poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wykonczeni z ostatnich tygodni


Hejka
Dzis pokaze wam moje zuzycia. Nie jest tego bardzo duzo, ale ja uzywam malo pielegnacji, a kolorowka wolniej schodzi. Poza kosmetykami na zdjeciach zuzylam maseczki z Ziaja i odzywke z Aussie, o ktorej pisalam tutaj.
Zacznijmy od pielegnacji ciala.

*Head & Shoulders Citrus Fresh Shampoo- szampon, ktory uzywalam jeden po drugim, poniewaz mam problemy ze skora glowy. Swietnie oczyszcza. Teraz probuje od niego odejsc i na razie stan mojej skory sie pogorszyl... za niedlugo ide do lekarza i zobacyzmy co mi zaleci.
* Boots Boots Gorgeous Feet Set- zestaw do pielegnacji stop, ktory dostalam dawno temu od siostry. Wyrzucam, bo juz sie przeterminowal. Bylam z niego zadowolona, jednak zbyt leniwa, zeby go zuzyc.
*Imperial Leather Skin Kind Enrich Shower Gel- zel do kapieli jak to zel. Ladnie pachnial, myl.
*Cussons Carex Cola Bottles Hand Wash- slicznie pachnace, antybakteryjne mydlo do rak, ktore nie wysuszalo dloni.
* Soap and Glory The Fab Pore Facial Peel- maseczka do twarzy, o ktorej pisalam tutaj.
*Tresemme Keratin Smooth Deep Treatment Masque- maska do wlosow, ktora ani nie byla bublem, ani nie byla hitem.

*Nivea Daily Essentials Refreshing Toner- odswiezajacy tonik, ktory okropnie pachnie alkoholem.
*Sophyto Sophyto Anti-Aging Antioxidant Serum- pisalam o tym serum tutaj.
*Power Berry Daily Moisture Neal's Yard Remedies- krem do twarzy, bardzo fajny pod makijaz, jednak na zime potrzebuje czegos bardziej nawilzajacego.
*L`Biotica Regenerujący krem do rzęs- troszke przyciemnil mi rzesy i moze odrobinke zrobily sie dluzsze, jednak jak dla mnie za maly efekt.
*REN Hydra-Calm Global Protection Day Cream- probka kremu, ciezko mi cokolwiek o nim napisac, bo uzywalam go moze przez tydzien.
*L'Oreal Skin Perfection 3 in 1 Micellar Solution- bardzo dobry plyn micelarny, obcenie uzywam chyba 5 albo 6 opakowanie.

*BareMinerals ORIGINAL SPF 15 Foundation- zuzylam dwie probki, przeczytac o nim mozecie tutaj.
* Rimmel Nail Rescue 14 Day Nail Treatment- jeszcze zostala 1/3 tej odzywki jednak jest jak glut. Pisalam o niej tutaj.
*Seche Vite Dry Fast Top Coat- szybko wysusza lakier, pieknie nablyszcza paznokcie, szybko glucieje i okropnie sciaga lakier.... nie kupie ponownie.
*Max Factor False Lash Effect Mascara- pisalam o niej tutaj.
*Revlon Colorburst Lip Butter- mialam kolor sweet tart. Swojego czasu moj ulubieniec, jednak kredki z Bourjois go przebily.
*Oriflame Krem uniwersalny Tender Care- dobrze nawilzajacy kremik, uzywalam go glownie do ust i lokci.



22 komentarze:

  1. Sporo tego. :) Gratuluję denka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcz,e jeżeli kredki Bourjois przebily maselka revlona to koniecznie msuze sie skusic na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne denko! O SV mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty i też na razie nie planuję do niego powrotu. Masełka Revlona uwielbiam i wolę je od kredek Bourjois (chociaż one też są świetne) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz jakos nie lubie tego maselka odeminilo mi sie hehe

      Usuń
  4. Spore denko!!
    Ja w tym miesiącu mam wyjątkowo dużo pustych opakowań jak na moje ślimacze tempo zużycia to jestem w szoku:) no ale jak to ja sobie tłumacze koniec roku to i koniec części kosmetyków.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja normlanie zuzywam bo do smarowania sie nie zmusze hehe

      Usuń
  5. Całkiem pokażne denko :) ja sie zbieram do mojego pierwszego cza zrobić porzadki przed swietami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja denkuje ale nie regularnie co miesiac bo nie mialabym czego pokazywac

      Usuń
  6. Ni troszke Ci sie udalo tego zuzyc Kochana.
    Ps: zestawy S&G byly jeszcze u mnie w bootsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie raczej nie skusze, bo i tak tego nie zuzyje... siedze tez na stronie the body shop i wkladam kosetyki do koszyka i wyciagam.... bo przeciez ja i tak tego nie zuzyje heehhe

      Usuń
  7. Seche Vite warto upić z kropelkami Restore do rozcieńczania :) W takim duecie się opłaca, ale rozumiem Twoje rozczarowanie. Ja mu wybaczam, bo uważam że jest najlepszy.
    A co kremu do rzęs Lbiotica, to faktycznie nie każdemu pomaga. U mnie spisał się rewelacyjnie i zauważyłam po nim znaczny przyrost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wole Sally Hansen Insta Dri, tylko szkoda, ze tak szybko zasycha.

      Usuń
  8. Mam tą L bioticę ale stosuję tylko na brwi czasem bo jakoś skóra mnie po tym swędzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez uzywalam na brwi ale jakiegos przyrostu nie zauwazylam

      Usuń
  9. Wow, to się nazywa denko! Od tygodnia używam tego micela L'oreal i całkiem nam dobrze razem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest miesieczne denko, tylko bardziej 6/7tygodniowe heh

      Usuń
  10. wielkie denko :D chcialam ten seche kupic ale jak mowisz ze do kitu super ze nie kupilam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup sobie in sta dri z sally hansen

      Usuń
  11. Bardzo duże i ciekawe denko!
    Znam jedynie tusz MF, przez długi czas był moim numerem jeden ;-)

    OdpowiedzUsuń