piątek, 7 lutego 2014

BENJABELLE - Organic Foaming Brush Wash- recenzja plynu do mycia pedzli

Hej
Dzis przedstawie wam ostatni produkt, ktory dostalam od Hexxany i sklepu Ulalabeauty -BENJABELLE - Organic Foaming Brush Wash. Mialam nadzieje, ze dzieki temu plynowi mycie pedzli bedzie znacznie szybsze... niestety moje nadzieje padly z pierwszym uzyciem.

Co mowi producent: 
'' Jedna lub dwie pompki z tym delikatnym mydłem sprawi, ze twoje pędzle zostana wypucowane. Plyn stworzony ze składników organicznych. Oleju kokosowego, oliwy z oliwek i jojoba, aloesu i ekstraktu z rozmarynu.  Zapewnienia łagodne, gruntowne czyszczenie''

Sklad:


Moja opinia:  
Plyn ten ma bardzo fajne opakowanie, pompke, ktora zmienia przezroczysta ciecz w biala piane. Zapach jest bardzo naturalny i delikatny, więc nie powinien być dla nikogo problemem. Benjabelle Brush Wash posiada bardzo dobry sklad, więc powinien pomóc utrzymać pędzle w dobrej formie. Nie zauważyłam jednak żadnych zmian w moich pędzlach do makijażu, ani na dobre, ani na zle. Najgorsze jest to, że nie czysci prawidlowo. Potrzebuję dużo produktu by zmyć z pedzla podklad, cień do powiek czy róż i wciąż czuję, że jest on są brudny, więc na koncu używam antybakteryjne mydło Carex. Plyn Benjabelle jest bardzo niewydajny, aby umyć 30 moich pędzli używam 1/3 butelki i jak powiedziałam wcześniej, nadal nie sa one czyste. 

Niestety nie mogę polecić Wam tego produktu, ale jeśli szukasz czegoś, co pomoże zachować Twoje pędzle do makijażu w dobrej formie możesz go spróbować... chociaz dla mnie to bubel.

Plyn dostepny jest w sklepie Ulalabeauty za £10.39.



32 komentarze:

  1. jeśli bubel to odpada na wstepie

    OdpowiedzUsuń
  2. woda z mydłem dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uzywam zazwyczaj antybakteryjnego mydla w plynie i jest super

      Usuń
  3. Zapraszam na rozdanie :)
    http://idealna-kobieta.blogspot.com/2014/02/wygraj-zestaw-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie domywa nawet cieni, to odpada w przedbiegach. Ja na ten moment piorę swoje pędzle w szamponie albo przy użyciu delikatnego mydła i w najbliższym czasie nie zamierzam nawet szukać niczego konkretnie do tego celu przeznaczonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyje jak bede 5min nad pedzelkiem siedziec...

      Usuń
  5. Specjalnie do pędzli, i taki kiepski, szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 razy dodałam posta nie wiem czy wiesz :) hhhmmm a preparat warto go kupić ?? zapraszam do mnie na nowy rysunek http://anek18.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Raz po polsku raz po angielsku tak mialo byc

      Usuń
  7. Szkoda, że się nie sprawdził. Najbardziej lubię myć pędzle szamponem dla dzieci, jest skuteczny i łagodny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle pomysł pianki do mycia pędzli to dziwna sprawa. To zdecydowanie za słaba forma, by domyć podkład i mocny pigment. Wolę tradycyjne płyny z alkoholem i szampon + odżywka co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie mialam nic przeznaczonego specjalnie do mycia pedzli, tzn to byl pierwszy taki produkt wiec myslalam ze bedzie lepszy niz mydlo. Jednak carexa nic nie przebije i jest antybakteryjny

      Usuń
  9. Wystarczy mi mydełko z Alterry :) Nie pieni się tak jak większość, więc nie trzeba godzinami płukać pędzli, za to świetnie oczyszcza. Polecam jeśli będziesz mieć okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam, ale Carex dla mnie jest ok, bo jest antybakteryjny i super czysci

      Usuń
  10. A miało być tak pięknie...
    Szkoda, że to bubel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale z drugiej strony mydlo mi odpowiada

      Usuń
  11. Ja używam z reguły jakichś naturalnych mydeł, są idealne. Kiedyś używałam szamponów dla dzieci, ale mydła są bez porównania lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie mydlo w plynie i wiem ze mi bakterie zabije z pedzli

      Usuń
  12. Szkoda ze bubel szkoda mi £10 funtów żeby myć pedzle mam do tego szampon Babydream, ktory radzi sobie bardzo dobrze z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczescie tego bubla dostalam

      Usuń
  13. Już miałam komentować pod ang wersją, ale nie wiedziałam, czy powinnam komentować po polsku, czy po angielsku, na szczęście zorientowałam się, że jest polska wersja posta ;)
    Szkoda, że płyn słabo sobie radzi, ja aktualnie myję balsamem mrs potters, ale też nie radzi sobie najlepiej i już sama nie wiem, czym myć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialam wrzucic posta po angielsku, bo takie byly wymagania hexxBoxu

      Carex sobie dobrze radzi i nie zauwazylam zeby wysuszal

      Usuń
  14. u mnie najlepiej spisuje się szampon dla dzieci Babydream, dopiera idealnie:) szkoda,że tyle kasiury i nie spisuje się jak należy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna Ines dobrze mówi, Baybydream najlepszy. A te mocniej ubrudzone np. po pomadce czy kremowych spróbuj najpierw podczyścić oliwką (lub olejem zwykłym) a potem w płynie do mycia naczyń. A na koniec zafunduj im odżywkę do spłukiwania, wtedy będą bardziej gładkie.

      Usuń
    2. Ja uzywam mydla Carex i sobie radzi dobrze z domywaniem podkladu itp i jest antybakteryjne... odzywke daje jak mi sie chce ... czytaj raz na 5 miesiecy

      Usuń
  15. Z takim składem, to ja myłabym nim twarz :-)

    OdpowiedzUsuń