czwartek, 30 stycznia 2014

Pierwsze i ostatnie zakupy kosmetyczne na luty i przypomnienie o rozdaniu



Hej

Jak juz zapowiadalam, w miesiacu lutym mam zamiar poscic kosmetycznie. Jedyne rzeczy, ktore mialam w planach kupic to plyn micelarny z Garnier i krem na niedoskonalosci z La Roche Posay. Moj filtr z Bobble Bottle jest juz na wykonczeniu, wiec jak zobaczylam go w Boots za £5 to od razu wzielam. 

Garnier Micellar Cleansing Water kupilam w sklepie SAVERS za £2.99, w Superdrugu kosztuje £2 wiecej. Jesli sie sprawdzi to na pewno Loreal pojdzie w odstawke, bo tego produktu jest 2 razy wiecej, za ta sama cene. Butelka tez wyglada solidniej.

Od dluzszego czasu mam problemy z wypryskami. Kiedys kupilam Effeclar K z La Roche Posay, ale nic mi nie pomogl. Czailam sie na Effeclar Duo bardzo dlugo, ale nie bylam pewna czy cos da. W Boots dostepna jest teraz tylko nowa, ulepszona wersja tego kremu. Dzis byla znizka -25% na produkty z serii Effeclar, wiec sie skusilam. Czekal na mnie ostatni egzemplarz. Ciekawa jestem czy sie sprawdzi, na pewno zrobie zdjecie sprzed i po miesiacu kuracji. Mam zamiar uzywac go na noc, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.



Warto sie wybrac do sklepu SAVERS, ceny kosmetykow zazwyczaj sa duzo tansze niz w Boots czy Superdrug. To samo z chemia taka jak proszki do prania, czy produkty do czyszczenia. Na polce z pielegnacja ciala znalazlam slynne balsamy do ciala z firmy NIP FAB za £2.49-£2.99. Nigdy ich nie uzywalam, ale jak skoncze dwa masla z The Body Shop na pewno kupie to pistacjowe... moze wezme tez dla was na jakies rozdanie, ale to pewnie za jakies pol roku.




Wiecej zakupow w lutym nie bedzie, chyba oddam karte platnicza partnerowi eheh.



PRZYPOMINAM O ROZDANIU KTORE KONCZY SIE JUZ JUTRO












71 komentarzy:

  1. Mam ten micel Garniera, ale strasznie mnie wysuszyl i kepsko zmywa makijaz :/ Ciekawa jestem jak sprawdzi sie u Ciebie, ja wracam do L'Oreala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczaczki, a myslalam, ze on lepszy od Loreala, zobaczymy

      Usuń
    2. Widziałam tylko kilka zachwytów na jego temat i czekałam na jakąś promocję, żeby upolować go przy okazji. Teraz się zniechęciłam. Już długo udaje mi się unikać porażek i chyba nie chcę ryzykować ;)

      Usuń
  2. Ciekawie brzmi ten micel garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten micel ostatnio jest wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego go kupilam, zeby sprobowac.

      Usuń
  4. Jak wiesz też kupiłam micel z Garniera w Saversie, ale jeszcze czeka w kolejce na swoją premierę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ten micel sprawdza się dokładnie tak samo jak ten z L'Oreal, więc pewnie zagości u mnie na dłużej, bo po prostu wychodzi taniej :) niedawno kupiłam Effaclar Duo i kurcze, sama nie wiem czy działa czy nie, ciekawa jestem jak działa ta nowa wersja :) a butelkę bobble uwielbiam, obowiązkowo ląduje u mnie w torebce kiedy czeka mnie jakakolwiek podróż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bobble tez zawsze nosze ze soba. co do kremu to mam z nim zwiazane duze nadzieje. plyn z garniera uwazam za baaaardzo podobny do tego z loreal

      Usuń
  6. Oooo, potrzebuję nowego micelka, ten wydaje się świetny, ale jest dostępny w PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem jest, ale nie mieszkam w polsce wiec ciezko powiedziec

      Usuń
  7. Muszę wreszcie wypróbować micela z Garniera. Sporo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na Twoją opinię na temat kremu na niedoskonalosci z La Roche Posay ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się idea filtrów do wody. Butelkę Bobble oglądam od dłuższego czasu. Dużo dobrego czytałam na temat Effeclar Duo na szczęście nie mam problemów z cerą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety mam problemy okropne. bobble jest fajna chociaz myslalam, ze jakosciowo bedzie lepsza, a zawsze mam wrazenie ze peknie ehhe

      Usuń
  10. Muszę iść do tego Savers, skoro tak tanio tam jest :)
    Czekam na recenzję Duo+, bo mam starą wersję, i jestem go ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O DOBRZE WIEDZIEĆ ŻE W SAVERS PŁYN GARNIERA JEST ZA 2.99 DZIŚ O MAŁO CO NIE WZIEŁAM GO W BOOTSIE!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj uzylam micela-u mnie nie poradzil sobie z tuszem do rzes...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upsiiii, az go dzis uzyje.... a mial czekac az skoncze loreala

      Usuń
  13. Czekam na recenzję płynu micelarnego, bo szukam czegoś fajnego w dobrej cenie. Micel z biedronki jest fajny, ale rzadko jest biedronce, do której mam blisko :/
    Jak się sprawdzają te filtry? Ostatnio widziałam gdzieś na blogu i zachorowałam na nie, rozważam tylko, którą butelkę kupić :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie mam wrazenie ze garnier jest taki sam jak loreal.
      filtry sie sprawdzaja dzieki tej butelce pije wiecej wody, chociaz jakosciowo jest srednia

      Usuń
  14. O tym micelku czytałam same pozytywy -ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam dzisiaj kupić ten płyn micelarny ale ktoś mi sprzątnął sprzed nosa :( Może nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tydzień temu też kupiłam Effeclar Duo ale w aptece nadal była stara wersja bez plusa.
    Micel Garnier mnie kusi, może właśnie znajdę go w dyskoncie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiaze duze nadzieje z Effeclar Duo i z Garnierem tez... mam nadzieje ze dadza rade

      Usuń
  17. Uwielbiam pistacjowe masło do ciała z Nip+Fab, boskie jest ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam ale na pewno kupie bo ta cena jest super niska, ale to za kilka dobrych miesiecy

      Usuń
  18. Właśnie dziś oglądałam w DMie ten micel od Garniera! Ciekawa jestem, czy będziesz zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie widze roznicy pomiedzy Lorealem i Garnierem, ale uzylam go raz, zobacze za pare dni.

      Usuń
  19. wow! jakie te masła Nip+Fab są u Was tanie :O Miałam na nie smaka, ale cena w skjlepach online zniechęca ;) Wolę kupić jakieś TBS. I widzę że pojawił się też nowy kremik Duo. U nas jeszcze nie ma, ale już nie mogę się doczekać.
    Co do micela Garniera, to porównaj sobie składy- identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to maslo jest super tanio bardzo sie zdziwilam. mam nadzieje ze to nowe duo bedzie tak dobre jak stare i ze u mnie zadziala...

      Usuń
  20. Kurcze a kolo mnie nie ma w ogole sklepow Savers :/ najblizszy chyba na Ealingu.. az zaraz sprawdzę :) Chcialabym kupic tego micela, bo mam dość kupowania Ziaji w Mleczku.. mam wrazenie ze nie czysci dokladnie cery.
    Przyznam, ze nie znam firmy NIP+FAB, ale ostatnio w Tesco były za funta.. tak z FUNTA swiateczne zestawy, a przed obnizka chyba z 20 f kosztowaly.. no ale nie wzielam, bo mi tam nic do pielegnacji ciala nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te swiateczne zestawy widzialam w tkmaxx za grosze, ale chyba wiekszosc uwielbia to maslo pistacjowe, ja na razie nie mialam, wiec nie mam opini. warto poszukac Saversa, bo duzo rzeczy tam jest taniej, kosmetyki do wlosow, ciala, troche kolorowki, jakas chemia do sprzatania itp

      Usuń
  21. był szał na Biodermę.. potem Loreala.. a teraz wojuje w blogsferze Garnier :)
    ja chyba pozozstanę przy Biodermie jednak, bo jest wg mnie niezadowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię Biodermę ale zdecydowanie lepij sprawdza się u mnie oliwka, przynajmniej jeśli chodzi ooczy, garniera nie próbowałam jeszcze, dużo się o nim ostatnio mówi... może kiedyś zaryzykuję ;) z L.R.P powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
    2. Marti jestem z Tobą, Bioderma rulez;P

      Usuń
    3. nigdy nie mialam Biodermy, wiec ciezko mi o niej cos powiedziec, ale Loreal lubie, a Garnier uzylam na razie raz i nie widze roznicy

      Usuń
  22. a ja chcę Popcorn Lush ! bardzi fajne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze wygrasz za niedlugo ogarne rozdanie i zobaczymy

      Usuń
  23. Nip+Fab!!! aaaaaaaaa :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z tej firmy mialam tylko zel na wypryski i byl klapa, ale na pewno kupie to maselko za niedlugo

      Usuń
  24. Też często kupuję kosmetyki GARNIER'a :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie kupuje za czesto, wlasciwie to rzadko eheh

      Usuń
  25. Ciekawi mnie ten micel Garnier, ale nigdzie go jeszcze nie widziałam :)
    Ja kiedyś też używałam Effclaru K i nie nie zdziałał, a DUO spisał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem Effaclaru Duo. Kiedyś miałam "K" i był dla mnie takie sobie, trochę zbyt słaby, ale ciekawi mnie jego nowsza wersja.

    OdpowiedzUsuń
  27. czaję się na ten micel bo obecne opakowanie innego zbliża się ku końcowi :) ale nigdzie jeszcze nie widziałam
    effaclar stosuję od ponad miesiąca i mam bardzo mieszane uczucia - spodziewałam się po nim bardziej spektakularnych efektów hmmm.... dam mu jeszcze trochę czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieje ze po miesiacu roznica bedzie widoczna, ale zobaczymy. jesli ma dzialac do zadziala zanim sie skonczy

      Usuń
  28. Hej! Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award - http://allthesnuff.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, na razie na dam rady zrobic tego tagu ale jak znajde chwile to poczytam

      Usuń
  29. Fajne zakupy, sama chętnie bym kupiła dwa pierwsze produkty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopiero pierwszy dzień lutego a Ty już zrobiłaś ostatnie zakupy, no nieźle :) Trzymam kciuki, żeby udało Ci się wytrwać w postanowieniu. A tymi masełkami NIP+FAB mnie zaciekawiłaś, jak wypali mój wyjazd do UK do siostry to nie omieszkam sobie takiego pistacjowego kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie zastanawiam tylko nad tym maselkiem, boje sie ze mi wykupia eheheheh, chociaz pewnie nikt go nie zauwazy w takim jest miejscu eheh

      Usuń
  31. Witam:)
    Nominowałam cię do Liebster Blog Award :)
    Po szczegóły zapraszam do mnie:)

    http://nciszaaaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ale chyba na razie nie skorzystam, bo cos mi powoli blogowanie idzie a mam duzo rzeczy do pokazania

      Usuń
  32. chciałam kupić ostatnio ten micel z Graniera ale sobie odpuściłam na razie :) jeszcze przyjdzie na niego kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się cały czas zastanawiam czy kupić sobie ten płyn micelarny z Garniera :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam zamiar kupić ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że już trafiłaś na nową wersję Effaclar Duo, jestem bardzo ciekawa jak będzie się sprawdzać. Poprzednią wersję uwielbiam, ale ja ją stosuję jako kurację w duecie z kremem nawilżającym. Dzięki temu nie ma żadnych przesuszeń :) Masełko pistacjowe od Nip+Fab bardzo bym chciała wypróbować, za taką cenę nie wahałabym się nawet przez sekundę ;) Micel z Garniera czeka u mnie na pierwsze testy, spodziewam się cudów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uzywam Duo na zmiane z kremem nawilzajacym /ziaja matujaco nawilzajacy/. Na razie o efektach nic powiedziec nie moge. Maslo na pewno kupie predzej czy pozniej, jestem w polowie masla z TBS to jak skoncze to moze kupie

      Usuń