poniedziałek, 13 stycznia 2014

Nip Fab Spot Fix

Hej
Od dluzszego czasu mam problemy z wypryskami na twarzy, szukalam czegos co przyspieszy ich znikanie. W TKmaxxie trafilam na produkt dosyc lubianej marki Nip Fab Spot Fix. Jest to zel na niedoskonalosci. Za okolo £10 dostajemy 15ml produktu, ja na szczescie kupilam go za polowe ceny. Jeszcze zaden produkt punktowy mi nie pomogl, wiec moje nadzieje zwiazane z Nip Fab byly dosyc spore. Spot Fix jest w postaci przezroczystego zelu, ktory dosyc szybko sie wchlania. Opakowanie jest bardzo higieniczne, poniewaz nie ma zadnego roll-on'u, tylko zwykly dziobek. Zapach jest praktycznie niewyczuwalny. Produktu tego uzywam juz bardzo dlugo, jest juz na wykonczeniu.

W jego skladzie miedzy innymi mozemy znalezc:

-salicylic acid / ma zluszczac skore i oczyszczac pory
-vital et® / ma sobie radzic z zaczerwieniami
-tea tree / ma oczyszczac i odswiezac cere





Zel ten przyspiesza gojenie sie wypryskow, jednak dla mnie jego dzialanie jest za slabe, to ze wyprysk zniknie dzien szybciej, czyli np po 4 dniach a nie po 5 mnie nie satysfakcjonuje. Uzywalam go tez na nosie i pory nie zostaly zmniejszone, a producent to obiecuje. Na pewno nie kupie ponownie, z drugiej strony nie znam nic co na mnie by dzialalo.

Polecacie jakis produkt punktowy na niedoskonalosci?



27 komentarzy:

  1. Też szukam czegoś co mi pomoże ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam go również w TkMaxxie, ale jakoś mnie nie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierze w punktowe zelw/kremy. Stawiam na kwasy u kosmetyczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u kosmetyczki nigdy nie bylam, ale moze kwasy powinnam wyprobowac.... z pharmaceris ponoc jakis krem z kwasami dobry jest, moze jak bede w polsce to sprobuje

      Usuń
    2. Od siebie polecam kremy Bandi z kwasami :)

      Usuń
  4. Nie znam tej firmy, ale ostatno w Tesco byly zestawy za 2 funty z chyba 15£..

    Co do preparatów, ja jeszcze nic nie znalazlam punktowego co by działało, ale mam Redermic R z LRP i u mnie on sobie super radzi z pryszczami (chociaz jest na zmarszczki i chyba koloryt skory :P ). Zazwyczaj dosc dlugo mialam wypryski a odkad na noc uzywam Redermic R to wypryski znikaja po 2 dniach a jak mniejszy to w jedna noc znika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze poszukac w Bootsie, ale to moze w przyszlym miesiacu... na zmarszczki tez mi sie by cos sprzydalo, okropnie mi sie powiekszyly na czole...

      Usuń
  5. Ja używam kremu Pharmaceris z 10% stężeniem kwasu migdałowego i fajnie wysusza mi pryszcze. Tylko używam go na całą twarz :) Co do tej firmy to marzy mi się ich masełko pistacjowe do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tkmaxx czesto sa. Wczoraj widzialam np zestaw z malym maselkiem zelem balsamem do ust I myjkai chyba jesz ze czyms za 3 £ ale jablkowe

      Usuń
    2. Też mam ochotę na pistacjowe masełko :) Podobno pachnie nieziemsko!

      Usuń
    3. nastepnym razem musze powachac jak zobacze w tkmaxx

      Usuń
  6. Na "punktowce" też czegoś dobrego poszukuję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze jak znajde cos odpowiedniego do pielegnacji twarzy tpo na punktowce nie bede nic potrzebowala

      Usuń
  7. ZIAJA ŻEL PUNKTOWY BARDZO DOBRY JEST:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za rozczarowanie! Punktowy żel z Vichy jest całkiem dobry/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie sprawdza się LRP Effaclar Duo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam effeclar K i mi NIC nie zrobil, troche wysypal dlatego boje sie duo

      Usuń
  10. Wiele dobrego słyszałam o oleju tamanu. Sama go jeszcze nie używałam, więc ręczyć za efekty nie mogę, ale w niedługim czasie na pewno się w taki zaopatrzę. Kupić można - tak, jak glinki, w sklepach z półproduktami, na ebay na pewno też znajdziesz :)

    P.S. Zamówiłaś sobie ten ogromny zapas zielonej glinki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupilam, moze w przyszlym miesiacu sie skusze, kurcze nie lubie sie babrac z niczym hee

      Usuń
  11. Jeśli pojawiają się wypryski to używałam Triacnealu Avene, teraz jestem w ciąży więc go kompletnie odstawiłam, bo też nie potrzebuje go. Jeśli już coś się pojawi polecam Sudocrem potrafi zdziałać cuda, a jak pod ręką nie mam Sudocremu to używam Alantanu i mi pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sudocrem w domu, ale na mnie nie dziala. Slyszalam o tym produkcie z Avene i moze sie skusze.

      Usuń
  12. Ja nigdy nie miałam problemów z wypryskami na twarzy. Od czasu do czasu się jeden pojawi na czole czy okolicy żuchwy, ale wtedy używam chusteczek oczyszczających z Shiseido.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że żel okazał się nieskuteczny...
    Kochana ja niestety niczego nie mogę ci polecić, problem wyprysków mnie nie dotyczy. Pamiętam jednak, gdy byłam młodsza, to na pryszcze używałam maści cynkowej, taniej i skutecznej ;) W mig wysuszała wszystkie świństwa ;)

    OdpowiedzUsuń