sobota, 4 stycznia 2014

Okulary Firmoo i jak mnie zmasakrowali w MAC'u

Hej
Przed Swietami napisala do mnie Laura z Firmoo z propozycja wspolpracy. Jest to internetowy sklep sprzedajacy okulary. Z tego co wiem, w tym czasie wiele blogerek dostalo takiego emaila. Stwierdzilam, ze sie skusze. Wybralam  okulary przeciwsloneczne, poniewaz nie mam wady wzroku, a przynajmniej nic o niej nie wiem. Model na ktory sie skusilam to #OTO3540 mozecie znalezc go tutaj. Na przesylke czekalam okolo tygodnia, jednak bylo to w okresie swiatecznym, wiec wedlug mnie bylo to bardzo szybko. Dostarczona byla kurierem.


Okulary dostajemy w plastikowym pokrowcu, dodatkowo mamy materialowy pokrowiec, szmatke do czyszczenia szkiel, srubokret i kilka srubek. 


Niestety wedlug mnie jakosc oprawek jest srednia, jakbym za nie zaplacila to bym sie troszke wkurzyla. Naklejka na boku jest przyklejona krzywo. Model jest bardzo fajny, ale jednak nie do konca jestem zadowolona. Nie wiem jakiej jakosci sa normalne oprawki do szkiel korekcyjnych, ale sama nie zdecydowalabym sie na zamowienie. 


Na stronie internetowej firmo mamy wirtualna przymierzalnie, co moze pomoc w wyborze pasujacych nam oprawek. Wystarczy sie zarejestrowac i wrzucic wlasne zdjecie. Ja nie skorzystalam z tej opcji, zaryzykowalam. 

Firmoo ma swietna oferte dla nowych klientow, pierwsze oprawki mozemy zamowic za darmo, placac tylko za przesylke. O tej ofercie mozecie przeczytac tutaj.

Na innych blogach dziewczyny bardzo chwala te okulary, wiec bardzo mozliwe, ze to ja bylam tym ''szczesliwcem'' i dostalam pare gorszej jakosci. 

Tak prezentuja sie na moim nosie... niestety pogoda u mnie okropna wiec jakosc zdjec nie jest jakas swietna... poza tym blogspot ja pogarsza.



***

A teraz przejde do masakry w MAC'u. Na Swieta dostalam od siostry 60cio minutowy makeover w salonie MAC, a takze pieniadze na wykorzystanie na kosmetyki. Wlasnie w ten dzien wychodzilam na kolacje z moim  partnerem z okazji 5 lat bycia razem. Zazwyczaj wychodzimy z corka, ale wczoraj mala zostala z moja siostra. Bylam bardzo podekscytowana tym, ze pierwszy raz w zyciu zostane pomalowana przez makijazystke... i to z MAC, ktore tak bardzo pokochalam. 
Chcialam konkretny makijaz, tzn cos inspirowanego ponizszym oczkiem, a na ustach chcialam wyprobowac pomadke Plumful, ktora planowalam kupic. 

Makijazystka nalozyla mi na twarz MAC Prep + Prime Beauty Balm, ktory w trakcie makijazu zrobil masakre na mojej twarzy, zwazyl sie okropnie, a ani nie bylo mi goraco, ani sie nie spocilam zbytnio. 
Niestety od bardzo mocnych lamp i machaniu mi pedzlem po oku strasznie zaczelo mi ono lzawic, wiec ratowalysmy makijaz co chwilke. Dobrze, ze mialam chwile na naprawienie tego ''arcydziela'' u siostry, bo nie wiem jakbym wyszla do restauracji.
Nie przerazcie sie... ale powiekszcie prosze. Ciacho... i piekny glow ahah.


Dzis stwierdzilam, ze sama sprobuje zrobic makijaz, ktory mi sie spodobal i jak na pierwszy raz i malowanie w 30 minut  chyba jest ok. Ogolnie z prezentu jestem bardzo zadowolona, szczegolnie, ze moglam kupic kilka rzeczy, ktore pokaze w jutrzejszym haul'u.





Jak wam sie spodobal MAC'owy makijaz?









31 komentarzy:

  1. Ale heca z tym makijażem! Twoja wersja jest duuuużo lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. To byl moj pierwszy raz z takim okiem, wiec pewnie kolejny raz bedzie ladniej

      Usuń
  2. Twój makijaż podoba mi się bardziej, niż ten zrobiony przez wizażystkę!
    Świetny kolor cieni, śliczna pomadka :-)
    A co do okularów, to dzięki za ostrzeżenie!Do tej pory cczytałam same pozytywne opinie o Firmoo... Z drugiej strony osobiście nie zdecydowałabym się na zakup okularów, których nie mogę zmierzyć. Niby jest opcja symulatora ze zdjęcia, ale uważam, że okulary trzeba jednak na żywo spróbować, po oprawki muszą być dopasowane nie tylko do rysów twarzy, lecz również do kształtu, do uszu itp...
    Twoje okulary optycznie prezentują się bardzo ładnie, trudno ocenić jakość na podstawie zdjecia.
    Wydaje mi się jednak, że są one zbyt ciężkie/zbyt duże dla twoich delikatnych rysów twarzy i twojej ładnej buzi! Jest to jednak moje subiektywne zdanie, najwazniejsze jest, abyś ty dobrze się w nich czuła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. justynka, tu nawet nie chodzi o makijaz ktory zrobila, ale jak zblizysz zdjecie zobaczysz jak zwazyl sie podklad... jakbym jej nie powiedziala to by mnie tak do dom wyslala... chociaz sama uwazam ze powinna go zmyc i cos innego nalozyc a nie wgladalam jak salamandra... korektor nie roztary... grudki podkladu.

      Co do okularow, tak sa duze, ale w lato pewnie bede nosic.

      Usuń
    2. Kurcze, nie do wiary, że w MACu cos takiego jest możliwe...
      Oglądając twoje zdjęcia korzystałam z wersji mobilnej, więc to zważenie nie rzuciło się tak bardzo w oczy...
      Wykonanie makijażu kosztuje naprawdę kupę pieniędzy, dlatego taki nieprofesjonalizm jest nie do pomyślenia!

      Usuń
    3. Ja na szczescie moglam cala wartosc makijazu wydac na kosmetyki, wiec mialam go za darmo praktycznie.

      Usuń
  3. Twój bardziej mi się podoba, kolor pomadki śliczny, a okulary.. no cóż, trafiłaś na takie. Współpraca czy nie, nie powinno tak być. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powieksz sobie fotke i zobacz jaka mam masakre na skorze

      Usuń
  4. Fajna masakra jak się powiększy zdjęcie:) Lepiej Ci poszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lo matko. Makijaz a'la podstawowka w wykonaniu makijazystki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche ja usprawiedliwie tym ze mi oko lzawilo wiec w kacikach cienie nie ma heh

      Usuń
    2. Ale to srednio ja usprawiedliwia;)
      Ja czekam na firmowe okulary, jestem ciekawa jak bedzie z jakoscia...

      Usuń
  6. Twoja wersja jest tysiac razy lepsza. Tamten makijaz zrobiony w MACu strasznie Cie postarza. Nie wiem, czy to wynik tej bazy, ale naprawde jak to napisalas, 'zmasakrowali' Cie niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieksz fote i zobacz jak w zmarszczkach mi sie zebral podklad... i w ogole zniknal z czesci twarzy, a zebral sie w innej czesci... plus korektor nieroztarty... nie liczac oczu.

      Usuń
    2. No wlasnoe widzialam. Przeciez Ty jestes mloda i piekna a oni z Ciebie zrobili 60-cio latke!!! Porazka!!

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się to zdjęcie makijażu, którym się inspirowałaś a i Twoje próby też uważam za bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze kolejny raz jak sprobuje bedzie jeszcze lepiej. Na zdjeciu wyglada jakby cienie nalozone byly nie do konca rowno, ale na zywo wyglada to troche lepiej

      Usuń
  8. Piękny makijaż! Lepiej Ci wyszedł niż makijażystce :P I fajny kształt okularów wybrałaś :)
    Jestem ciekawa co tam sobie kupiłaś, więc czekam na haul.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobór kolorów extra, ale Twoja wersja jest o wiele lepsza żeby nie powiedzieć dosadnie :)
    Masz niesamowite oczy!!! :))) ciekawa jestem co wybrałaś za smakołyki. Z chęcią obejrzę Twoje nowości :) Sama skompletowałam sobie czwórkę, którą dzisiaj odebrałam w końcu bo na złość brakowało ciągle jednego cienia...

    OdpowiedzUsuń
  10. wizażystka się nie popisała…. sama świetnie odtworzyłaś makijaż i bardzo dobrze Ci to wyszło Kochana :) czekam na wpis z nowinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż, ciekawa jestem co tam nabyłaś ? :) Okulary do mnie nie przemawiają, ale ważne byś Ty się w nich dobrze czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja wersja świetna, a ta "profesjonalna" - o maj gad!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty zrobiłaś to świetnie, a ta ,,makijażystka" ..? ekhm . . porażka

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło Ci o wiele lepiej niż 'makijażystce' ;) toż to ja bym lepiej niż ona to zrobiła, a to oznacza, że ona jest BARDZO kiepska:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż zmalowałaś - makijażystka - no cóż - nie wróżę jej błyskotliwej kariery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moglabym j zastapic tam w MACu hahah..,. marzenia... chyba na kurs pojde

      Usuń
  16. hehe - dobre, dobre...Sztuka makijażu to trudna sprawa;)
    Piękna ta kolorystyka, niesmawicie Twoje oczy wyglądają, hipnotyzująco i magicznie, wow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudna sprawa, ale do MACa dostac sie ciezko, a ta babka jakos prace dostala... sama bym bardzo chciala, ale po pierwsze talentu brak, a po drugie nie mam zadnego kursu wiec mnie nie wezma... ale mysle, ze za niedlugo to zmnienie

      Usuń
  17. Pięknie Ci wyszedł ten makijaż, zbieram szczękę z podłogi ;)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń