piątek, 28 lutego 2014

Cos dla wrazliwcow- Eau Thermale Avène Soothing Eye Contour Cream

Hej

Przez 25 lat mojeego zycia nie uzywalam kremu pod oczy, ale ostatnio dzieki blogom, a wlasciwie przez blogi, skusilam sie na Eau Thermale Avène Soothing Eye Contour Cream. Nie jest to krem, ktory ma zmniejszac zmarszczki, wiec jesli takiego szukacie to z gory wam mowie, ze nie jest dla was. O dziwo z tym kosmetykiem sie polubilam. Uzywam raz dziennie, przed nalozeniem makijazu.

Producent:
''Korzyści
Dzięki swej lekkiej i nie-tłustej konsystencji, Krem kojący wokół oczu łatwo nakłada się na wrażliwą skórę okolic oczu. Krem nakładamy wykonując lekkie koliste ruchy. Krem zmniejsza podrażnienia delikatnej skóry okolic oczu. Nie zawiera substancji zapachowych ani konserwantów.
Produkt hipoalergiczny. Nie powoduje powstawania zaskórników.
Właściwości
Koi i łagodzi podrażnienia
Dzięki wysokiej zawartości wody termalnej Avène oraz dodatkowi alfa-bisabololu łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienie i uczucie ciągnięcia.
Usuwa opuchliznę
Siarczan dekstranu zmniejsza opuchliznę wrażliwych powiek.
Nawilża i chroni
Dzięki substancjom nawilżającym* i przeciwrodnikowym nawilża i chroni okolice oczu i powiek.
* Dotyczy górnych warstw naskórka ''



Krem dostajemy w malej tubce o pojemnosci 10ml. Konsystencja nie jest ani bardzo gesta, ani za rzadka, taka w sam raz. Produkt ten nie ma zapachu, ma bialy kolor. Wchlania sie blyskawicznie. Nie pozostawia tlustej warstwy. Moje oczy sa dosyc wrazliwe, lzawia przy wielu tuszach, odrobinie swiatla, czy kremie polozonym za blisko dolnej powieki. Jednak przy tym produkcie nie ma mowy o podraznieniu. Avène Soothing Eye Contour Cream bedzie swietny dla wrazliwcow. Pieknie nawilza skore pod oczami, pozostawia ja miekka i gladka. Ulatwia nakladanie korektora. Gdy mialam zaczerwienione okolice oczu ten kosmetyk mi szybko pomogl. Bardzo sie z nim polubilam, ale jak sie skonczy chcialabym cos przeciwzmarszczkowego i zastanawiam sie nad Avene - Eluage Eye Contour. 

Sklad:
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). MINERAL OIL (PARAFFIN LIQUIDUM). CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. CYCLOMETHICONE. GLYCERIN. SUCROSE STEARATE. PEG-12. SUCROSE DISTEARATE. TRIETHANOLAMINE. BATYL ALCOHOL. BISABOLOL. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDES. CARBOMER. DEXTRAN SULFATE. DISODIUM EDTA. SODIUM HYALURONATE. TOCOPHERYL GLUCOSIDE.




Mialyscie ten krem? Poleccie mi jakis dobry krem przeciwzmarszczkowy pod oczy, ktory jest delikatny i dostepny w UK.





22 komentarze:

  1. ciekawy ale mi ciężko jakość używać kremu pod oczy i na razie nie mam potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu Kochana ! cieszę się, że masz pod krem , jeszcze teraz musisz się przekonać do smarowania dłoni :) z Avene mogę polecić Yesthal+ myślę,że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje. co do dloni to skonczylam jeden krem i jakos mnie nie kusi zaden, balsamuje cialo to wtedy dlonie sie nawilzaja hehe

      Usuń
  3. Ja poki co stosuje pod oczy ten do twarzy;) ale rozgladam sie za jakims na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak robilam, ale stwierdzilam, ze okropnie sie postarzalam ostatnio eheh

      Usuń
  4. Ja używam od dawna kremów pod oczy :) Tego z Avene nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli szukasz nawilzenia a nie walki ze zmarszczkami to szczerze polecam

      Usuń
  5. nie używam kremów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Avene to dobra marka, miałam kiedyś jakiś krem z serii Eluage, ale nie pamiętam, czy był pod oczy. Na pewno jest warty zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam też kremy Laroche Posay, Redermic i Substiane, też bardzo dobre i przeciwzmarszczkowe. :)

      Usuń
    2. Substiane to bardzo dobry krem, ale nie wiem gdzie można go kupić w UK. Sama sprowadzam z PL.

      Usuń
    3. Mi jakos LRP nie podchodzi tzn mialam effeclar k i effeclr duo i obydwa nic nie robia

      Usuń
    4. To są bardzo łagodne preparaty z kwasami więc w zasadzie efekty zobaczysz tylko przy pełnej kuracji i na dodatek przy określonym wspomaganiu, no i wszystko zależy od cery ;)

      Usuń
  7. Kremu nie znam, ale mam z tej serii serum które bardzo lubię i sprawdza się wyśmienicie.

    U mnie krem pod oczy to podstawa od wielu lat, ale to zasługa bardzo suchej skóry w okolicy oczu :( więc profilaktyka na pierwszym miejscu.

    Polecam Ci Yves Rocher serię Riche Creme, dostaniesz bez problemu online. Co do reszty, nie wiem jaki masz budżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budzet, hmm tak do 15 funtow. Musze zobaczyc ten krem z Yves Rocher. Wygralam u Smeti krem z Floslek, wiec najpierw go zuzyje

      Usuń
    2. Może akurat ten Flos-Lekowy specyfik zadziała tak jak powinien? :) W każdym razie Riche Creme polecam, bo reszta moich typów już nie mieści się w 15 funtach.
      Za to określ czego oczekujesz od kremu pod oczy? nawilżenia, liftingu, rozjaśnienia sińców, ujędrnienia itd.?

      Usuń
  8. Jak dobrze nawilża to chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoc super pomaga na suche plamy w okolicach oczu

      Usuń
  9. Używam głównie żeli pod oczy z Flosleku, więc niestety nie doradzę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie wygralam miedzy innymi krem pod oczy z floslek wiec zobacze czy sie sprawdzi

      Usuń
  10. Ja z kolei Floslekowych kremów pod oczy WYBITNIE nie mogę używać - wszystkie mnie podrażniają a już te ze świetlikiem to wogóle..
    Poproszę o próbeczki tego kremu, bo póki co mam fazę na Avene i dobre doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń