niedziela, 12 stycznia 2014

MAC Impassioned, czyli moja wymarzona pomadka i makijaz


Hej
Od kilku lat marzylam o szmince MAC Impassioned. Na blogach przeczytalam, ze Catrice ma pomadke w podobnym kolorze Kiss Kiss Hibiskiss, wiec  jak najszybciej ja zakupilam. Uwielbialam ja, byla bardzo kremowa i super utrzymywala sie na ustach. Jednak moja corka postanowila sie nia pomalowac, wiec zostalo z niej nic. Na Swieta 2012 zazyczylam sobie moj pierwszy produkt z firmy MAC- pomadke Impassioned. Czy jestem z niej zadowolona? Nie. Dzis napisze wam dlaczego. 


Opakowanie jest standardowe, czarne, przypominajace naboj z napisem MAC. Impassioned jest bardzo kremowa, o wykonczeniu Amplified, to dosyc rzucajaca sie w oczy fuksja. Za 3g pomadki placimy £15. 
Niestety nie polubilam sie z nia poniewaz podkresla ona wszystkie linie ust lub skorki, ktorych inne pomadki nie podkreslaja. Zciera sie nierownomiernie i wysusza mi usta. Czytalam recenzje innych dziewczyn i one nie maja z tym problemow. Moje usta nie sa w zlym stanie, powiedzialabym, ze w bardzo dobrym, szczegolnie teraz, gdy uzywam balsamu NUXE. Plumful z MAC jest dla mnie calkowicie inna, nie mam z nia zadnych problemow. Impassioned uzywam bardzo rzadko i tylko wtedy kiedy wychodze gdzies na chwile. Szkoda, wielka szkoda.

Tak prezentuje sie na ustach. Przy okazji pokaze Wam makijaz, ktory mialam dzis na oczach. Chcialabym miec szersze brwi, ale jakos nie moge zmusic sie do zapuszczania...








38 komentarzy:

  1. odważne połączenie :)niemniej pięknie Ci w takich błękitach :> i w pomadeczce też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialo byc tylko do zdjecia, ale w koncu wyszlam tak z domu... wiedzac ze pomadke bede musiala zetrzec po godzinie bo bedzie brzydko wygladala.

      Usuń
  2. BARDZO FAJNY KOLOR POMADKI:) SUPER MAKIJAZ:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor pomadki fantastyczny jest, choć szkoda, że w użyciu nie jest już tak dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem totalnie nie szminkowa;)
    I alez kolorowo:) ale wszystko ladnievpolaczone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie mocne kolory na ustach ale najlepiej zeby byly nawilzajace jak Colour Boost z Burzuja

      Usuń
  5. Piękny kolor pomadki, szkoda, że się nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci z taka pomadką :) Tez lubie takie kolory, szkoda tylko, ze masz z nia problemy

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor! szkoda, że Ci się nie sprawdza w noszeniu, tego wykończenia nie znam, jak wiesz mam tylko jedną Mac-ową , tą co Ty i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bede bala sie teraz kupic kolejna pomadke Amplified

      Usuń
  8. kolor śliczny! i bardzo Ci pasuje! szkoda, że z ustami coś dogadać się nie może :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy ostatnio nie próbowałam całkiem podobnego koloru z serii Rouge Allure Velvet z Chanel. Ma wykończenie matowe. Tylko nie jestem pewna numerka koloru. Chyba 37.
    Ten prezentuje się ślicznie, ale chanel nie wysusza ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam tej z chanel. niektorym ta pomadka krzywdy nie robi, mi niestety tak

      Usuń
  10. Oj, taki ładny kolor, i się nie sprawdza, szkoda

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny makijaż! :-)
    A pomadka również wygląda cudnie, tym bardziej szkoda, że ci nie podeszła...

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja Fanfare też podkreśla te małe zmarszczki na ustach (nie wiem jak to nazwać) ale radzę sobie z tym nakładając pędzlem odrobinę podkładu :)
    Kolor piękny, ognisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet podkladu plynnego nie uzywam... nie lubie kombinowac

      Usuń
  13. Szkoda, że się tak słabo spisuje na Twoich ustach, bo wygląda cudnie. Mam wspominaną przez Ciebie pomadkę Plumful i jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plumful jest zupelnie inna, nie nawilza ale na pewno nie wysusza i nie podkresla lini ust

      Usuń
  14. Piękny, podoba mi się to połączenie :) Szkoda, że pomadka Ciebie rozczarowała, bo kolor bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba pasuja wszystkie mocne kolory ;)

      Usuń
  15. ...Ja tez posiadam ten odcień w mojej kolekcji :D jest cudowny, szkoda że nie dogaduje się z Twoimi ustami, czytałam Twój post o pomadce Plumful i kurczę, chcę ją! :) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to dziwne jest bo usta naprawde mam bez skazy eheh... nie liczac ze male sa ;)

      Usuń
  16. Cudowna czerwień! Uwielbiam ten kolor na ustach i paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest świetny, zwłaszcza na lato. Podkreślanie suchych skórek jednak trudno wybaczyć :/
    A co do makijażu oczu - pięknie podkreśla kolor Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. heh, a na youtube widziałam pozytywne recenzje tej pomadki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogach tez takie recenzje widzialam, moze akurat z moimi ustami sie nie lubi ;)

      Usuń