środa, 18 grudnia 2013

Zdobycze ostatniego tygodnia.

Hej
W ostatnim czasie nie robilam wiekszych zakupow, mialam nie kupowac nic, ale skusily mnie promocje. Wygralam tez rozdanie kosmetykow Wibo u Weak-point, czesc z nich oddam mamie, a cos tez wpadnie do pudelka z kosmetykami na rozdanie. Bede tez recenzowac po angielsku w ramach Hexx Boxa i wspolpracy ze sklepem Ula-la-beauty, dwa pedzle Bdellium, gabeczke z Real Techniques i plyn do mycia pedzli Benjabelle. 



Na promocji w Debenhams -10% na wszystkie kosmetyki, skusilam sie na dwa cienie MAC- Mulch i Stars n Rockets.



W The Body Shop przez jakis czas byla promocja -50% na wszystko i darmowa dostawa. Wczesniej skusilam sie na kilka rzeczy i postanowilam tez dokupic serum do twarzy.


Na razie nie mam zamiaru nic wiecej kupowac, bo swieta ida a portfel pusty. Moze wstapie do Lush po swietach.

A co wy kupilyscie w ostatnim tygodniu?




34 komentarze:

  1. Oj same wspanialosci tam masz :-) ja kupilam ostatnio tylko kilka rzeczy z kolekcji Riri Hearts Mac, palete Naked 3, kolejny pedzel od Toma Forda i bronzer, tez od TF. No i jeszcze soap & glory zestaw yule monty w promo ;-)
    Wczoraj dostalam perfumki od jo malone i jeszcxe trzy ksiazki (min bobbi brown "makeup manual"). A tak to mam bana. Obiecalam sobie, ze nic nie kupie, baaa nie wychodze z domu 26-go. A pozniej juz wyjezdzam do pracy, takze jak wroce to moze cos sobie lajsne, ale to juz z wiosennych kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe trzymam za ciebie kciuki... ale balsam do ciala pewnie bedziesz musiala kupic hehehehehhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozliwe, ze wytrzymam. W zestawie S&G byl balsam i jeszcze maslo do ciala. Mam jeszcze maselko z Laura Mercier :-) moze akurat dam rade. Hihi. Trzymaj kciuki moocno. Hihi

      Usuń
    2. to oszczedzaj te balsamy hehe. trzymam kciuki

      Usuń
  3. Poza potrzebnymi rzeczami jak np. szampon czy pasta do zębów staram się nic nie kupować już w tym roku i skupić na szukaniu prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz paste do zebow i szampon mam wiec powinno byc ok.

      Usuń
  4. Cudowności :) ja też sobie dokupiłam dwa nowe cienie z Maczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuje kupowac 1 na miesiac, zobaczymy co z tego wyjdzie

      Usuń
    2. wyjdzie fajna paletka pięknych cieni:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. nie jest tego bardzo duzo, zapomnialam dwa plyny micelarne pokazac

      Usuń
  6. Skusiłam się na zamówienie z PAt& Rub i na tym już zakończę zakupowe ekscesy ;)
    Fajne kosmetyki Ci się trafiły, będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze za jakis miesiac wrzuce chociaz jeden pedzelek, juz je lubie, a o gabce nie wiem co myslec, pedzle bede chyba myla dzis, wiec zobacyzmy

      Usuń
  7. u mnie niestety brak zdecydowania sprawil, ze .....sklep oglosil przerwe swiateczna i niestety nie moge nic zamowic, trzeba poczekac do stycznia:))
    od dawna chce wyprobowac lakiery Wibo, szczegolnie te piaskowe, ale wszystko wykupione:PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze w styczniu zrobie rozdanie i dam jeden piasek z wibo, ktory uzylam raz. czarny.

      Usuń
  8. Ciekawa jestem tego serum Z TBS, z analizy potrzeb mojej skóry dostępnej na ich stronie, wyszło mi, że witamina E jest mi niezbędna :) Będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakis miesiac wrzuce recenzje, jutro zaczynam uzywac bo dopiero dzis przyszedl

      Usuń
  9. Ale fajne nowości! Cień Mulch bardzo mi się podoba, Uwielbiam brązy ze złotymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrzebowalam jakiegos brazu do zalamania w sam raz bedzie z patina albo jets

      Usuń
  10. jestem ciekawa tego serum:)
    ja ostatnio niby nie szaleję, ale co chwilę skuszę się na coś po 2,5 albo 10 złotych:D i tak jakoś trochę tego jest jak tak sobie przypominam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczescie juz drobnostek nie kupuje

      Usuń
  11. Bardzo ciekawi mnie to jajo RT :D mam nadzieje ze wkrotce go dorwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ochote na gabke:))) a z zakupow to jedynie teraz czekam na kosmetyki od Kini;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie na razie gabka nie zachwycila ale uzywewalam tylko do korektora bo podklad na codzien uzywam mineralny, ale wyprobuje w weekend

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. na pewno o nim napisze za jakis miesiac

      Usuń
  14. Świetne nowości :)
    Gratuluję Ci udziału w Hexxboxie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nowości. Serum TBS mnie zainteresowało. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie uzylam dwa razy i jest dobrze

      Usuń
  16. piękne MACzki! Stars n Rockets jest obłędny! jeden z moich najulubienszych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar dokupic deep truth i zrobic ciemny smokey z stars and rocket

      Usuń
  17. fajne to serum? mam 3 rzeczy z tej serii i mysle nad tym czy dokupic to tez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam dopiero od kilku dni wiec ciezko stwierdzic ale pierwsze wrazenie bardzo dobre

      Usuń