środa, 8 stycznia 2014

Tony Moly Shiny Foot Peeling Liquid

Hej
Mialam wam dzis pokazac moje nowe pomadki, ale dzis okropnie wychodzilam na zdjeciach. Strasznie mnie wkurza brak slonca. Chcialabym kupic jakas lampe, ktora pomagalaby mi przy zdjeciach na bloga, ale po pierwsze nie wiem jaka i gdzie a po drugie te co widzialam byly strasznie drogie.

Przedstawie wam krotka recenzje peelingu do stop marki Tony Moly.
Shiny Foot Peeling Liquid uzylam juz 3 razy. Zamawiam go na ebay'u za okolo £9 (dwupak). Pierwszy raz bylam zachwycona efektem, za drugim i trzecim razem bylo troszke gorzej, ale nie zle.


W opakowaniu otrzymujemy dwie saszetki peelingu po 25ml oraz plastikowe skarpetki. Peeling ma za zadanie zluszczenie martwego naskorka. Wedlug producenta stopy powinny byc miekkie jak u niemowlaka. 

Sposób użycia:
Załóż ochronne stopki, które znajdziesz w zestawie,
Przetnij opakowanie z peelingiem wzdłuż wykropkowanej linii i wlej po 25ml do każdej ze stopek,
Nie ściągając stopek odczekaj 1,5 godziny by peeling się wchłonął,
Po 1,5 godziny dokładnie spłucz stopy letnia woda by usunąć pozostałości kosmetyku i wysusz stopy ręcznikiem,
Po 4-6 dniach skóra stóp zacznie naturalnie się łuszczyć. Pozwól by proces ten przebiegł samoczynnie i nie odrywaj martwego naskórka na siłę.
Ostateczne rezultaty zabiegu widoczne będą po około 2 tygodniach od użycia kosmetyku.


Pierwszy raz jak zrobilam sobie ten peeling, skora schodzila od 5 do 13 dnia i stopy naprawde byly bardzo gladkie, chociaz caly martwy naskorek nie zniknal. Za trzecim razem skora schodzila mi od 5 do 6 dnia i nagle nic. Czesc stopy wygladala lepiej, jednak nie uzyskalam takiego efektu jak za pierwszym razem, nie wiem dlaczego tak sie stalo. Kolejny raz zakupie peeling z innej firmy i zobacze czy cos zdziala. 

Moja stopa podczas ostatniego schodzenia skory.


Niestety nie pokaze wam efektu po, poniewaz nie byl on dla mnie satysfakcjonujacy i nie zrobilam zdjecia. 
Mysle, ze tego rodzaju peelingi sa swietne dla leniuszkow takich jak ja. Na pewno skusze sie na inny. Moze teraz potrzebuje czegos mocniejszego?! Nie wiem. 










6 komentarzy:

  1. Wlasnie chce zamowic taki peeling i mam jeden na oku (Holika), zobaczymy czy da radę moim ogrzym stopom :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo dobrego już czytałam o takiej formie peelingów, ja chyba jednak wolę tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o tych skarpetkach, chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam skarpetki dwóch innych firm (około 100zł za opakowanie) i byłam zachwycona :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bylam zachwycona ale za pierwszym razem ostatnio mniej I nie wiem co na to wplynelo

      Usuń
  5. Aaaa, muszę powtórzyć kurację bo już minęło kilka miesięcy od ostatniego czasu.

    OdpowiedzUsuń