piątek, 14 lutego 2014

Moje nowe, ulubione maseczki do twarzy- TBS i Simple

Hej
Jakis czas temu zakupilam dwie maseczki do twarzy, ktore juz po pierwszym uzyciu sprawily, ze je bardzo polubilam. Warming Mineral Mask z The body Shop i Deep Cleansing Face Mask z Simple sa to produky gleboko oczyszczajace, ktore wedlug mnie roznia sie od siebie, ale obydwa maja dobre dzialanie dla naszej skory.


The Body Shop Warming Mineral Mask dostalam jako gratis przy zakupie karty stalego klienta. Nomalna cena to £10 za 100ml. Maseczka jest jasno bezowa, gesta i klejaca. Pachnie bardzo delikatnie. Po nalozeniu jej na twarz mamy uczucie ciepla, ktore nie do konca lubie, ale trwa ono bardzo krotko. Kosmetyk ten ma za zadanie gleboko oczyscic twarz. Jest przeznaczona dla cery kazdego typu. Zawiera imbir, olejek cynamonowy, i kaolin. Maseczka mimo zawartosci glinki nie zasycha na twarzy. Nalezy ja nalozyc na 5 minut, a pozniej zmyc ciepla woda. Pory sa delikatnie zwezone, a skora promienna. Kosmetyk ten nie podraznia. Uzywajac go 1 raz w tygodniu (maseczek uzywam 2 razy w tygodniu, ale na zmiane z Simple) widac roznice w wielkosci porow. Nie mam wagrow, wiec ciezko powiedziec, czy sobie z nimi radzi. Warming Mineral Mask nie sprawia, ze skora jest sciagnieta. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, jest swietny przed wiekszymi wyjsciami, bo dziala blyskawicznie, oraz wtedy, gdy robimy sobie wieczor spa i chcemy sie zrelaksowac. Cena niestety jest dosyc wysoka i na pewno nie kupie tej maski bez promocji, ale w The Body Shop bardzo czesto sa jakies znizki. 


Sklad

PEG-8 (Humectant), Zeolite (Warming Agent), Glycerin (Humectant), Kaolin (Absorbent), Methyl Gluceth-20 (Viscosity Modifier), Zinc Oxide (Sunscreen), PEG-220 (Binder/Humectant/Solvent), Algae (Seaweed Extract) (Natural Additive), Methylparaben (Preservative), Propylparaben (Preservative), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Curcuma zedoaria (Zedoary Oil) (Skin Conditioning Agent), Zingiber officinale (Zingiber Officinale (Ginger) Root Oil) (Natural Additive), Cinnamal (Fragrance Ingredient), Cinnamomum zeylanicum (Cinnamon Oil) (Fragrance), Linalool (Fragrance Ingredient), Eugenol (Fragrance Ingredient), Limonene (Fragrance Ingredient), Benzyl Benzoate (Solvent), Citral (Fragrance Ingredient), Coumarin (Fragrance Ingredient), Cinnamyl Alcohol (Fragrance Ingredient).
Simple Kind To Skin Deep Cleansing Face Mask



Simple Kind To Skin Deep Cleansing Face Mask to maseczka, ktora wedlug producenta, tak jak produkt z TBS,  glownie ma gleboko oczyszczac twarz. Nie zawiera zapachu i barwnikow. Ma konsystencje gestego kremu. Jest zalecana takze do wrazliwej cery i mysle, ze nie powinna nikogo podraznic. Kosmetyk ten producent zaleca nalozyc na 3 minuty, jednak ja trzymam ja troche dluzej. Zawiera glinke oraz ekstrakt z wodorostow. Po zmyciu tej maseczki moja twarz jest nawilzona, wygladzona i oczyszczona, jednak uwazam, ze produkt z TBS dziala lepiej w tym ostatnim wzgledzie, ale Simple Kind To Skin nawilza skore, czego nie robi Warming Mineral Mask. Gdy mamy jakies podraznienia, produkt ten uspakaja skore. Maseczka ta kosztuje £3.99 za 75ml. Jest mniej wydajna od poprzedniczki, ale duzo tansza, szczegolnie, ze mozemy ja czesto znalezc na promocji.
 


Sklad

Aqua,Kaolin,Glycerin,Paraffinum Liquidum,Glyceryl Stearate,Cetearyl Alcohol,Dimethicone,Panthenol,PEG-100 Stearate,Carbomer,Fucus Vesiculosus Extract,Propylene Glycol,Sodium Hydroxide,Methylparaben,Bisabolol,Tocopheryl Acetate,Hamamelis Virginiana Distillate,2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol,Sodium Benzoate

po lewej Simple, po prawej TBS

Odkad uzywam tych maseczek moje pory wydaja sie byc mniejsze i lepiej oczyszczone. Moja cera nie jest juz tlusta tak jak wczesniej. Wypryski dalej mam, ale mysle, ze u mnie to sprawa hormonow i zlego odzywiania sie. Polecam obydwie, chociaz dla osob z wrazliwa skora ta druga bedzie bezpieczniejsza.


28 komentarzy:

  1. jeśli jest skuteczna to skusiłabym się na ta maseczkę
    I co najważniejsze wysusza tłusta skórę twarzy ....
    uwielbiam tego typu kosmetyki do cery tłustej i mieszanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wysusza skory, ale sprawia, ze sora nie wydziela tyle tluszczu

      Usuń
  2. Nie miałam ani jednej, ani drugiej.. ta z TBS mnie zaciekawiła, ale ta cena jednak zbyt wysoka .

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka TBS wydaje się być świetna, ale dla mojej wrażliwej cery może być zbyt mocna :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczkę z TBS muszę koniecznie kupić, a nad tą Simple dumałam ostatnio w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nabrałam chęci na maskę TBS , muszę sobie zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam Simple, ale pewnie dlatego, że tej marki nie ma w PL :) Tyle ostatnio wszystkie pokazujecie maseczek, że sama nabrałam ochoty na maseczkowanie, choć normalnie baaardzo rzadko to robię. Chętnie przetestowałabym TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz probuje wyrzucic lenia i w miare mi idzie

      Usuń
  7. Jeżeli spotkam promocję na maskę z TBS to chyba się skuszę. Wkurzają mnie zasychające glinki, więc taka nie tworząca skorupy maseczka to coś dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie lubie jak maseczka zasycha

      Usuń
  8. Lubię maseczki z glinką i na pewno spróbuję tej z TBS. Ostatnio kupiłam sobie saszetkę oczyszczającej z olejkiem z drzewa herbacianego i zapach okazał się porażką. Działanie było fajne, ale nie jestem w stanie jej regularnie używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj, warto, ale poczekaj na wyprzedaze, albo jakas dobra oferte

      Usuń
  9. Ja ostatnio stalam sie maseczkowym potworkiem:) ta z the body shop bardzo mnie zaciekawila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dalej niechetnie maski naladam, ale staram sie to robic 2 razy w tygodniu

      Usuń
  10. Maseczka TBS wygląda ciekawie:) Zastanawia mnie tylko to uczucie ciepła, bo mam skłonność do pękających naczynek:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dla ciebie bedzie niedobra, nie ryzykowalabym

      Usuń
  11. Ta Simple wydaje mi się bardzo interesująca! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe maseczki, muszę się rozejrzeć za nimi :) Bardzo fajny blog, moja piękna imienniczko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnej z nich nie znam.
    A co do przesyłki to przyznaję - zapomniałam o Tobie - po niedzieli wysyłam -już sobie zapisałam przypomnienie w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe juz odpisalam na maila, spoko nic sie nie stalo i tak ja odbiore jak bede w polsce, ale mowilam mamie zeby czekala na jakas przesylke ehhe

      Usuń
  14. nie znam ani jednej ani drugiej, ale mam póki co taki zapas masek, że prędko się pewnie nie poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko te dwie i jedna na nos

      Usuń