czwartek, 23 stycznia 2014

HexxBOX – Poznaj i testuj z 1001pasji!- Bdellium tools 957 Travel Line /recenzja w jezyku angielskim



Hi
In December I have became HexxBox reviewer. From Hexxana and Ulalabeauty I have received some cosmetic tools to review. I was really happy, as I love to try new cosmetics, brushes, sponges and everything else what I can use for makeup. 



First thing that I am showing on my blog is lovely Bdellium Tools Travel Line - Professional Antibacterial Precision Kabuki Makeup Brush 957. 
Bdellium Tools is becoming a popular brand amongst beauty bloggers. Now i know why.
They have a big collection of brushes, You could find anything You need in their offer. I have never tried this brand before, but i am glad that i have it now.

Producer says
''Bdellium Tools Travel Line of brushes are similar to the Studio Line but have shorter handles for portability. Showcasing the same first-rate materials and superior quality, the Travel Line is for the person on the move. The same luxurious handles are delivered in a more compact form. Maintain flawless application without compromise. All of the Travel Line brushes are treated with an antibacterial agent on the bristles.''

''This 2 toned synthetic hair brush has the versatility to apply powder blush, cream-to-powder color, mineral powder or bronzer. The wide, flat bristled head allows you to pick up product with ease & precision while evenly sweeping the product resulting in a professional air brushing effect on the cheeks. Iideally used to buff liquid products.''





The 957 Precision Kabuki brush is really soft yet dense, I've used this brush mostly for mineral foundation and I am very happy with it. My foundation looks very natural on my face. You can also use it for liquid cosmetics and it works very good. This brush has got synthetic fibers. The quality is great, it wash lovely and dry moderately quick. The brush shed few hairs after first wash, but didn't loose the shape. It is quite small, 13 cm, so it is perfect for traveling, but I use it every day. Since I have received it I haven't use any other brush for my mineral foundation.
I will definitely purchase some more brushes from this brand. You can buy this kabuki in Ulalabeauty shop for £12.99.


Jesli chcecie recenzje tego pedzelka w jezyku polskim to dajcie znac, moge napisac w jednym poscie co sadze o dwoch pedzelkach w z Bdellium tools ktore posiadam. 



12 komentarzy:

  1. U mnie flat-topy nie znajdują zastosowania. Podkład nakładam palcami, a do reszty produktów są nieporęczne ;) Mam jedną sztukę i w sumie się marnuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczesniej mialam jeden z coastal scents ale jakos do podkladu mineralnego mi nie pasowal, bo byl za duzy, ale ten jak dla mnie jest super. Podklad plynny nalozylam nim tylko kilka razy, bo jednak bardzo rzadko go uzywam.

      Usuń
  2. Fajny pędzel. :) Recenzja w języku polskim by się przydała. Nie wszyscy dobrze znają angielski a translator czasem robi sobie hece. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zrecenzuje obydwa to wstawie krotka recenzje, niestety dla hexxboxa musze zrobic tylko angielskojezyczny post

      Usuń
  3. Ja man jeden z Ecotools i uzywam do rozu:D do podkladu wole gabke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam gabke z rt do podkladu ale nie lubie plynny nakladam glownie hakuro h54

      Usuń
  4. ja mam do podkładu i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz, napisz też po polsku :) najlepiej i w tym i w tym się czyta (mi przynajmniej) ..
    Fajnie że Ci podpasował...moje raczkowanie z pędzlami nie należy do udanych - wciąż wygrywają paluszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musialam napisac tylko w jednym jezyku ;)

      Usuń
  6. Byłam bardzo ciekawa tych pędzli. Czekam na recenzję drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda interesująco :)
    Nigdy nie miałam takiego ściętego pędzla, ciekawa jestem, jak by sie u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Tajka, thank you very much for your honest review!!! We are really happy that you liked this brush. Kind regards, ulalabeauty.com Team

    OdpowiedzUsuń