sobota, 28 grudnia 2013

Wibo Eyebrow Stylist



Hej
Jak bylam w Polsce w listopadzie skusilam sie na zel do stylizacji brwi Wibo Eyebrow Stylist. Brwi sa dla mnie jednym z wazniejszych elementow makijazu i praktycznie nie wyjde z domu, jesli nie sa podkreslone. Mam jasne, rzadkie brwi i dodatkowo sa niezbyt fajnie wystylizowane. Zawsze podkreslalam je kredka lub cieniem, jednak potrzebowalam czegos dzieki czemu poprawianie brwi bedzie trwalo bardzo krotko. Wydawalo mi sie, ze zel do brwi bedzie taka opcja. 
Eyebrow Stylist kosztuje okolo 10 zl i dostajemy 8ml produktu. Z tego co wiem do niedawna szczoteczka byla dosyc duza, ja mam nowa wersje. Kolor, ktory posiada to sredni braz, troszke metaliczny, jednak nie widac tego na brwiach. Ladnie podkresla brwi, szczegolnie do codziennego makijazu. Utrzymuje je tez w ryzach przez caly dzien. 



Polubilam sie z tym produktem, jednak ma jedna duza wade. Na szczoteczke nabiera sie baaaardzo duzo produktu i musze za kazdym razem ja czyscic o opakowanie, co wcale mi nie odpowiada. Widac to na zdjeciu ponizej. 

Tak wygladaja moje gole brwi.


A tak podkreslone zelem od Wibo. Efekt mozna stopniowac.


Mimo tego, ze z tym zelem sie polubilam, chyba sie na niego nie skusze ponownie, ale przekonal mnie on do takiej formy podkreslania brwi i bardzo mozliwe, ze kupie zel od Benefit. 

Uzywalyscie Wibo Eyebrow Stylist?




15 komentarzy:

  1. szczota mnei nei przekonuje, wole te grube mocno oblepione tuszem ^^

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do brwi zdecydowanie wole mniejsze szczoty

      Usuń
  2. Niedawno go kupiłam ale trafił mi się ten z dużą szczoteczką, która również nabiera za dużo produktu i trzeba ją czyścić.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie na brwiach najlepiej sprawdza się cień do powiek :) próbowałam farbki MUFE, ale nie umiem jednak jej okiełznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam miękkiej kredki lub cienia do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mnie wkurza, ze nabiera sie duzo produktu:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam. Właśnie poluję za jakimś dobrym produktem do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Użyłam go kiedyś u przyjaciółki i zrobił na mnie pozytywne wrażenie, ale ja mam tak jasne i rzadkie brwi że potrzebuję czegoś ciemniejszego, mocniejszego. Aczkolwiek dla osób o jaśniejszych włosach, np. właśnie takich jak twoje, albo z natury ładnych, gęściejszych brwiach powinien się lepiej sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, przede wszystkim wcale nie masz rzadkich brwi :)
    Ja mam właśnie ten żel z Benefitu. Jestem z niego zadowolona, ma fajną malusieńką szczoteczkę, więc nie można przedobrzyć z nabieraną ilością. Wadą tego żelu jest niewątpliwie jego cena, ale to naprawdę fajna rzecz. A jeszcze częściej sięgam bo paletkę do brwi z Benefitu, złożoną z wosku oraz z cienia, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam starsza wersje z gruba szczotką, która mnie ostatnio strasznie denerwuje. Sam produkt nie jest zły, ale chyba nie kupie ponownie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim dużo dobrego ale jakoś ciągle nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam, ale efekt daje fajny widać :))
    fajny blog, ciekawe posty z przyjemnością będe wracać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie Mufe daje radę:) ale masz czaderską fryzurkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go kiedyś, ale nie zachwycił mnie niestety :/
    aktualne używam BROWzings Benefit do podkreślenia brwi i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń