sobota, 11 stycznia 2014

China Glaze Traffic Jam


 Hej
Pokaze Wam lakier, ktory mam w swojej kolekcji chyba najdluzej ze wszystkich. Jest to China Glaze Traffic Jam z kolekcji Metro Uptown 2011. Jak dla mnie jest on troche jak kameleon, bo w pomieszczeniu wyglada jak burgund, przypomina mi Bahama Mama z Essie, a w naturalnym swietle jest to sredni, malinowy roz o kremowym wykonczeniu. Lakier ma pojemnosc 14ml. Ceny niestety nie pamietam, ale na internecie widzialam go za okolo 18 zl. Pedzelek jest bardzo cienki, ja jednak wole szersze. Aplikacja jest bezproblemowa, do pokrycia plytki potrzebujemy 2 warstw. Trwalosc jest dobra, utrzymuje sie na paznokciach okolo 5/6 bez odpryskow. Nie wiem jak dlugo wysycha poniewaz zawsze uzywam wysuszajacego top coat'u.






Tak wyglada w pomieszczeniu, nie moglam uchwycic tego aparatem, wiec zdjecie telefonem bez flasha.







25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, rzeczywiście taki zmienny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! W takich różach się lubuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, na pierwszym zdjęciu wygląda jak neonowy :) róż, dopiero na dalszych fotkach widać że to taka ładna malina. Pędzelki cienkie lubię i te szerokie płaskie też. Najgorzej jak jest gruby i okrągły pędzelek - wtedy rzeczywiście niezbyt fajnie się maluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on w kazdym swietle inaczej wyglada, w ostrym sloncu jest jasny troche neonowy w normalnym taki jak na zdjeciach a w pomieszczeniach burgund

      Usuń
  4. PIĘKNY KOLOR I JAK SIĘ BŁYSZCZY:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny:) trafia w me gusta:D musze zakupic jakis lakier z China, jeszcze nie mam zadnego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko 3 ten i 2 matowe neony, ale to nie na teraz

      Usuń
  6. Fajna trwałość, a kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka malina! W pierwszym świetle wydaje się nawet lekko neonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! przymierzam się do zamówienia sobie kilku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak wole Essie, ale jak zobacze jakas piekna chinke to pewnie kupie

      Usuń
  9. Marzy mi się china glaze w swojej kolekcji lakierów, ale jakoś nigdy się nie mogę zebrać, żeby coś zamówić:P
    A ten kolorek jak bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba latwiej kupowac kosmetyki w drogerii niz w internecie, latwiej sie zdecydowac

      Usuń
  10. Szalony kolor! takie lubię :) aż zatęskniłam za latem :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. baaardzo ładny ;) rzeczywiście taki zmienny ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ślicznie, uwielbiam takie odcienie! Niestety lakiery CG zniechęcają mnie swoimi cienkimi pędzelkami, trzeba się za dużo namachać przy malowaniu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja wole grubsze pedzelki, ale z tym lakierem nie jest tak zle

      Usuń