piątek, 24 stycznia 2014

TAG kierowca byc

Hej
Ostatnio na wielu blogach pojawil sie TAG ''kierowca byc'', postanowilam tez na niego odpowiedziec.



1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?
Za pierwszym. Dwa tygodnie przed egzaminem chcialam go przelozyc, bo nie bylam pewna czy dam rade... jednak nie zrobilam tego i zdalam. Mialam swietnego egzaminatora, ktory wygladal jak Swiety Mikolaj i ledwo co wcisnal sie do Opla Corsy.

2. Ile lat masz już prawo jazdy?
Od grudnia 2009.

3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?
Kategorię B.

4. Jakim samochodem odbyłaś swoją pierwszą samodzielną jazdę?
Pierwszą, samodzielną jazdę odbyłam moim pierwszym autem, czyli Kia Picanto... byl jak moje dziecko hehe.

5. Za co dostałeś/aś pierwszy mandat?
Nie dostalam mandatu, chyba ze liczymy to jak zaparkowalam przy sklepie, w ktorym cos kupowalam i powinnam miec darmowy parking, ale zapomnialam o wystawieniu biletu na okno.

6. Twój ulubiony zapach do samochodu.
Nie lubie zapachow w aucie... powinno pachniec czystoscia...

7. Jaki rodzaj muzyki słuchasz jeżdżąc autem?
Zazwyczaj slucham radia Magic albo Capital.

8. Co jest dla ciebie "Must Have" w twoim aucie?
Muzyka i chyba tyle.

9. Jak często sprzątasz swoje auto?
Nie sprzatam. Co jakis czas jade na myjnie i chlopaki mi odkurzaja i myja za pare funtow.

10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?
Nie jechalam za daleko. Jakies 2h od Londynu, nad morze, ale nie pamietam dokladnie gdzie.

11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?
Miesiac temu wjechalam na gwozdzia, ale nie mialam zapasowej opony. Zadzwonilam po lawete hehe, bo mam wykupiony Breakdown Cover i stwierdzilam, ze nie bede sie martwic tylko niech mi zawioza auto pod dom.

12. Mapa papierowa czy nawigacja?
Nawigacja. W ogole nie wiem jak sie czyta mapy.

13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?
Lubie, ale strasznie czesto komentuje jazde kierowcy... okropne babsko ze mnie.


14. Preferujesz spokojna czy szybką jazdę autem?
Jezdze zazwyczaj tyle ile znaki pokazuja, staram sie nie dodawac za duzo gazu i nie hamowac za czesto.

15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki?
Zawsze.

16. Co najbardziej denerwuje cię u innych kierowców?
Robienie dziwnych manewrow na glownej ulicy. Nie sygnalizowanie, ze skrecaja. Jechanie 40m/h jak moga jechac 70m/h. Blokowanie drogi.

17. Jaką porą roku najbardziej lubisz jeździć autem i dlaczego?
Bez roznicy, chociaz w sniegu chyba jechalam tylko kilka razy.

18. Jazda w dzień, czy w nocy?
Zdecydowanie w dzien, w nocy nie potrafie dobrze okreslic odleglosci i np. jak mam kogos wyprzedzic to  zastanawiam sie 5 razy dluzej.

19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?
Klimatyzacja.

20. Jaki jest twój wymarzony samochód?
Nie marze o żadnym samochodzie, byle byl sprawny i mial w miare duzo miejsca dla mojej rodzinki. Mam zupelnie inny gust niz wiekszosc. Ford B-MAX, Renault Grand Scenic i jakies inne w tym stylu.



28 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi!
    Ja jak zdawałam, to gość chciał mnie psychicznie zdołować, żebym nie zdała. Ach, te polskie realia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj egzaminator prawie nic nie mowil

      Usuń
  2. Dobrze, że miałaś dobrego instruktora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat sredni byl, ciesze sie ze anglika mialam, bo sis i szwagier z polka sie uczyli.

      Usuń
  3. fajnie odpowiedzi bardzo interesujące i podoba mi się tag

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w marcu minie dopiero 1 rok od kąt jestem kierowcą:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hamowac samo "h":)))
    Racja u Ciebie auta typowo rodzinne, ja uwielbiam sportowe, 3 drzwiowe. I taki mandat sie nie liczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wtopa... upsik... juz poprawione. Chyba mam dysleksje ;), albo zanik mozgu.
      Sportowe mnie nie kreca, chyba, ze jako drugie.

      Usuń
    2. Heh;) ja czasem lapie sie na tum ze cos napisze i jakos dziwnie mi to wyglada, a potem lapie sie za glowe i looo matko jaki byk;)

      Usuń
  6. Renault Grand Scenic mój tata ma obecnie i nie jest z niego zadowolony, ciągle coś się w nim psuje. Poprzednio mieliśmy Forda Galaxy (też 7-osobowy) i sprawdzał się dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy Grand Modus i jestem mega zadowolona. Moj partner wczesniej mial Megane i tez byl zadowolony, wiec mysle ze Scenic dalby rade. Chociaz pewnie jakbym miala kase to bym wziela Forda. Nie chcialabym auta 7osobowego.

      Usuń
  7. Taki mandat, to nie mandat!! :P buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze nie. licza sie tylko mandaty od policji ;)

      Usuń
  8. Pod koniec stycznia dopiero rok ale juz troszke wiecej wprawy mam tak myślę, też nie lubie jak ktoś ma jechac 70, a wlecze się 40 i nie wiadomo co wtedy robic :) Czy trąbić czy co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram sie ominac jaknajszybciej bo czesto sie to dzieje na 3 pasmowce

      Usuń
  9. moim pierwszym (i ostatnim) autem był ford ka, z którego najpierw odpadło lusterko, potem przestały działać wycieraczki, następnie zacięły się drzwi od strony kierowcy, więc musiałam wsiadać tymi od pasażera, a na końcu prawie zgubiłam silnik, bo podwozie było tak zardzewiałe. taka historia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha
      ja staram sie nie kupowac aut starszych niz 5 lat, bo nie chce sie martwic ze mi cos odpadnie

      Usuń
  10. Podobnie jak ty nie tolerują zapachów w aucie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. auto powinno pachniec autem... chociaz moje nie wiem czym pachnie hehe

      Usuń
  11. ja nie lubię klimy w aucie :/ wolę lekko szybkę otworzyć, ale to często powoduje u mnie przewianie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mieszkajac w ES w 40C przez kilka miesiecy, musialam miec klimatyzacje bo powietrze na zewnatrz bylo jak z piekarnika

      Usuń
  12. Ja prawka nie mam, ale coraz częściej myślę by się w końcu przemóc i pójść na kurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idz, ja bym chyba w zyciu nie poszla, ale moj partner mnie do tego namowil i jestem mu ogromnie wdzieczna

      Usuń
  13. Ja również nie toleruję zapachów w aucie - ból głowy murowany :)
    Niestety nie mam prawka a tak się starałam - nie powiem ile razy bo wstyd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwazam, ze jesli ktos nie zdaje prawka 10 razy to juz nie powinien podchodzic, niektorzy nie sa do tego stworzeni

      Usuń
  14. Bardzo fajny tag ;) Zastanowię się nad odpowiedziami u siebie :)
    Ja zdałam za 3 razem jazdę - i w życiu nie chciałabym przeżywać tego stresu jeszcze raz ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakos sie nie stresowalam zbytnio, nie liczylam na to ze zdam za pierwszym, a jakos tak wyszlo

      Usuń
  15. A ja wciąż prawa jazdy nie zrobiłam, wiem, wiem, cienas ze mnie:)) Teraz kiedy miałabym czas i chęć to obawiam się pójść z obawy przed nową formą egzaminów, które są tak powszechnie oblewane. Sama nie wiem, eh, eh;)

    OdpowiedzUsuń