wtorek, 28 stycznia 2014

Ubraniowe zakupy wyprzedazowe

Hej
Jako, ze grudzien i styczen sa miesiacami wyprzedazy skusilam sie na kilka ubran w swietnych cenach. Wiekszosc rzeczy to cos czego jeszcze niedawno bym nie ubrala, ale teraz zaczynaja mi sie podobac. Nie mialam zamiaru kupowac za duzo na wyprzedazach, ale wyszlo jak zawsze.

Pierwsza rzecz, ktora chce wam pokazac to komin z Primarka, ktory kupilam za £2, wczesniejsza cena to £4.
Od jakiegos czasu szukalam czarnej, taniej spodniczki, bo i tak rzadko je nosze. Trafilam na ta w Primarku za £3, obnizka z £6.

W tym samym sklepie znalazlam tez fajna sukienke za cale £5 z £13. Cos ostatnio ciagnie mnie do sukienek, chociaz rzadko je nosze, ale mam zamiar to zmienic. 

Od jakiegos czasu myslalam o jeansowej kurtce na wiosne, ale wszystkie byly drogie i nie do konca w moim stylu. Ta znalazlam w Primarku za £5 z £18. Te swiecidelka srednio mi sie podobaja, ale sa przyszyte wiec zawsze moge je odpruc. 
W tesco zgarnelam wieksza kosmetyczke, bo zawsze wyjezdzajac pakuje moja pielegnacje do kosmetyczki partnera. Zaplacilam £1,85, a wczesniej kosztowala £6.

Moja kurtka zimowa jest dosyc cienka i ostatnio bylo mi w niej zimno. Ogladajac strone Zary znalazlam ten plaszcz w super przecenie z £109 na £29.99. Zamowilam granatowy, ale w sklepie zauwazylam, ze okropnie lapie rozne brudy, wiec go zamienilam na szary. Wzielam rozmiar L, nawet myslalam o XL, ale mysle, ze M bylby lepszym rozwiazaniem, ale juz wykupili.

W srodku ma futerko jak u owieczki.

W H&M kupilam sweterek-narzutke za £7, chyba wczensiej kosztowal £14.99.

Kupilam tez sukienke z wycietymi bokami i skoropodobnym dolem./£7 z £14.99/
Czekam tez na spodnie z H&M, ktore kupilam w ich sklepie internetowym za £6 z £19.99. 



Jak tam wasze zakupy wyprzedazowe?

W lutym mam zamiar nie robic wiekszych zakupow kosmetycznych ani ubraniowych. Chce kupic tylko Effeclar Duo i plyn micelarny z Garniera. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Trzymajcie kciuki.






63 komentarze:

  1. świetne łupy! :) spódniczka i sukienki najbardziej przypadły mi do gustu. no i kurtka faktycznie ładniejsza byłaby bez świecidełek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te rzeczy wygladaja duzo lepiej na zywo, ubrane na mnie, ale jeszcze sie tak nie pokaze

      Usuń
  2. Ja już praktycznie po wyprzedażowych zakupach szafa mi się nie domyka:P teraz musze nadrobić zakupy kosmetyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kosmetyykow tez nakupilam, az wstyd...

      Usuń
  3. Ja uwielbiam kiecorki-rzadko w spodniach chodze;) ja nie kupilam nic na wyprzedazach, jakos nie mam ochoty na zakupy ubraniowe(€

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz z Zary bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jest fajny, na zywo lepiej wyglada, a cena tez swietna.

      Usuń
  5. Uwielbiam Primarka i zakupy w UK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Primarkiem tak do konca nie przepadam, ale jak cos jest w takich cenach to biore, w stalej cenie chyba bym sie tylko na komin skusila.... albo i nie

      Usuń
  6. Wszystko piękne, ale najbardziej zauroczyła mnie spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej jestem zadowolona z plaszcza i sukienki

      Usuń
  7. Ja ciuchy na wyprzedazach rzadko kupuje, ale ostatnio kupilam plaszcz. Byl przeceniony z £249 na £119 :-) to chyba moje jedyne wyprzedazowe ubranko. hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super przecena. ja roznie czasami sie skusze, a czasami olewam przeceny

      Usuń
  8. Ten płaszcz z Zary jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaluje tylko ze nie bylo M, chociaz ja zazwyczaj bralam w zare L i XL

      Usuń
  9. twój blog jest świetny, podoba mi się jak piszesz ♥ super rzeczy !

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. £5 za taką cudną kurtkę! Zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy , kosmetyczka podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy! Mam niemalże identyczny płaszczyk, ale mój niestety nie jest tak fajnie ocieplany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcialam zadnego cienkiego, bo moja kurtka zimowa nie jest gruba

      Usuń
  13. Kurtka zimowa bardzo mi się podoba :) Pewnie jest bardzo ciepła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, lubię takie proste rzeczy, które jednak mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie podoba, jutro bedzie wyjscie premierowe

      Usuń
  15. Świetne zakupy :) sukienka jest śliczna ,też nakupie ich a póżniej wiszą w szafie i czekają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zamiar nosic, zobaczymy czy dam rade

      Usuń
  16. Płaszcz super! Lubię szary kolor i te zapięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurteczka jest swietna chcę taką !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszke nad nia popracuje i bedzie super

      Usuń
  18. Bardzo ładny ten płaszczyk z Zary i szary sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko mi się podoba, chyba najbardziej spódniczka i komin :) Ja na wyprzedażach nie poszalałam wybitnie, ale wpadło mi kilka fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie szaleje, tak tylko przy okacji innych zakupow cos dobieram heh

      Usuń
  20. Budrysówka naprawdę świetna! Mam nadzieję, że jest tak ciepła na jaką wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co to budrysowka ehehhe, ale plaszczyk bardzo cieply

      Usuń
  21. Udało Ci sie naprawdę kupic świetne ubrania ;) gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy. Czarna sukienka i zimowy płaszcz prezentują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zakupy! szczerze zazdraszczam, bo ja nie mam szczęście do zakupów ciuchowych.. żeby tak dobrze jak kosmetyki kupowało mi się ciuchy :P ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stwierdzilam, ze musze z kosmetykow sie na ciuchy przerzucic, bo w szafie pustki

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. jeszcze nie doszly... wiec zobaczymy

      Usuń
  25. Kurtka i spódniczka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. za takie ceny można kupować :)
    u nas nie dość, że nie da się znaleźć nic ciekawego, to wyprzedażowe ceny wcale nie są dużo mniejsze niż początkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja w drugich wyprzedazach super ceny szkoda ze nie pracuje. Jeszcze zamowilam ta bluzke http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkagb/en/bershkasales/896004/3405506/Bershka%2Blace%2Bsleeve%2BT-shirt/665

      Usuń
  27. Ja tam Penneys (czy Primark) rzadko odwiedzam, chyba tylko podczas wyprzedaży bo mają wtedy ubrania za grosze. Płaszczyk z Zary jest przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tam glownie kupuje cos z wyprzedazy, albo jak jest na wieszakach z clearance

      Usuń
  28. Sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne zakupy, świetne ceny! Najbardziej podoba mi się sukienka, spodniczka i swetetek-narzutka :-)
    U mnie zakupy w styczniu głównie kosmetyczne, za wyjątkiem sukienki oraz torebki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ciekawa jestem torebki... ja bym chciala Selme... ale poczekam do urodzin

      Usuń
  30. Świetne zakupy! Mam tę samą czarną spódnicę ze skórzanymi pasami z Primarka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakosciowo srednia, ale bardzo wygodna

      Usuń