poniedziałek, 17 lutego 2014

Efekty walki z tluszczem po 2 miesiacach, zostalo 9kg.

Hej
Wczoraj minely 2 miesiace od rozpoczecia mojej walki o mniej obtluszczone, sexowne cialo. Zostalo mi jeszcze 9kg do zrzucenia, duzo, ale spokojnie, powoli dam rade. Niestety dieta moja jest srednio dobra, chociaz lepsza niz 2/3 miesiace temu. Schudlam z 75kg do 71kg. Malo, ale prawda jest taka, ze nie chce szybo zrzucic wagi, bo wiem, ze wtedy szybko przytyje. Poza tym moje cialo sie niezle umiesnilo,  a ponoc miesnie zajmuja miej miejsca niz tluszcz.
Waga do ktorej daze to 62kg. Chodze na silownie 6 razy w tygodniu, zero diety.

Teraz wrazliwych poprosze o opuszczenie bloga hahaah.



po lewej 16.12.13 75kg  ,   po prawej 17.02.14 71kg

Staralam sie zrobic fotki w podobnych pozycjach i tych samych ubraniach, cos tam widac ale tluszczu mam dalej od groma. Trzymajcie dalej kciuki.



53 komentarze:

  1. Roznica bokiem jest ogromna. Trzymam kciuki za kolejne zmiany Twojego ciala!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ładne, zgrabne nogi, a i brzuch już nieźle wygląda :) to powodzenia dalej. takie zdjęcia i posty motywują najlepiej podobnie jak tak duże postępy u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak nogi mam super ehhe wiem wiem, troche rosna mi teraz bo nad miesniami pracuje, ale trudno wole miesnie niz tluszcz hehe

      Usuń
  3. Widać różnicę, zwłaszcza bokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne efekty :) Gratuluję i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super efekty! Niby tylko 4kg ale zmiany są ogromne! Powodzenia w dalszych zmaganiach ;) Ja też od dziś cwiczę, zobaczymy czy dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekty są niesamowite! Trzymam kciuki za szybkie pozbycie się tych wrednych 9 kilo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, nie musi byc szybko jak 2 kg na miesiac bedzie to w sam raz za niecale 5 miesiecy bede laska

      Usuń
  8. Dużo pracy musiałaś włożyć aby zyskać taki efekt, gratulację! ;) życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze wiecej musze wlozyc teraz zeby nie przestac
      dziekuje

      Usuń
  9. Najważniejsze, że widać efekty. Zrzucanie tłuszczu to proces bardzo długotrwały, wiem coś o tym.
    U mnie na blogu rozdanie, w którym do wygrania jest dobór indywidualnej diety. Jeśli masz ochotę na zmiany odżywiania, zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj diety to nie dla mnie hehe
      dziekuje

      Usuń
  10. Różnica jest i to duża, wiec efekt widać.Trzymam kciuki oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ròżnica jest bardzo widoczna! TrYmam kciuki za dalsza walkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pod wrażeniem Twojej determinacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać efekt! Gratulacje!

    A ile masz wzrostu...?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow efekty super!!!!! Gratulacje i życze wytrwałości!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra robota, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra robote pokaze za kilka miesiecy ehhe
      dziekuje

      Usuń
  16. Świetne efekty i trzymam kciuki za dalszą walkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje. jestem pewna, ze schudne, ale kciuki sie sprzydadza.

      Usuń
  17. Tylko 4 kg i taka różnica? Jestem pod wrażeniem, świetnie! :)
    Gratuluję Ci i życzę kolejnych postępów! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam duze bicepsy teraz, miesnie ud, czuc miesnie brzucha pod tluszczem, duze lydy, wiec wagowo dosyc malo. za 3 miesiace bedzie juz ekstra roznica hehe
      dziekuje

      Usuń
  18. Efekty jak najbardziej na plus, życzę wytrwałości i osiągnięcia celu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie można patrzeć na wagę, tylko na ciało. Mięśnie dużo więcej ważą, tutaj malutko z kilogramów zrzuciłaś, a poprawa w wyglądzie jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Walcz dalej, życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację! :) Widać rezultaty, a na nóżkach mięśnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. efekty są i to bardzo widoczne! trzymam kciuki za ciąg dalszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widać efekty ! oby tak dalej , powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, świetne efekty! wygląda na dużo więcej niż 4 kg :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekty widoczne gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać efekty tak trzymaj dalej :)
    jeśli chcesz mieć większe lub szybciej efekty musisz przejść na zdrowie żywienie
    Ja za dietami też nie przepadam, ale zdrowie żywienie jest ok :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  27. widac roznice :) powodzenia w dalszej walce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać sporą różnicę -pięknie! Trzymam kciuki za dalsze powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spoora różnica :) Tak więc mysle ze te 9 kilo to już z górki..
    Ja to walczę z oponką i coś nie idzie mi.. Mimo ze robię te same cwiczenia co moje kolezanki robily to NIC sie nie dzieje :( Troche glupio wygladam, bo jestem wyoka, szczupla a bebzon jakbym w ciazy byla..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy mowi ze brzuch sie zrzuca dieta, chociaz ja mam nadzieje zrzucic cwiczeniami.
      wczoraj juz bylo 70kg wiec zostalo tylko 8 hehe

      Usuń
  30. Brawooo !!!! i trzymam dalej kciuki oby samozaparacia Ci starczyło !!!! Ja pracują nad udami i brzuchem, daje sobie 4 miesiące by znow 34 nosić, bo masa ubrań czeka i szkoda mi sie z nimi rozstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Waga oszukuje - mierzyć się należy ;) efekty widać gołym oraz uzbrojonym ( w okulary) okiem - super! trzymam kciuki za dążenie

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, niesamowita zmiana, aż trudno uwierzyć, że to tylko 4 kg! trzymam kciuki za ciąg dalszy, sama próbuję walczyć z tłuszczykiem, tylko ja z kolei lepszym odżywianiem - do ćwiczeń na razie nie umiem się zmobilizować :/ [ech, synu, kiedy wreszcie pójdziesz do przedszkola? ;)]

    OdpowiedzUsuń