wtorek, 14 stycznia 2014

Wykonczeni ostatnich tygodni


Hej
Przyszedl czas na zdenkowanych, o dziwo jak na mnie jest dosyc duzo pielegnacji. Odkad chodze na silownie / za pare dni bedzie miesiac/ zaczelam nawilzac swoja skore, co prawda balsamy do biustu czy posladkow, siedzialy u mnie w szafie od dawna, jednak uzywalam ich raz na miesiac jak mi sie przypomnialo. Teraz chce sobie pomoc, bo mam nadzieje troche schudnac i skora musi byc jedrna. 


*Vaseline Spray and Go body moisturiser- ten balsam w spray'u bardzo polubilam i to dzieki niemu wrocilam do nawilzania ciala. Jest to produkt dla leniuchow takich jak ja, jednak zawiodlam sie na wydajnosci, mysle, ze wystarczyl na 10 uzyc moze 15...  dla mnie to za malo, szczegolnie ze nie smarowalam nim calego ciala. 

 *Dove Nutrive Solutions Conditioner- odzywka ta ulatwiala rozczesywac wlosy, jednak zadnych spektakularnych efektow nie zauwazylam na mojej glowie, szybko sie skonczyla.

*Eveline Slim Extreme 3D serum modelujace- uzywalam go do brzucha posladkow i ud, nie zauwazylam zadnej roznicy jednak mam nadzieje, ze smarowanie cos da. Troche denerwowalo mnie uczucie ciepla, nastepnym razem skusze sie na cos co ani nie chlodzi ani nie rozgrzewa.

*Dove Nutrive Solutions Shampoo- szampon, jak to szampon, myje wlosy, nic specjalnego, przyzwyczajona do wydajnosci Head and Shoulders troche sie zdziwilam jak szybko sie skonczyl.


*St. Ives Apricot Scrub- dobry peeling do twarzy, chociaz teraz potrzebuje czegos mocniejszego, lub jakiegos zelu peelingujacego na codzien, zapach mi juz nie odpowiada, musze sobie zrobic od niego przerwe.

*Carex Strawberry Laces Hand Soap- mydlo do rak z mojej ulubionej firmy, pieknie pachnie, myje nim tez pedzle i dobrze sobie radzi /mam plyn do mycia pedzli, ktory za niedlugo zrecenzuje jednak musze sobie pomagac mydlem.


*Lirene Mouth Wash- dosyc ostry plyn do plukania ust, bardzo lubie i czesto kupuje, rozne wersje.


*Loreal Micellar Solution- moja ulubiona woda micelarna, chyba juz 7 opakowanie.


*Essie Tour De Finance- jeden z moich ulubionych lakierow, pokazywalam go tutaj

*Essence i Rimmel kredki do brwi- nic specjalnego, dosyc twarde i kolory nie calkiem moje, ale zuzylam, teraz zapuszczam brwi i mam nadzieje zdobyc GimmeBrow z Benefit, ale na razie nigdzie go nie widzialam w sklepie

*Catrice Kohl- biala kredka do oczu, dosyc dlugo wytrzymywala na lini wodnej, nie byla za twarda, ale rozcieralo sie ja trudno, teraz mam ta z NYX i zdecydowanie przy niej pozostane

*MAC Mineralize SkinFinish Natural- dobry puder, ktory wystarczyl mi na prawie rok, jednak zastapilam go Blot'em z MAC, bo ten nie matowil twarzy na caly dzien i w lato potrafil mi sie zwazyc na buzi.

*Rituals Volume Mascara- ten tusz do rzes byl w jakiejsc gazecie, jak dla mnie efekt, ktory daje jest bardzo slaby

Jak tam wasze zuzycia?


67 komentarzy:

  1. Szkoda, że balsam Vaseline jest taki niewydajny, podoba mi się pomysł ze sprayem :) Zużycia bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale powoli przekonuje sie do balsamowania, nawet kupilam geste maslo z TBS, ale na razie nie uzywam, musze wykonczyc balsam z Garnier

      Usuń
  2. Gimme brow widziałam w sephorze:) też myśle nad puderem Blot ale ma razie kupiłam pider studio fix:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzylam na UK stronie Boots, Debenhams i Benefit i nie ma poza SpeedyBrow, ale tego nie chce.

      Usuń
    2. Chyba na House of Fraser je ostatnio widziałam?

      Usuń
    3. oj dawno nie bylam, ale zajrze teraz na stronke

      Usuń
    4. Gdzies przeczytalam, ze do Irlandii wchodzi w marcu, wiec pewnie do UK pdoobnie

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ten spray z Vaseline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry jest, mysle, ze latem baardzo sie sprawdzi

      Usuń
  4. Wow spore denkio:) ale ten balsam w Spray-u nie widziałam takich jeszcze.......

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. a jak.... teraz zaczynam ostro zuzywac kosmetyki, bo po co maja sie kurzycc

      Usuń
  6. też nie jestem zadowolona z tego szamponu..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzywdy nie robi, ale nic ciekawego

      Usuń
  7. Podoba mi się balsam w spray'u Vaseline, już kiedyś o nim słyszałam i chciałam kupić wersję Aloe, ale zapomniałam, teraz mi znowu o nim przypomniałaś:) Szkoda, że taki niewydajny, ale i tak chciałabym spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj tak czy siak warto, chociaz chyba poczekalabym na jakas promocje bo tak do 3 funtow wydaje mi sie ze bedzie sie oplacalo

      Usuń
  8. Też mam peeling St. Ives i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubie, ale nudza sie kosmetyki, ktore uzywam caly czas

      Usuń
  9. Miałam tą odżywkę Dove ale okazała się kompletnym niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie az tak zle nie bylo, ale na pewno do niej nie wroce

      Usuń
  10. Szkoda, że kosmetyki Vaseline nie są u nas dostępne :) Może ten nie jest wydajny, ale i tak chciałabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się lakier Essie, cudowny kolor. :) Puder MACa pewnie też wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekny, bardzo go lubilam, ale zostalo tak 1/4 i juz nie da sie malowac

      Usuń
  12. O matko, nienawidze tego micela, ale kupuje go bo nie widzialam innego w sklepie :/ Nie moge sie juz doczekac wyotu do PL, nakupie micelow biedronkowych i bede miec na rok :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie uzywalam tego plynu z biedronki... w biedronce nie bylam z 6 lat

      Usuń
  13. Muszę kiedyś wypróbować ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwi mnie to, że Vaseline starczyło Ci tylko na tak krótko :( ja miałam dwa i nie zauważyłam, żeby sie tak szybko skończyły. Wogóle to podziwiam!!! Jak na Ciebie to naprawdę dużo pielęgnacji zużyłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja gruba jestem hehehe
      Zaczynam o siebie dbac mam czas do 30tki na wygladanie jak czlowiek

      Usuń
  15. Chcialabym bardzo wyprobowac balsam w sprayu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze kiedys zrobie z nim rozdanie hmmm

      Usuń
  16. Mydełko carex właśnie mam fajnie pachnie przypomina lato truskawy mmmm :) płyn micelarny mam dosyc fajny i czesto w promocji :) ostatio znalazlam z garniera za 4.99 a stwerdziłam ze poczekam na promocje :) ciekawi mnie ten balsam ale cena mnie troche drazni moze trafie kiedys na jego promocje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja loreala kupuje zawsze za 2,4/3,32 drozej nie daje ehhe
      balsam kup, ale poczekaj na promocje bo jednak cena jest dosyc duza patrzac na wydajnosc

      Usuń
  17. znam tylko Serum 3D Eveline - smarowałam nim stopy dla rozgrzania jak mi raz zmarzły :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja myślałam że na lenia najlepszy jest balsam pod prysznic, myliłam się, i tak nie używam:) Dzięki Tobie okazuje się, że jest dla mnie jeszcze nadzieja! Gdzie można dostać balsamy w sprayu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakos nie skusilam sie na ten balsam pod prysznic

      Usuń
  19. MSFka też kiedyś zdenkowałam :) mi mat wystarczał, ale ja sucharek :)
    a miecelka Lorealowego też lubię.. choć wielbię Biodermę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tluscioch z sucharkami eheh

      Usuń
    2. no to dla tłuścioszków ona za słaby trochę.. Blocik dużo lepszy :)

      Usuń
  20. Mówisz że peeling st.Ives nie zdziera mocno? dobrze wiedzieć,bo miałam go kupić,ale też preferuję mocne drapacze :) póki co dla mnie najlepsze są:morelowy peeling Soraya i gruboziarnisty peeling z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w skali 1 do 5 jak dla mnie zdziera 3,5 moze 4 ale ja lubie ostre zdzieraki

      Usuń
  21. Lakier ma ładny kolor :) też lubię kosmetyki Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od razu co mi się rzuciło w oczy to piękny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam miniaturkę Vaseline i jest naprawdę świetny, tak jak piszesz dla leniuszków :)
    Ja się z Davem nie lubie zapewne jest to podyktowane corocznym obowiązkowym zrzutem mydeł ktore dostajae z pracy i nie wiem co z nimi robić :D
    Kwintesencją mojej reakcji na Twoje denko jest zdziwinie w formie OOOO zdenkowany Mac wow:) i lakier :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zajebista zuzywam kosmetyki... chyba sobie banerek zrobie ehhe

      Usuń
  24. Gratuluję denka, kochana!
    Znam jedynie ten puder z MACa, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przypomniałaś mi o miniaturze Rituals Volume Mascara i muszę kupić balsam w spray'u Vaseline :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze zapominam o tym balsamie w sprayu! Micel L'oreal jest świetny, dokupiłam już drugą buteleczkę - ciekawe czy ten z Garniera będzie tu dostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lil, ktoś pisał, że micel z Garniera jest już w UK :) Sama nie szukałam, ale muszę zerknąć przy okazji jutrzejszych zakupów.

      Usuń
    2. tez musze zerknac, dzis zapomnialam

      Usuń
  27. O Vaseline słyszałam wiele dobrych opinii, sama chętnie sięgnęłabym po jakiś ich produkt.
    Spośród Twoich zużyć znam też płyn micelarny z L`Oreal. Przyznam, że choć kilka wad dla mnie ma, w ogólnym rozrachunku nie wypada źle. Kilka dni temu kupiłam sobie tę nowość od Garniera, ciekawa jestem, jak się sprawdzi w demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. St. Ives Apricot Scrub miałam go kiedy byłam w Irlandii...super produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Listerine sprawdza się u mnie tylko w najłagodniejszej wersji, a i tak jest dosyć paląca, jednak zawsze do niego wracam. Kilka produktów mam i lubię, w tym Carex, na który właśnie poluję w tej nowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten różowy lakier z Essie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Skoro po Eveline czułaś dyskomfort, to szczerze odradzam Ci serum termoaktywne z Yasumi. Ja nie jestem jakoś szczególnie wrażliwa, ale skóra tak mnie po nim paliła, stała się czerwona, jakby poparzona... Masakra. Na szczęście przy kolejnych aplikacjach było już lepiej, ale nie chcę myśleć, co to serum termoaktywne zrobiłoby ze skórą naprawdę wrażliwą...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi mnie bardzo balsam w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. spray & go jest na mojej liscie tak samo jak micel z loreala niestety balsamow mam za duzo i musze wykonczyc zapasy :D a miecla nigdy nie ma jak jestem w sklepie :< jak na zlosc ale w koncu kupie kiedys jak tak kazdy zachwala :D

    OdpowiedzUsuń