piątek, 20 grudnia 2013

Photo mix 1


Hej 
Dzis wrzucam kilka zdjec z ostatniego tygodnia, nie wiem czy takie posty beda wam odpowiadaly, ale sprobuje.  Jesli nie to dajcie znac. 

 
Pierwszy raz na silowni, padnieta, spocona, ulizana, ale szczesliwa. 

Pierwszy raz w zyciu zlapalam gume, a tak wlasciwie najechalam na gwozdz. Nie mialam zapasowego kola, wiec zabrali mnie na lawete hehe. Corka byla zadowolona, ja mniej.

Nowa pidzamka i super pudeleczko w ktorym bede trzymala paletki tzn tylko te, ktore uzywam na codzien.

Pierwszy raz zrobilam marokanskie tagine z kurczakiem, chyba bylo dobre, bo mojemu partnerowi, ktory jest kucharzem smakowalo. 
I znowu silowania. 

Na koniec pokaze wam moje szczescie. Probowalam ja zlapac do zdjecia z jakas lepsza minka, ale niestety moja mala nie zatrzymuje sie ani na sekunde.



33 komentarze:

  1. Śliczną masz córkę! Gumę złapałam raz i na szczęście miałam przy sobie i koło i ojca, który je dla mnie zmienił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo tagin!!! super a robiłaś je w tym specjalnym naczyniu????

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz córeczkę :)
    Powodzenia na siłowni!

    OdpowiedzUsuń
  4. marokańskiego tadżinka to bym zjadła :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna ta Twoja Ksiezniczka. Jeszcze gumy nie zlapalam :-) na silownie mam karnet, ale tak jakos sie nie chce isc ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieje ze bede chodzic chociaz 2-3 razy w tygodniu

      Usuń
  6. Urocza, widać że z niej prawdziwy żywioł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Córeczka jest prześliczna :)
    Fajnie że zdecydowałaś się na siłownie! Ja chodzę od prawie roku i bardzo jestem zadowolona :)
    A gumy jeszcze nigdy nie złapałam - chyba miałabym problem ze zmianą koła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje. znalazlam bardzo tania silownie z bardzo dobrym sprzetem wiec ciezko bylo odmowic.
      ja tez bym sama nie zmienila, ale mi kilka facetow proponowalo zmiane.

      Usuń
  8. Jaka śliczna córcia (!!!) i podobna do Ciebie !!!! Moja do tatusia ;( dlatego zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, moja jest w polowie podobna do mnie i w polowie do taty

      Usuń
  9. też chcę na siłownię! ale ja za leniwa :P ehhhh
    Córa baardzo do Ciebie podobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rusz zadek... ja tez leniwa ale wkurza mnie kupowanie coraz wiekszych ubran
      mala podobna i do taty i do mnie

      Usuń
  10. Rewelacyjna pidżamka :) Chętnie przygarnęłabym t-shirt z takim nadrukiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna coreczka :) mi sie zumba marzy, ale nie mam natchnienia :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na zumbe mam za slaba kondycje

      Usuń
  12. Ostatnia fotka jest cudowna. Uwielbiam patrzeć na takie słodziaki. :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne to pudełeczko. Też takie chce <3

    OdpowiedzUsuń