poniedziałek, 2 grudnia 2013

Przygotowania do walki

Od dluzszego czasu poszukiwalam silowni w jakiejs dobrej cenie, poniewaz wiekszosc nie jest na moj budzet. Kilka miesiecy temu znalazlam siec silowni The Gym, w ktorej po pierwsze nie ma kontraktu, co mi bardzo odpowiada, a po drugie przez pierwszy rok bede placic £10.99 na miesiac, a po roku £15.99. Silownia otwiera 16 grudnia i tego tez dnia mam zamiar biec do niej jak na skrzydlach. Bylam juz ja obejrzec i jestem pod wrazeniem, ze za takie male pieniadze dostajemy tak swietny sprzet.
Nie da sie ukryc, ze mam  ponad 10kg nadwagi i najwyzszy czas zaczac sie ruszac. Jeszcze do niedawna, tzn do 7 miesiaca ciazy chodzilam regularnie na wspinaczke, jednak odkad corka pojawila sie na swiecie wszystko obrocilo sie do gory nogami i razem z mezem siedzimy na tylkach i tyjemy. Jakis rok temu cwiczlam z You Tube i schudlam 8kg jednak zapal mialam na 3 miesiace i oczywiscie efekt jojo mnie nie ominal.
Na silowni trzeba jakos wygladac i cwiczyc wygodnie, dlatego poczynilam male zakupy w tym kierunku.
Kupilam stanik z Nike X Back Sports Bra za £14.99 z £29.99. Spodnie Puma Essentials Three Quarter Woven Pants za cale £9.00 z £19.99. Myslalam o jakis leginsach sportowych, ale wygladam w nich jak baleron, wiec ten typ spodni bedzie dla mnie lepszy. Poza tym wzielam Nike Graphic Tank Top za £13.99 z£16.99.


Wstawiam fotki z neta, poniewaz nie potrafie zrobic fajnych zdjec ubran. 

A na swieta zazyczylam sobie buty, ktore zreszta juz zostaly zakupione Nike Flex Trainer 3.




Nie moge sie doczekac, az polece na silownie. Ciekawe na jak dlugo starczy mi zapalu.

A wy chodzicie na silownie? Uprawiacie inne sporty?






14 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Twoje ćwiczenia, w takich ubraniach na pewno pójdzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby mi wystarczyło samozaparcia ;) Daj znać jak stanik, bo szukam jakiegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak u mnie bedzie z samozaparciem. Co do stanika dam znac. Mam duzy biust wiec potrzebuje czegos dobrego

      Usuń
    2. Mam trochę inny model ale też z Nike, nie jest zły aczkolwiek liczyłam na coś więcej. Niestety przy dużym biuście, mogę tylko pomarzyć :/

      Usuń
    3. Ja czytalam opinie zanim zakupilam i ten mial w miare dobre, ale najlepsze na duzy biust ponoc sa z Panache. Moze kiedys kupie. Ja biegac raczej nie bede, wiec moze ten z Nike wysarczy.

      Usuń
    4. Na mój biust w Panache ze sportowych serii niestety nic nie pasuje :( za to uwielbiam Tango II. To moja ulubiona seria staników :D
      Do zwykłych ćwiczeń bez większego "bujania" Nike starczy :DDD ale powiem Ci, że dla mnie najlepsza jest seria staników i odzieży sportowej, która od czasu do czasu pojawia się w Lidlu. Seria Jolinesse (jak dobrze pamiętam). Mam kilka takich staników i trzymają o wiele lepiej niż te z Nike a przy tym nawet w nich biegać można. Jak trafisz, polecam :)

      Usuń
  3. Fajne ciuszki kupiłaś! ja rok temu kupiłam ten stanik, ale w czerni, lecz dałam za niego 30 € :-(
    Życzę powodzenia! Po zdjęciach twojej twarzy nigdy bym nie powiedziała, że masz nadwagę, jakoś w to nie mogę uwierzyć ;-)
    Ja chodzę od lutego na siłownię, tak poprostu dla kondycji i lepszego samopoczucia. Pracę mam biurową, więc taka forma ruchu na siłowni dobrze mi służy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty :)
    Wytrwałości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie cwiczenie...a powinnam;(((( mam jest 8 kg do zrzucenia-chce powrocic do wagi ze szkoly sredniej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nawet na wadze nie zalezy byle brzuch zrzucic i ubic tluszczyk

      Usuń
  6. Latem biegam, a teraz ćwiczę w domu z Ewą Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń