piątek, 6 grudnia 2013

TAG- Raw Beauty

Dlugo zastanawialam sie, czy zrobic ten tag na moim blogu. Moja buzia nie jest w najlepszym stanie i bardzo rzadko chodze bez makijazu, a jesli juz to po domu. Zawsze mam chociaz jakis podklad, tusz i podkreslone brwi. Co raz wiecej blogow robilo ten tag, wiec stwierdzilam, ze ja tez moge.
Zdjecie zrobilam lustrzanka, jednak bylo jeszcze ciemno, a ja lampy praktycznie nie uzywam, wiec mamy duze szumy.

To ja rano, bez makijazu, nieuczesana......



Mam nadzieje, ze nikt tu zawalu nie dostal.
Jak tam Mikolajki?





30 komentarzy:

  1. Ślicznie, masz piękną cerę :) A mikołajki spoko, wieczorem pokażę na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mam okropna cere i pelno sladow po tradziku, co widac na drugiej focie, ale mogloby byc gorzej

      Usuń
  2. Wyglądasz ślicznie! U mnie Mikołajki póki co są niezwykle udane :) Na pewno się pochwalę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Czekam na posta. U mnie krucho, ale chociaz wygralam rozdanie i rzeczy do recenzji

      Usuń
  3. ŚLICZNIE!!!! A MIKOŁAJ JESZCZE NIE DOTARŁ:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, do mnie tez nie i nie dotrze, do mojego dziecka dotarl.

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten tag :) A Ty jesteś na tym zdjęciu naturalnie, że bardzo ładna :)
    Ja też mam ostatnio problemy z cerą, coś mi hormony pofiksowały na stare lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ja mam nadzieje ze za pare lat mi hormony przestana fiksowac hehe

      Usuń
  5. oby każda kobieta tak wyglądała rano :DDD tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, chyba mialam dobry dzien eheh

      Usuń
  6. Kochana jest super, ja tam żadnych problemów z cerą nie dostrzegam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sa sa, ale tak czy siak dziekuje

      Usuń
  7. Śliczna jesteś, to co się masz krępować... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako mama zazdroszczę Ci braku worków pod oczami :) Cery nie masz złej, tylko nie dłub :) ja mam od tego blizny i chyba jest to mój największy kompleks :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dlubie hehe i mam blizny...

      Usuń
  9. zobaczyłam Cię po wygranej w rozdaniu z Wibo. Patrze ,,tajka" i 'pobiegłam' na Twojego bloga szukać imienia, ale nie, juz myślałam że znalazłam kogoś o tym imieniu co ja ;) Bo na mnie czasem Tajka mówią. A imię mam Taida ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam proste imie hehe, a moze stety, bo je lubie

      Usuń
  10. E, nic nie widać że masz coś nie tak na twarzy - za małe zbliżenie;) a Mikołajem ja sobie sama byłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nastepnym razem zrobie micro moich porow eheh

      Usuń
  11. też bym chciała rano tak wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz z samego rana;)

    OdpowiedzUsuń