 2013

Odkrycia roku 2013 i zyczenia na nowy rok


Hej
Jeszcze do niedawna moj makijaz polegal na wytuszowaniu rzes, przypudrowaniu twarzy i uzycia blyszczyku. Jednak glownie dzieki blogom kosmetycznych i kanalach na You Tube zupelnie sie to zmienilo. 
Poznalam bardzo duzo kosmetykow, o ktorych nie mialam pojecia. Dzis pokaze wam te, ktore dla mnie w tym roku byly odkryciem i z ktorymi sie bardzo polubilam.

1.MAC Mineralize Skinfinish w odcieniu Soft and Gentle to rozswietlacz z ktorym sie nie rozstaje. Codziennie gosci na mojej twarzy. Pieknie rozswietla i nie robi krzywdy. Jak juz kiedys za rok czy dwa sie skonczy to pewnie kupie cos innego, ale tylko dltego, ze lubie zmiany, a nie chce posiadac dwoch rozswietalaczy na raz. Chociaz teraz mam 3... no ale dwa z essence, ktorych nie uzywam i za niedlugo pojda do kosza, wiec to sie nie liczy.

2. MAC Powder Blush w odcieniu Harmony. Jest to moj ulubieniec do konturowania twarzy. Napisalam o nim tutaj.




3. MAC Eye Shadows.  We wrzesniu zakupilam moje pierwsze cienie MAC. Nie od razu mnie zachwycily. Konsystencje maja swietna, nie osypuja sie, aplikacja super, jednak jak dla mnie pigmentacja nie do konca byla swietna nawet na bazie UD. Teraz sie z nimi polubilam i to bardzo. Bede powoli powiekszac swoja kolekcje. Za niedlugo kupie paletke i bedzie mi duzo latwiej ich uzywac, bo wyciaganie ich z kartonikow mnie wkurza. Jak tylko wsadze je do paletki to zrobie o nich posta na blogu.


4. Sally Hansen Insta Dri to kosmetyk, dzieki ktoremu nie musze juz siedziec kilka godzin z rekami u gory i martwic sie, ze rano i tak bede miala slady od poscieli. Szybko wysusza lakier, ladnie go nablyszcza i nie sciaga go tak jak Seche Vite.

5. Essie Bahama Mama i inne. Wiekszosc lakierow Essie jest latwa w aplikacji, dlugo sie utrzymuje na moich paznokciach i ma piekne kolory. Bahama Mama wytrzumyje na moich dloniach tydzien, wiec jest moim lakierem na wyjazdy.


6. L'Oréal Paris Skin Perfection 3 in 1 Purifying Micellar Solution to swietny plyn micelarny, ktory bez trudu zmywa moj makijaz, pieknie oczyszczajac twarz i odswiezajac ja. Obecnie uzywam chyba 6 buteleczke.

7. Lily Lolo Mineral Foundation w odcieniu Warm Peach to podklad, ktory nie obciaza mi skory twarzy, dobrze kryje i swietnie wpasowuje sie w moj kolor skory. Uzywam go codziennie, a do plynnych podkladow wracam tylko na wieksze wyjscia.

8. NYX  Jumbo Eye Pencil w kolorze Milk. Ten cien w kredce kupilam jakies 2 tygodnie temu, jednak zasluzyl sobie na pozycje w odkryciach. Cudownie podbija kolory cieni. Uzywam go jako baze, jednak pod to uzywam takze primer z Hean lub Urban Decay. Mysle nad zakupem czarnej kredki z tej serii. Dzieki niej jeszcze bardziej zakochalam sie w cieniach MAC, bo w koncu widze te piekne kolory.



9. Pedzelki do rozcierania cieni. W tym roku kupilam moje pierwsze pedzle do blendowania, MAC 217 i Maestro 497. Dzieki nim moj makijaz oka jest duzo latwiejszy i w koncu nie wyglada jak kolorowa plama. Z obydwoch jestem zadowolona i mysle, ze dla porownania kupie tez jakis z Hakuro. Jedyny minus jaki ma Maestro to z dluga raczka, ktora uderzam w lusterko podczas malowania. Wrzucam brudaski, bo nie zdazylam ich umyc, a chcialam zeby tu sie pojawily.



A na koniec zyczenia na nowy 2014 rok. 

Niech spelnia sie Wasze marzenia, 
niech usmiech i zdrowie was nie opusci,  
zycze wam wytrwalosci w dazeniu do celow!
Milej zabawy w Sylwestra!
Buziaki



31 komentarzy:

  1. Blogi i YT faktycznie zmieniają podejście do makijażu oraz pielęgnacji ;) Nagle też przybywa kosmetyków ;D
    Wszystkiego najlepszego w 2014 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu przyszedł do mnie podkład LL w tym samym odcieniu, obawiałam się, że może być nieco za żółty, ale ostatecznie jestem zadowolona z wyboru :)
    Soft&Gentle chodził mi po głowie, jednak finalnie zdecydowałam się na delikatniejszy Lightscapade, jestem ciekawa, czy się z nim polubię :)

    Dla Ciebie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie tez zycze wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku!!! Moc radosci i mnostwo kosmetykow!! :-p
    Nie mialam jeszcze zadnego z produktow, ktore pokazalas. Do konturowania bardziej wole kremy jak np Tom Ford Shade & Illuminate, ale wiem tez, ze jestes bardzo zadowolona z tego Maczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje
      Mam tylko brazujacy primer z bourjois i tez lubie, ale jednak wole prasowane kosmetyki

      Usuń
  4. Micel z L'Oreale muszę wreszcie kupić. Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pomyśle ile kiedyś mi wystarczało kosmetyków do makijażu a ile mam teraz to się za głowę łapię :D
    najlepszego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mój makijaż także ewaluował ostatnimi laty, a kolekcja urosła z kilku do kilkuset kosmetyków :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że MAC zdominował twoja kosmetyczkę :) I słusznie!
    MAC nalezy równiez do moich wielkich odkryć roku!
    Uwielbiam puder i cienie tej marki. Mam pędzelek 217.
    Mam również tego samego Essiaka, czeka cierpliwie, kiedy wreszcie zaczne lakierować paznokcie ;)
    Na podkład Lily Lolo mam ogromną chęć! :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 2 pudry mac MSF natural i Blot i zdecydowanie blot jest lepszy. MSF mam na wykonczeniu ale juz nie kupie bo troszke ciastko mi robi

      Usuń
  8. u mnie od zawsze było sporo kosmetyków, ale od pewnego czasu ilość rośnie w zastraszającym tempie ;) życzę Ci realizacji wszystkich kosmetycznych i niekosmetycznych marzeń Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie teraz ilosc okropnie rosnie, czasami sie zastanawiam czy kiedys to zuzyje. Jak widze, ile dziewcyzny maja kosmetykow to szczzena opada, mi byloby zal ze mam i nie uzywam.

      Usuń
  9. też lubię lakiery Essie :)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MAC rządzi! :) Soft & Gentle uwielbiam! jest piekny i niezwykle uniwersalny :) cienie wiadomo! najlepsze z najlepszych :)

    wszystkiego dobrego Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektorych kategoriach rzeczywiscie rzadzi.

      Usuń
    2. no w niektórych.. :D w lakierach do paznocki na przykład już niekoniecznie :P hihi

      Usuń
    3. I tu się zgodzę :)
      I jeszcze jak dla mnie kredki do oczu, niektóre kolory bardzo źle się rozcierają :(

      Usuń
  11. Oj, dzięki blogom kosmetycznym kosmetyczka może sie naprawdę zmienić :)
    Uwielbiam lakiery Essie, ale żeby i u mnie trzymały się tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  12. cienie z MACa kocham ponad wszystko ale prawda jest taka że nie wszystkie mają dobra pigmentacje czy konsytencje- niektóre są dość takie "tępe" a inne niby piękne w opakowaniu a na oko wogóle się tego nie da nałożyć... No ale to sa wyjątki, reszta jest cudowna :) A z micelem z L'Orela wogole sie nei polubiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. MAC ach marzenie! pewnie jeszcze długo kosmetyki tej firmy pozostaną moim marzeniem...
    Szczęśliwego Nowego 2014 Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery Essie i cienie MACa. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie posiadam jeszcze cieni z mac'a, ale kusza mnie bardzo. Musze zaoptrzyc sie w pedzelek 217-czytalam o nim wiele dobrego. Pomyslnosci !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku nie do konca bylam zadowolona z 217 a teraz jest baaardzo fajny

      Usuń
  16. NYX Jumbo Eye Pencil w kolorze Milk też mam i służy mi czasami jako rozświetlacz, pod łuk brwiowy :) Świetna kredka :) A MAC Mineralize Skinfinish w odcieniu Soft and Gentle też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod luk brwiowy tez nakladam ta kredke.

      Usuń
  17. I love the nail polish.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń