czwartek, 12 grudnia 2013

Propozycje niedrogich prezentow niekosmetycznych

Hej
Dzis pokaze wam 5 propozycji niekosmetycznych prezentow dla niej i dla niego. Nie bedzie to nic odkrywczego, ale czasami czlowiek tak sie zastanawia, ze polowa pomyslow ucieka z glowy. 



1. Dla niego: Philips QG3322 Experience Grooming Kit- swietna cena £14.90 i dobre opinie. Mysle, ze kazdy facet ucieszy sie z takiego prezentu. Sama kupilam go partnerowi i szwagrowi, ale oczywiscie jest duzo innych firm i modeli  ktorych mozna wybierac.
Dla niej: Remington Keratin Therapy Pro Volume Hot Brush- cena sie waha miedzy  £18 a  £30 . Sprzyda sie wiekszosci dziewczyn z dluzszymi wlosami. Mozna kupic tez tansze modele, jednak radze sprawdzac recenzje. Sama kupilam to dla siostry.

2. Dla niego i dla niej: jakas smieszna pidzama np. w postaci z bajki. Sama bylabym zadowolona z takiego prezentu. Ceny sa rozne £5 wzwyz.

3. Dla niego: Mini Table Football- okolo £10. Faceci cale zycie sa jak dzieci, wiec pewnie ucieszyliby sie z jakiejs fajnej gry np. mini pilkarzyki, czy mini hokej. Specjalnie nie pokazuje tu gier komputerowych, bo po pierwsze moj facet w nie nie gra, a po drugie wole dac mu gre w ktora zagra ze mna niz zeby siedzial przed komputerem.
Dla niej: Tesco Retro Radio-Dairy Toffee. Ciasteczka... tzn myslalam, ze to ciasteczka, a sa to cukierki toffee hehe zapakowane w swietne metalowe opakowanie imitujace radio. Kosztuja  £4, a opakowanie mozna uzyc do przechowywania kosmetkow itp. Chyba sobie je dzis kupie.

4. Dla niej i dla niego: smieszne pokrowce na telefon. Mozna je dostac od  £2 wzwyz. Ten z nosem wymiata.

5. Najlatwiejszy prezent, czyli karta upominkowa. Wystarczy podpatrzec, gdzie obdarowany kupuje ubrania, kosmetyki, albo np plyty CD i zaladowac karte taka suma jaka sie chce. Jest to prezent dla leniwcow, jednak mysle, ze dzieki karcie mamy zagwarantowane zadowolenie obdarowanego. Chce taka karte do Lusha.










14 komentarzy:

  1. Etui na telefon to byłby dla mnie prezent idealny :) Non stop nim rzucam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj telefon tez duzo przezyl przez ten rok i nie wiem jakim cudem dalej dziala

      Usuń
  2. piżama kiedyś była traumą z dzieciństwa - ja chciałam COŚ, jakąś zabawę, a nie PIŻAMĘ;) ale teraz by mi się jakaś przydała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja NIGDY nie dostalam pidzamy, a cieszylabym sie eheh

      Usuń
    2. rok, w rok piżama...;) muszę skoczyć do Tesco, bo tam ponoć są w miarę:)

      Usuń
    3. A ja z kolei szukam teraz fajnego kompletu ciepłe pidżamy plus szlafrok. Niby spory wybór, tylko jakoś kolory/wzory takie sobie...

      Usuń
  3. Szkoda, że nie ma czegoś takiego jak KK z opcją nieskończonego salda :D a tak poważnie, to dla mnie samej najlepszy prezent poza kosmetykami, to dobra książka, zabawny kubek, bajerancki notes lub świeca zapachowa. To kategorie najbardziej bezpieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obudowy bardzo fajne:) ciągle kuszą mnie nowe

    OdpowiedzUsuń
  5. ta obudowa z nosem czadowa :) a i taką piżamką bym nie podardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już tez zakupiłam prezenty pod choinkę dla najbliższych:)
    Uwielbiam takie pidżamy:)
    świetne te pudełko z ciasteczkami:) musze sobie też kupić:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam bony do sklepów, bo można sobie coś samemu wybrać : ) pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obudowa - nos najfajniejsza, sama chciałabym taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nowa obudowa na telefon bardzo by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nieba mi spadłaś z tymi pomysłami :-)!

    OdpowiedzUsuń